Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het algemene rouw topic

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mei 2022 09:43

Re: Het algemene rouw topic

Sterkte vandaag Burn.
Let's discover the world together.
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 21:50

Bericht 22 Mei 2022 19:48

Re: Het algemene rouw topic

Sterkte Burn!
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 21:50

Bericht 22 Mei 2022 19:50

Re: Het algemene rouw topic

Lejow schreef:Wil je de actie hier delen Paddenstoel, of vind je dat te prive?



Daar ga ik even over nadenken, ik vind het wel prive maar aan de andere kant staat het nu ook op internet en volgende week in de plaatselijke krant :omg:
<<

Scheef

Bericht 22 Mei 2022 23:10

Re: Het algemene rouw topic

Paddenstoel wat enorm heftig… heel veel sterkte♥️

Burn de dag doorgekomen?

Lejow ook voor jou een knuffel

Ik was vandaag aan het werk en ik verzorgde een terminale cliënt en ineens vanuit het niets (of nou ja, ik denk getriggerd door het gaspen) trok er een film aan mij voorbij van mijn vaders sterfbed. Ik werd kotsmisselijk en weet niet hoe ik die kamer uit ben gekomen. Mijn collega’s vingen me geweldig op. Maar man ik stond te trillen op mijn benen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mei 2022 09:33

Re: Het algemene rouw topic

Wat heftig Scheef, hopelijk gaat het nu weer een beetje.

Sterkte, Burn.

Lejow ook sterkte, ik snap heel goed dat het heel moeilijk is de moeder van je moeder ook te verliezen, dat is toch ook nog een lijntje naar je moeder 🙁.

Hier had ik de week na het overlijden ook dat ik bij iedereen die op straat liep inbeeldde hoe hij/zij eruit zag als hij dood was. Zo gek en ook een beetje eng. Van het weekend was ik ook een beetje boos over ongezond ogende mensen (of mensen die heel slecht voor zichzelf zorgen), of heeeel oude mensen, waarom mogen zij dan nog wel leven. Oneerlijk, weet ik hoor, maar ik dacht het wel even.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira