Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Camper, of vakantiehuis?

Wat zou jij kiezen?

Camper
18
49%
Vakantiehuisje
19
51%
 
Aantal stemmen : 37
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 22 Mei 2022 13:43

Re: Camper, of vakantiehuis?

Alexis schreef:Van huren vind ik dan wel weer het nadeel dat je dan alsnog alles moet inpakken. Wij hebben alles in de camper liggen (handdoeken, beddengoed, shampoo, afwasmiddel, wasmiddel, wat speelgoed, enz), dus als we dan weg willen, hebben we alleen wat kleding nodig en we kunnen gaan.

Aan de andere kant staat de eigen camper natuurlijk ook heel wat maanden stil in de stalling. Mijn ouders verhuurden onze camper vroeger. Wel altijd aan dezelfde mensen, die hebben hem later ook van mijn ouders gekocht. Bij ons thuis kon hij vroeger gewoon in de garage met de auto erachter en wij logeerden er als kind dan ook wel eens in. Dat was altijd leuk :).

De keren dat ik een vakantiehuis of camper heb gehuurd kregen we dit er allemaal bij. Behalve het speelgoed. Maar in een camper kan ik me voorstellen dat t lekker is alles op de juiste plek te hebben liggen etc.

Wat me vervelend lijkt aan een camper: als t mooi weer is dan kun je nergens meer een camping plekje krijgen dichtbij. Dat moet je dan alsnog tijdig boeken.
Wat me vervelend lijkt aan een huisje is dat je altijd naar dezelfde plek moet. En t ook zonde voelt om niet te gaan, dus dat je dan eigenlijk nergens anders meer heen gaat.

Kortom: wij huren dus altijd :-)
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 12 Dec 2020 11:31

Bericht 22 Mei 2022 18:12

Re: Camper, of vakantiehuis?

Camper! Vakantiehuis hebben we al.

Maar nu nog niet. Ik denk dat die er met een jaar of 3 komt. Ik vind het wel een fijn idee dat we dan met onze jongste een weekend de hort op kunnen als ons huis vol pubers zit. Ook om in de buurt van schoonfamilie te overnachten en tijdens vakanties in de buurt van mijn man zijn werk zodat hij dan niet zoveel reistijd heeft.
Ik ga dan ook graag weer terug naar Scandinavie en sowieso geeft het veel vrijheid als de kinderen ouder zijn maar nog wel thuis wonen. Lekker met zijn tweetjes er op uit. Doen mijn oom en tante ook vaak en dat gaan we zeker ook doen als onze gezondheid dat toe laat.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 23 Mei 2022 14:40

Re: Camper, of vakantiehuis?

Een vakantiehuis, dat is ook weer te verhuren en er zijn zat plekken waar ik wel vaker naartoe zou willen. Berlijn, Londen, bepaalde delen van Spanje.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 23 Mei 2022 14:43

Re: Camper, of vakantiehuis?

Derpy schreef:Een vakantiehuis, dat is ook weer te verhuren en er zijn zat plekken waar ik wel vaker naartoe zou willen. Berlijn, Londen, bepaalde delen van Spanje.

Een camper is ook te verhuren ;)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Mei 2022 18:09

Re: Camper, of vakantiehuis?

Zeker weten een vakantiehuis, aangezien wij allebei niets maar dan ook niets met kamperen hebben.
We zouden dan graag een vakantiehuisje in de buurt van onze ouders willen zodat we wat makkelijker weekendjes en nachtjes die kant op kunnen (nu gaan we altijd gewoon op een dag heen en weer). Voor vakanties zouden we dan alsnog gewoon naar andere plekken gaan, daarvoor reizen we te graag.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 06:47

Bericht 23 Mei 2022 18:39

Re: Camper, of vakantiehuis?

100 procent een camper. Lijkt me zo ontzettend leuk en kneuterig!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Mei 2022 21:18

Re: Camper, of vakantiehuis?

Phileine1244 schreef:100 procent een camper. Lijkt me zo ontzettend leuk en kneuterig!


Is het ook 100% 🤗❤️
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Mei 2022 00:08

Re: Camper, of vakantiehuis?

Wat een lastige!! Ik weet het echt niet dus ik snap je dilemma.
Vakantiehuisje: ja super, maar zou nooit in eigen land doen, dan kan ik ook wel thuisblijven. Daar zie ik de meerwaarde niet van. Maar een leuk huisje in Spanje of Italië (mocht ik in Nederland wonen) of voor ons op Fiji ofzo, dat zou wel geweldig zijn.
Camper: ja, lijkt me super een camper te hebben hier in Oz. Zeker met de kinderen. Maar het is wel een log ding en dan steeds hele ding mee als je boodschappen wilt gaan doen, lijkt me best irritant. Maar de vrijheid die het geeft.. maar als je dan nog steeds alles moet plannen in Europa met campings etc, dan gaat de spontaniteit ook beetje weg voor me. Maar dat is sowieso natuurlijk zo.

Hmm, denk dat ik meer richting camper neig dan. Maar liever klein dan groot ivm het verplaatsen steeds.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 24 Mei 2022 08:37

Re: Camper, of vakantiehuis?

Jente schreef:
Derpy schreef:Een vakantiehuis, dat is ook weer te verhuren en er zijn zat plekken waar ik wel vaker naartoe zou willen. Berlijn, Londen, bepaalde delen van Spanje.

Een camper is ook te verhuren ;)


Ik ken iemand die ze verhuurt en je zit toch geregeld met schade. Ben je wel voor verzekerd, maar je camper blijft er niet heel lang netjes uitzien, wat ook weer invloed heeft op de huurprijs.

Ik zou ook het comfort missen, en dan zit je altijd gebonden aan een bepaalde afstand of aan plekken waar je met die camper mag staan en dat is in Europa vaak vrij strikt. Je hebt hier in de buurt een campercamping op een prachtige locatie, maar dan zie je daar 20 campers op een rijtje staan, dat lijkt me dan weer niks. Met een vakantiehuis kun je ook makkelijker mensen uitnodigen.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers