Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautips 3 jarige

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Mei 2022 13:07

Re: Cadeautips 3 jarige

Marin schreef:
Lady schreef:Wij hebben hem een 16 inch fiets cadeau gedaan.

En ik had voor een paar euro bij de Action een hele leuk wit met blauw koffertje waarop je plastic schroeven en bouten kunt boren met de bijbehorende boormachine. Echt een dikke hit hier!



Met van die gekleurde plastic schroeven en bouten? Die hadden m'n schoonouders via dropshipping gekocht voor zoon z'n vierde verjaardag, zo'n 50 eu hadden ze ervoor betaald. 😩 Wij zagen het en zeiden direct dat dat veel te veel was. Nu is ie dus ook bij de Action. 😅 Niks mis mee en het is een heel leuk ding idd maar zo zonde van 't geld.

Ja die inderdaad! Wat balen dan zeg!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Mei 2022 13:08

Re: Cadeautips 3 jarige

Tabbie schreef:Fiets met zijwieltjes klinkt ook leuk. Maar 16 inch? Is dat niet heel groot?

Die ladderwagen klinkt ook tof.

Ik had een vierjarige in mijn hoofd. Voor zijn derde verjaardag kreeg hij inderdaad een 14 inch.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Jun 2022 21:41

Re: Cadeautips 3 jarige

Nog bedankt voor alle tips!

Ik heb o.a. op het lijstje gezet:
Ik leer knippen - set
Maxi strijkkralen
Electro
Verkleedset dokter
Alfabet boek

En ik wil zelf een slotjes bord gaan maken.
Van ons krijgt hij verder een paar toffe wagens van playmobil.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Jun 2022 23:36

Re: Cadeautips 3 jarige

Marin schreef:Kan je niet zelf zo'n slotjeshuis maken Tabbie? Dat vind ik nou echt wat voor jou! Lekker spulletjes van de bouwmarkt halen en knutselen maar. Heb je nog een toffe DIY video ook.

Ze hebben nu een hele leuke slotjespuzzel te koop bij Lidl, voor maar 8 euro!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 10 Jun 2022 01:18

Re: Cadeautips 3 jarige

Met oog op jullie nieuwe huis en klusplannen, zo’n speelgoed-gereedschapskoffer voor hem. Hier pakken ze het er vaak bij wanneer mijn man wat gaat maken. De accuboor is een groot succes.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Jun 2022 08:21

Re: Cadeautips 3 jarige

Ik heb gisteren een kinderen fototoestelletje gekocht voor F zijn verjaardag. Denk dat het een groot succes gaat zijn. Hij wil altijd foto’s maken met mijn telefoon en het liefst met mijn spiegelreflexcamera. Nu kan hij zijn eigen camera gebruiken.
Insta: je_ei_kwijt
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron