Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe oud voel jij je?

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Feb 2022 10:32

Re: Hoe oud voel jij je?

Ik ben 33 en ik voel me 30, denk ik. Hoewel ik nog wel eens mijn legitimatie moet laten zien als ik alcohol koop. Dat zie ik dan maar als een compliment!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 01 Feb 2022 11:00

Re: Hoe oud voel jij je?

Klaproos schreef:Ik ben 36 maar qua gevoel een beetje blijven hangen op 28/29. Ik kan niet helemaal uitleggen waarom (en lichamelijk voel ik me ook wel eens 85).


Dit had ik kunnen schrijven.

Ik voel me ook jonger, vind het soms lastig dat ik echt al richting de 40 ga (duurt gelukkig nog even). Toen ik nog in de horeca werkte werd ik ook altijd jonger geschat, vroegen mensen wat voor studie ik deed en sloegen ze steil achterover wanneer ze mijn kinderen zagen haha. Ik denk dat ik soms nog wel ergens een meisje van 16 in me heb zitten, qua onzekerheden en het gevoel erbij te willen horen ofzo. Alleen als ik 's ochtends net wakker ben en mijn verkreukelde gezicht in de spiegel bekijk voel ik me eerder 65 hoor haha.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 02 Feb 2022 18:00

Re: Hoe oud voel jij je?

Ik ben 34.

Tussen andere moeders van pubers - in een regio waar vrouwen gemiddeld hun eerste kind krijgen op de leeftijd die ik nu heb - voel ik me héél jong.

Als ik twintigers hoor praten over wat hen bezighoudt voel ik me héél oud. Hahaha.
T (2008) en I (2013)
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 23 Mei 2022 00:55

Re: Hoe oud voel jij je?

Tja, wat is ouderdom??? Het is gewoon een fase iVOELn je leven.
Onlangs kreeg ik eens de vraag hoe oud ik was. Toen zei ik dat ze eens mochten raden. En zoals altijd, schatten ze mij ouder dan ik me voel, MAAR jonger dan ik ben.
Om op de vraag te antwoorden: ik VOEL me zo'n 35 jaar, maar... ik ben er al (durf het eigenlijk niet te zeggen) 71.
Met momenten voel ik me 's avonds wel 50 jaar. Ben met momenten ook sneller moe, en...alles gaat ook (inwendig) trager, en (uitwendig) sneller.
Daar vroeger voor mij een dag maar 12 uur zou mogen duren, heb ik nu eigenlijk een dag van 36 uur nodig. MAAR... ik neem de dag zoals die komt, en denk zo: morgen gaat het wel beter (en meestal is dat wel zo)
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron