Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #7

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mei 2022 12:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

@Jip: valt me wel tegen van zo'n bekende makelaar dat hij weinig met styling doet. Heeft hij geen stylist waar je wat tips van kunt krijgen?
Wat ik zelf denk wat niet in jullie voordeel is, is het huis van de buren. Het ene huis is natuurlijk net een grijs crematorium van de zijkant (sorry, buren) en het andere huis is zo ver naar achteren gebouwd dat je daar ook vol zicht op hebt. Ook aan jullie voorkant oogt het niet af door het verdorde gras, maar dat is vast gemeentegrond? Erg jammer dat daar nog niks mee gedaan is, de eerste indruk is zo belangrijk.
De meeste tips zijn wel gegeven denk ik, het gaat echt om een finishing touch qua styling. Zou daar vooral hulp bij zoeken en als de makelaar dat niet kan zou ik een verkoopstylist inschakelen voordat je de prijs gaat verlagen. Je kunt beter een paar duizend euro investeren ipv meteen €50.000 inleveren op de vraagprijs is mijn ervaring. Een verkoopstylist kan je vaak ook accessoires/meubels huren zodat het huis heel anders oogt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Mei 2022 12:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh jeetje Marsy wat een pech allemaal bij elkaar. Fijn dat jullie thuis zijn. Moet jij nu weer met je dochter in isolatie? Omdat jij bij haar was al die tijd? Of zit je sowieso nog in isolatie? Jullie hadden 't eigenlijk pas net grhad toch? Wat een pech!
En wat sneu van R zeg!
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Mei 2022 13:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Scandic, ik vind deze makelaar sowieso dit keer wat tegenvallen.

Het grijze huis hebben we eigenlijk geenast van en zicht op. En het andere huis is uiteindelijk wel fijn qua plaatsing, want daardoor in de zomer tot laat zo'n op de veranda. Dat hebben we de makelaar (niet hijzelf, maar medewerker van hem) ook verteld.

Gras is idd van de gemeente. De straat is ook nog niet af. Ook dat is verteld.

We hebben volgende week een afspraak.


Wat een pech marsy!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mei 2022 13:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ja dat is gewoon een nadeel van een nieuwbouwwijk helaas, dat de afbouw van de straat nog even kan duren. Gaan wij ook hebben straks.
Zeker wel jammer van de makelaar, je betaalt er toch grof geld voor. Op de foto's lijkt het misschien ook anders qua huizen ernaast dan in werkelijkheid, maar de foto's zijn natuurlijk vaak wel de aanleiding voor een bezichtiging. Er is ook gewoon heel veel aanbod bij jullie, dat helpt ook niet mee.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Mei 2022 13:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nu we het toch over de huizenmarkt hebben: ik baal dat er gisteren een huis in de straat op funda is gekomen voor onder onze gedachte vraagprijs. Mede ook omdat wij ook willen verhuizen, en hoe minder huizen hier te koop staan, hoe beter voor onze vraagprijs natuurlijk ;)

En verder vind ik de huizenmarkt gewoon stom. Volgende week hebben we dus officieel een nieuw huis (of de verkopende partij moet opeens met gekke eisen komen) en dan kan de hectiek beginnen met verkopen, voorbereidingen, inpakken en moodboards maken.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 21 Mei 2022 22:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Pff ik tril mijn bed uit. Er is een feestje gaande in de wijk maar deze dreun is echt aso hard.
Ik wil eigenlijk wel slapen 🙈
Hopelijk gaat dit niet de halve nacht door.
2016
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 21 Mei 2022 22:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Salome schreef:Pff ik tril mijn bed uit. Er is een feestje gaande in de wijk maar deze dreun is echt aso hard.
Ik wil eigenlijk wel slapen 🙈
Hopelijk gaat dit niet de halve nacht door.



Dit zou ik kunnen typen... Ben doodmoe dus hoop dat ik zo toch in slaap val.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 21 Mei 2022 23:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Sterkte Salome en Kira.

Oeh balen Tabbie! Hopelijk is ie snel weg, dan zijn jullie weer de enige 😉

Ik baal dat ik nu in 2 dagen al enorm lek ben geprikt door een mug en hem niet te pakken krijg. Vandaag 4 erbij op m'n voet en het jeukt zó. Leuk okk met schoenen aantrekken. Iemand tips?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Mei 2022 06:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Kira schreef:
Salome schreef:Pff ik tril mijn bed uit. Er is een feestje gaande in de wijk maar deze dreun is echt aso hard.
Ik wil eigenlijk wel slapen 🙈
Hopelijk gaat dit niet de halve nacht door.



Dit zou ik kunnen typen... Ben doodmoe dus hoop dat ik zo toch in slaap val.

Nou, het duurde tot 4.30.
Ik kon het net horen door mijn oordoppen heen😕
2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mei 2022 07:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Rose. schreef:Sterkte Salome en Kira.

Oeh balen Tabbie! Hopelijk is ie snel weg, dan zijn jullie weer de enige 😉

Ik baal dat ik nu in 2 dagen al enorm lek ben geprikt door een mug en hem niet te pakken krijg. Vandaag 4 erbij op m'n voet en het jeukt zó. Leuk okk met schoenen aantrekken. Iemand tips?


Wij gebruiken sinds vorig jaar zo’n stekker en ik begrijp echt niet waarom we dat niet eerder deden. Die dingen werken echt! Het is vast niet goed voor je dat spul maar zo weinig slaap door een mug ook niet 🙃

Wij hebben een Vapona.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 22 Mei 2022 13:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat balen die herrie altijd hè! In de zomermaanden heeft hier ook elk weekend wel iemand een feestje.

Ik baal van de herrie van de buren. Er is al meerder malen door meerdere buren melding gemaakt en ze staan bekend als probleemgezin en worden door diverse instanties in de gaten gehouden en begeleid.
Vanochtend heeft de buurvrouw uren echt heel hard geschreeuwd en gegild en inmiddels staat de Arabische muziek weer keihard en wordt er gesmeten met spullen (zo klinkt het in ieder geval).

Omdat er telkens melding wordt gemaakt (en ze er niks mee doen), kan ik verder niks meer doen dan hopen dat ze ooit weggaan.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Mei 2022 18:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal dat man en ik allebei ziek zijn. Vind ik best heftig icm 3 kinderen. En buikgriep met borstvoeding al helemaal..
Ook leuk dat ik net nu voor het eerst na de bevalling weer ongesteld ben en daar ook buikpijn van heb. Lekker dubbelop dus, bleh.
Hopelijk morgen weer beter!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 22 Mei 2022 19:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Voor iedereen die niet kan slapen wegens harde muziek, white noise is echt een fantastische oplossing. Je kunt gratis white noise geluiden vinden op Deezer of Spotify, downloaden en dan als loop aanzetten.
Wij wonen zelf heel rustig, maar had er op vakantie vaak last van en dit werkte voor ons heel goed.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 23 Mei 2022 00:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Mijn stiefoma overlijdt vandaag waarschijnlijk. Haar sondevoeding is eergisteren stopgezet en het is nu aan het lichaam wanneer deze het opgeeft. Ik hoop stiekem dat het vandaag gebeurd, want ze is jarig vandaag. Op=op had ze gezegd. Laat het dan maar vandaag zijn. Maakt de dag niet minder pijnlijk, maar wel de dag waarop ze én jarig was en overleed. Lijkt mij voor de kinderen wel beter.

De werkgever van mijn stiefvader heeft zelf aangedragen dat hij maar even een week vrij neemt. Dus morgen en zolang het duurt rijden hij en mijn moeder honderden km om bij haar te zijn. Kaloten kanker steeds.... 😭
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mei 2022 07:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Jeetje beau jij krijgt wel heel veel ellende voor je kiezen momenteel.


Mijn baal is niet zo ernstig. Maar heb z'n rugpijn dat ik gewoon niet eens uit bed kan komen. Laat staan mijn zoon uit bed te halen. Hoop dat het zo iets afzakt. Word er gek van. Dit speelt al sinds de geboorte van s. En al bij meerdere fysio en manuele therapeuten geweest maar niks helpt blijvend. Moet toevallig straks naar de huisarts er voor
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Mei 2022 13:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal dat ik niet meer in mijn zomerkleding pas en dan met name de broeken. Mijn lijf is echt veranderd na de zwangerschap.
<<

Anoniem327

Bericht 23 Mei 2022 13:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Tabbie schreef:Ik baal dat ik niet meer in mijn zomerkleding pas en dan met name de broeken. Mijn lijf is echt veranderd na de zwangerschap.

Ik weet niet hoelang het geleden is dat je bent bevallen, maar dit kan nog veranderen. Bij mij was het gewicht er bijna direct na de bevalling af, maar het heeft even geduurd voordat ik me weer helemaal fijn voelde in mijn kleding. Volgens mij duurde dat ongeveer een jaar.

Nu draag ik alles weer, ook veel kleding van voor mijn zwangerschappen.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2390

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 23 Mei 2022 17:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik ga in het nieuwe schooljaar een studie starten. Het schooljaar begint in de week van 29 augustus. Mijn lesdag is op woensdag, dus ik ging er van uit dat de eerste les op 31 augustus is. We komen thuis van vakantie op 28 augustus.
Nu hebben ze op 24 augustus een kennismakingsdag gepland. Totaal geen rekening mee gehouden :( Dus ik vrees dat we al op dinsdag ipv zondag naar huis moeten
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 23 Mei 2022 17:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik weet dat we past-Corona zitten, maar is er geen aanbod voor online bijwonen. Helemaal normaal wordt het natuurlijk nooit weer.

Ik baal dat ik ziek aan het worden ben. Veel hoesten, hoop slijm. Blegh.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Mei 2022 18:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ohhh shit Blue Phone da’s echt balen! Kunnen jullie misschien nog iets eerder al op pad?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 24 Mei 2022 16:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Van hoe mijn woonkamer en keuken eruit zag/ziet. Er zijn 2 tegels vervangen, dus de oude eruit geslepen. Ik had heus stof verwacht. Maar het is echt dramatisch. Álles zit onder. Zelfs in m’n keukenkastjes.. bakjes, glazen. Echt om te huilen. Ben voorzichtig begonnen met schoonmaken, maar heb een protesterende dikke buik. Zit nu even tot rust te komen bij zwemles, maar dus flink te balen. 😬
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 811

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 24 Mei 2022 18:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Kajaka, o nee! Daar zat je echt niet op te wachten!

Hier ook iets stoms:

Een straatbewoner heeft anoniem bij de gemeente geklaagd dat de mooie groene haag van ons en van de buurvrouw teveel uitsteekt over de stoep. We hebben hem (de haag, niet de straatbewoner) vandaag enorm teruggesnoeid om een boete te voorkomen. Het ziet er zo sneu uit.

Wat ik er extra irritant aan vind: dat je er moeilijk door kon langs de haag komt vooral door mensen die hun auto illegaal op de stoep parkeren. Als zij hun auto netjes in de parkeervakken zouden zetten, blijft er ruim genoeg stoep over.

We hebben zelf geen auto, maar veel mensen in de straat met 2 of zelfs 3 auto's. Die staan dan altijd allemaal op de stoep en in de bocht, waardoor niemand er meer langs kan en wij slecht zicht op het verkeer hebben als we wegfietsen bij ons huis.

En dan moeten we dus óók nog onze haag snoeien voor die mensen. Grrrr
T (2008) en I (2013)
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 25 Mei 2022 12:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat m’n zoontje behoorlijk ziek is, en we morgen eigenlijk z’n eerste party hebben 😞
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Mei 2022 12:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah nee dat is balen bloom, hopelijk knapt die vandaag wat op
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Mei 2022 15:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

**
Laatst gewijzigd door Burn op 25 Mei 2022 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron