Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijzondere overnachtingen

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 16 Mei 2022 10:32

Bijzondere overnachtingen

Heeft iemand tips voor bijzondere overnachtingen? Liefst in Nederland, België of Duitsland.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Mei 2022 10:35

Re: Bijzondere overnachtingen

Ik kijk altijd op www.bijzonderplekje.nl, staan echt leuke dingen op!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 16 Mei 2022 10:52

Re: Bijzondere overnachtingen

Leuke site ja, bedankt!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2022 10:54

Re: Bijzondere overnachtingen

Mijn man en zoontje hebben een keer in een hijskraan geslapen. Je hebt er meerdere in Nederland. Zij waren in Friesland. In den Bosch zit er iig ook eentje.
Let's discover the world together.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 17 Mei 2022 10:51

Re: Bijzondere overnachtingen

Wat een leuk idee! Wel aardig prijzig zie ik. Een boomhut lijkt me ook wel leuk, maar een luxe hotel is ook fijn.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 17 Mei 2022 18:08

Re: Bijzondere overnachtingen

Ik ga binnenkort slapen op een speciaal plekje waar je met een fietstocht naartoe gaat
https://hihahut.nl/
dus nog niet geweest, maar lijkt mij erg leuk!

En hier ben ik wel eens geweest: https://www.camping-raft.com/
Was leuk! Maar wel echt kamperen. Als je wil plassen moet je dus ook met je kano een paar honderd meter peddelen om naar de wc te kunnen (je krijgt ook een plasemmer..) en ook even je handen wassen ofzo is er niet bij. Maar je zit op een leuk plekje en kunt mooi wandelen in de buurt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2022 19:42

Re: Bijzondere overnachtingen

Ik heb ook wel eens in deze boomhut overnacht. Maar uit de tekst lijk ik op te maken dat ie niet meer beschikbaar is voor echte overnachtingen. Jammer! Wel hele leuke B&B in Zeeland sowieso!
https://frankrijk-noord.nl/bijzonderheden/

En de Vreemde Vogel in Vlaardingen heeft ook echt eigenaardige overnachtingsplekken maar zou ik denk ik eerder met kinderen doen dan als stel.
Let's discover the world together.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 17 Mei 2022 19:43

Re: Bijzondere overnachtingen

Ik heb wel eens op een kleine woonboot geslapen middenin Den Bosch. Dat was ook leuk! Via AirBnB was dat.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers