Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

<<

Manuit83

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 31 Jan 2022 11:17

Bericht 11 Feb 2022 22:31

Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Dag allemaal,

Zou je dagelijks contact kunnen hebben met een goede vriend of vriendin? Bv. elke dag een appje, of is dat alleen als je wat meer zou willen opbouwen met diegene? Hebben jullie zo'n intensief contact?
<<

Anoniem331

Bericht 11 Feb 2022 22:54

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ja. Waarom niet? Ik heb dat met meerdere zonder dat er iets achter zit.
<<

Scheef

Bericht 11 Feb 2022 23:02

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ja hoor. Ik heb met goede vriendinnen en goede vrienden dagelijks contact. Waarom niet?
<<

Manuit83

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 31 Jan 2022 11:17

Bericht 11 Feb 2022 23:05

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Scheef schreef:Ja hoor. Ik heb met goede vriendinnen en goede vrienden dagelijks contact. Waarom niet?


Soms heb je dan kans dat je op een gegeven moment elkaar zat ben of niks meer te vertellen hebt
<<

Anoniem331

Bericht 11 Feb 2022 23:07

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ik heb niet vaak dat ik iemand iets niet te vertellen heb, maar als dat zo is dan app je dan toch niet?
Dat is toch niet erg. Het is dan toch geen regel dat het alle dagen moet?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Feb 2022 23:11

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Nee ik heb daar geen behoefte aan. Maar ik vind het niet iets vreemds.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Feb 2022 02:06

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Mijn beste vriendin en ik appen elkaar elke dag meerdere keren, zelfs als we elkaar zien haha. Hebben elkaar gewoon veel te vertellen. Maar overige vrienden niet hoor! Eens per week is prima. Afgezien van groepapps, daar is wel altijd meer actie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem330

Bericht 12 Feb 2022 08:40

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ik app vaak hele avonden met m'n beste vriendin, maar soms ook zo een week niet. Elke dag contact kan prima.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 12 Feb 2022 12:10

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ik heb daar zelf geen behoefte aan. Spreek sommige vriendinnen wekelijks en anderen nog minder maar niemand dagelijks.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 12 Feb 2022 12:15

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Zolang het fijn, en niet geforceerd en benauwend voelt, lijkt me met dagelijks contact helemaal niks mis. Maar als je elkaar voor je gevoel niets te vertellen hebt, dan zou ik inderdaad lekker minder vaak appen. Er is helemaal geen richtlijn voor, gewoon doen waar je je fijn bij voelt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Feb 2022 13:34

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ik heb met sommige vriendinnen dagelijks contact, maar niet geforceerd. Hierop is in het verleden wel een vriendschap stuk gegaan omdat we er allebei anders in stonden maar na een tijd van rust is het nu gelukkig weer goed en ongedwongener en veel fijner.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 10 Mei 2022 09:30

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Zoiets loopt toch vanzelf? Als je elkaar niks te vertellen hebt dan app je niks. Ik heb wel zo'n vriendin maar kan me niet voorstellen dat ik dat met een man zou hebben. Ik heb het wel gehad met collega's maar dan heb je ook vaak werkzaken die je bespreekt. Ik app vaak meerdere malen per dag en soms 2 dagen niet, ook prima. Na 3 dagen ga ik wel vragen of alles nog goed gaat haha.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 10 Mei 2022 10:10

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Nee,alsjeblieft niet...ik ben niet zo sociaal en vind appen als ik echt wat te zeggen heb genoeg.
Bellen doe ik al helemaal niet,want daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Maar t ligt ook aan de omstandigheden...in bepaalde situaties app ik wel regelmatig.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 10 Mei 2022 11:29

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ik heb 1 vriendin die me wel elke dag appt. Zij vertelt mij meer dan ik haar. Maar dat is prima. Ik ben er ook zo een die serieus alleen; "ok, is goed, of een duimpje" kan reageren naar mensen toe. Gelukkig kent iedereen me inmiddels wel en weten ze dat ik gewoon niet zo'n enorme apper ben.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 10 Mei 2022 11:33

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Ik ben het meest actief in groepsapps en wat minder 1 op 1. Soms wordt er meerdere keren per dag ge-appt, maar er zijn ook weken dat het een paar dagen achter elkaar stil is. Er zijn ook vrienden met wie ik maar 1 keer in de paar maanden app. Ik heb niet heel erg behoefte aan elke dag appen, maar vind het niet gek als anderen dat wel doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Mei 2022 19:10

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

ik app elke dag met mijn beste vriendin. Zij woont in Den haag en ik in Friesland en zo houden we elkaar op de hoogte met alles
Afbeelding
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 18 Mei 2022 09:01

Re: Dagelijks contact met een goede vriend of vriendin

Met sommige vriendinnen app ik dagelijks maar er zijn ook goede vriendinnen met wie ik afentoe app.
Juli 2019

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers