Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe houden we het forum prettig

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 17 Mei 2022 11:05

Re: Hoe houden we het forum prettig

Fred schreef:@ Derby, wat ik al heel lang benieuwd naar ben is wat je avatar nu eigenlijk voorstelt.
Ik zie er een blije uier van een melkkoe in, maar het zal vast wel iets anders voorstellen.


Het is Derpy, met een P. M'n avatar is Uier, een strip van Ckoe: https://www.uierislief.nl/
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 17 Mei 2022 11:44

Re: Hoe houden we het forum prettig

Sadie doet me altijd een beetje denken aan Eucalypta, al is zij volgens mij al jaren weg?

Ik denk dat je vooral niet teveel op Sadie moet reageren want dat is voor haar voer om door te gaan.
<<

Anoniem327

Bericht 17 Mei 2022 12:27

Re: Hoe houden we het forum prettig

LaLou schreef:Sadie doet me altijd een beetje denken aan Eucalypta, al is zij volgens mij al jaren weg?



Nee joh! Dat is/was totaal iemand anders. Jammer dat zij er niet meer is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Mei 2022 12:33

Re: Hoe houden we het forum prettig

Ik heb wel het idee dat het een oude bekende is maar eucalypta denk ik echt totaal niet aan. Al kon die wel dingen op scherp zetten maar op een hele prettige manier waarbij ze ook echt goede vragen stelde en je aan het denken zette. Jammer idd dat zij weg is.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2022 12:35

Re: Hoe houden we het forum prettig

Dan eerder TGR maar ook dat denk ik eigenlijk niet.
Let's discover the world together.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 17 Mei 2022 12:46

Re: Hoe houden we het forum prettig

Eucalypta haar kinderen zullen inmiddels ook wel
(bijna) volwassen zijn denk ik.
En TGR reageerde vooral rebels/recalcitrant, toch?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Mei 2022 12:59

Re: Hoe houden we het forum prettig

Ik denk dat we wel uit moeten kijken met hier openbaar namen noemen. We lopen al leeg en ik zou als ik hier genoemd wordt niet terugkomen als ik dat van plan was geweest en men vermoed dat ik een bepaald persoon ben.
2015 💙
<<

Anoniem330

Bericht 17 Mei 2022 13:11

Re: Hoe houden we het forum prettig

Minx schreef:Ik denk dat we wel uit moeten kijken met hier openbaar namen noemen. We lopen al leeg en ik zou als ik hier genoemd wordt niet terugkomen als ik dat van plan was geweest en men vermoed dat ik een bepaald persoon ben.

Of ze registreren juist opnieuw om even te vertellen dat ze het mis hebben! :banaan:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Mei 2022 13:18

Re: Hoe houden we het forum prettig

Macaron schreef:
Minx schreef:Ik denk dat we wel uit moeten kijken met hier openbaar namen noemen. We lopen al leeg en ik zou als ik hier genoemd wordt niet terugkomen als ik dat van plan was geweest en men vermoed dat ik een bepaald persoon ben.

Of ze registreren juist opnieuw om even te vertellen dat ze het mis hebben! :banaan:

Ik ben voor!! Hahahah en hee die dansende banaan heb ik lang niet gezien! Die moet ook vaker terugkomen
2015 💙
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 19 Mei 2022 20:21

Re: Hoe houden we het forum prettig

Euc en TGR zijn allebei lang niet zo veroordelend en zouden bepaalde topics niet (kunnen) openen.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 20 Mei 2022 20:33

Re: Hoe houden we het forum prettig

Holden schreef:
LaLou schreef:Sadie doet me altijd een beetje denken aan Eucalypta, al is zij volgens mij al jaren weg?



Nee joh! Dat is/was totaal iemand anders. Jammer dat zij er niet meer is.


Ik bedoel ook niet te zeggen dat zij het is maar ik vind haar reacties er wat van weg hebben.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 20 Mei 2022 20:34

Re: Hoe houden we het forum prettig

Derpy schreef:Euc en TGR zijn allebei lang niet zo veroordelend en zouden bepaalde topics niet (kunnen) openen.


Ah misschien heb ik nog te weinig gelezen van Sadie dan haha
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers