Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Podcast

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 09 Mei 2022 19:27

Re: Podcast

Ik luister nu Bloedband, over familieleden van veroordeelden (waaronder de moordenaar van Anna Faber).

Ook begonnen aan 'De duivenmelker', over de moord op een duivenmelker.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Mei 2022 19:39

Re: Podcast

Leuk, dit topic weer omhoog!

The dropout vond ik ook leuk maar ik was er op een gegeven moment ook echt wel heel erg klaar mee, duurde zo lang!

Ik heb onlangs Mr Big (NL, over een omstreden undercover methode) en Suspect (over een moord op een halloweenfeestje) geluisterd. Beide goed! Nu heb ik Dr Death seizoen 1 bijna uit. Ook goed. Ik vind producent Wondery sowieso goeie podcasts maken.

Ik was ook begonnen met Under the influence, over momfluencers op (voornamelijk) insta en hoe dat zo ontstaan is. Best leuk maar is toch niet echt mijn genre geloof ik.

Ohja en ik had ook wat afleveringen van Intrigue/mayday geluisterd. Oa over de witte helmen in Syrië, het werk dat zij doen, en de politiek daaromheen. Steengoed maar echt te intens en heftig om ontspannen tussendoor te luisteren. Heel verdrietig ook. Dus die heb ik ff uitgesteld.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 809

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 09 Mei 2022 19:47

Re: Podcast

Dank voor de tips Snirp en Zora! Bloedband klinkt als iets voor mij.
The Dropout vond ik vooral leuk voordat het een rechtszaakverslag werd. Dat on-trial-gedeelte is inderdaad langdradig.
Van Wondery heb ik ook e.e.a. geluisterd de laatste tijd. Dirty John en Wecrashed. De podcasts vond ik wel goed, maar ik meen me te herinneren dat er irritant veel Amerikaanse reclame in zat (klopt dat?)

Zo nutteloos ook, van die reclames voor Amerikaanse psychologendatabanken, Amerikaanse betaaloplossingen of Amerikaanse maaltijdbezorgers. Heb je in Nederland echt helemaal niks aan. Kunnen ze net zo goed weglaten, toch?
T (2008) en I (2013)
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mei 2022 19:56

Re: Podcast

Ik luister momenteel moorden in het noorden op Podimo.
Wel een app die je moet betalen, maar met veel codes een half jaar gratis. Ik vind het wel een fijne app.
<<

Anoniem327

Bericht 09 Mei 2022 20:02

Re: Podcast

Oeh, dat Bloedband lijkt me ook tof! Mijn aanraders momenteel:

- Weer een dag, beetje satirische dagelijkse nieuws show van Maarten van Roosmalen en Gijs Groenteman.
- Pim, over wie anders, Pim Fortuyn.
- Napleiten, waarin advocaten vertellen over zaken die ze altijd bij zullen blijven.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Mei 2022 20:15

Re: Podcast

Ja Wondery heeft idd wel wat reclame, klopt! Ik vind het op zich meevallen, 2x een minuut ofzo? Ze hebben nu ook een eigen app, dan hoef je dat allemaal niet te doorstaan 🙃 dirty John heb ik idd ook geluisterd!

Napleiten klinkt ook wel interessant Holden, thanks.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 09 Mei 2022 20:37

Re: Podcast

Heb me meteen geabonneerd op Bloedband en Napleiten. Bedankt voor de tips!

De Grote Podcastlas vind ik zelf erg leuk. Elke week bespreken drie geografen een ander land.

Makkelijke eters luister ik ook graag. Restaurantrecensenten Hiske Versprille en Joël Broekaert praten wekelijks over culinaire producten die doorgaans niet op professioneel niveau worden besproken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Mei 2022 20:39

Re: Podcast

Net als Karnemelk heb ik ook een account op Podimo genomen. Nog wel met de 1ste 6 maanden gratis.
Daar luister ik Moordcast, waarbij ze diverse soorten moorden bespreken met een stukje achtergrond. En sommige zijn echt bizar.
Tevens Moorden in het Noorden luister ik daar ook.
De Mr Big methode heb ik ook geluisterd.
Cocainokoorts, zie net dat er een nieuw seizoen is. Dus daarmee zal ik verder gaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 809

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 09 Mei 2022 20:43

Re: Podcast

Vinden jullie Podimo de abonnementskosten waard (als je straks moet gaan betalen)?

Chava schreef:De Grote Podcastlas vind ik zelf erg leuk. Elke week bespreken drie geografen een ander land.
Wat een leuke tip! Ik houd niet van reizen maar ben op tv altijd wel gek op reisprogramma's. Dus dit is misschien ook wel iets voor mij
T (2008) en I (2013)
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mei 2022 20:45

Re: Podcast

Silly-One schreef:Net als Karnemelk heb ik ook een account op Podimo genomen. Nog wel met de 1ste 6 maanden gratis.
Daar luister ik Moordcast, waarbij ze diverse soorten moorden bespreken met een stukje achtergrond. En sommige zijn echt bizar.
Tevens Moorden in het Noorden luister ik daar ook.
De Mr Big methode heb ik ook geluisterd.
Cocainokoorts, zie net dat er een nieuw seizoen is. Dus daarmee zal ik verder gaan.



Ik ben ook overgestapt vanwege moordcast. Elke vrijdag een uur voor mezelf. Heerlijk!
<<

Anoniem327

Bericht 09 Mei 2022 20:47

Re: Podcast

Het tweede seizoen van Cocainekoorts viel mij wat tegen, SO. Misschien ligt het jou meer.
Die van Hiske wil ik ook nog steeds eens luisteren! En heb laatst ook de Succession podcast geluisterd, vond ik heerlijk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Mei 2022 20:49

Re: Podcast

Oh wat leuk Holden. Heb je dan gelijktijdig de serie gekeken of kan dat best los?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 809

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 09 Mei 2022 20:49

Re: Podcast

Oeh, is dat zo'n podcast waarin ze elke aflevering nabespreken? Ik denk dat Succession zich daar goed voor leent! Steengoede serie.

Edit: hoe vind ik de podcast die jij bedoelt, Holden? Succession geeft verschillende uitkomsten op Spotify.
Laatst gewijzigd door Filoria op 09 Mei 2022 20:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
T (2008) en I (2013)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Mei 2022 20:51

Re: Podcast

Filoria schreef:Vinden jullie Podimo de abonnementskosten waard (als je straks moet gaan betalen)?


Wat ik heerlijk vind ik dat ik nu een podcast kan luisteren zonder reclame. Want een hoop bijv manmanman de podcast hadden ieder seizoen wel een partner waar ze dan reclame voor maakte. Verder kregen steeds meer 'kleine' podcast een betaal muur zoals 'virend van de show' waar ze dan exclusieve opnamens voor maakte maar dan moest je per podcast donderen. Nu zitten de meeste van deze podcast op Podimo, waardoor ik voor een kleiner bedrag alles kan luisteren.

Voor een hoop kan je nu nog 3 maanden gratis aanvragen. o.a. via Manmanman en moordcast kan het, geloof ook moorden van het noorden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem327

Bericht 10 Mei 2022 10:38

Re: Podcast

Filoria schreef:Oeh, is dat zo'n podcast waarin ze elke aflevering nabespreken? Ik denk dat Succession zich daar goed voor leent! Steengoede serie.

Edit: hoe vind ik de podcast die jij bedoelt, Holden? Succession geeft verschillende uitkomsten op Spotify.


HBO's Succession Podcast!

@Zora het leukst is denk ik na ieder episode luisteren maar los kan ook best.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 10 Mei 2022 20:22

Re: Podcast

Ja shit had ik moeten doen, nu serie al uit. Maar ik bewaar m voor het nieuwste seizoen dan straks!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem331

Bericht 10 Mei 2022 20:46

Re: Podcast

Via veel podcasts kun je 6 maanden gratis krijgen. Oa via Mark Marie en Aaf en via moordcast.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Mei 2022 23:07

Re: Podcast

@karnemelk. De zes maanden was als je voor 1 mei je aanmelden. Nu is het drie maanden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Mei 2022 11:04

Re: Podcast

Ik weet je wachtwoord is ook wel een interessante. Dat gaat met name over cybersecurity.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 11 Mei 2022 17:35

Re: Podcast

Silly-One schreef:@karnemelk. De zes maanden was als je voor 1 mei je aanmelden. Nu is het drie maanden.



Ah dat wist ik niet. Ik heb een half jaar.
Vind het een fijne app in ieder geval. Betaal er straks met liefde de paar euro’s voor.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Mei 2022 17:07

Re: Podcast

Ik luister momenteel op Podimo ‘onopgelost’. Geboeid van begin tot eind.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jun 2022 23:00

Re: Podcast

Thaaanks voor de tip voor Napleiten. Ik ben hooked. En denk inmiddels dat ik ook maar advocaat moet worden. Zo interessant allemaal!

Ik had ook wat afleveringen van Succession geluisterd Holden. Ik vond de aflevering met Kieran Culkin vooral fantastisch. Heel fijn insightful over hoe die verhaallijnen ontstaan enzo!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 809

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 03 Jun 2022 06:00

Re: Podcast

Chava schreef:De Grote Podcastlas vind ik zelf erg leuk. Elke week bespreken drie geografen een ander land.
Mijn moeder, mijn man en ik zijn hier nu helemaal aan verslingerd geraakt. Was echt een goeie tip!
T (2008) en I (2013)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2022 06:35

Re: Podcast

Oh dat lijkt mij ook interessant. Leuke tip!
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 03 Jun 2022 06:58

Re: Podcast

Filoria schreef:
Chava schreef:De Grote Podcastlas vind ik zelf erg leuk. Elke week bespreken drie geografen een ander land.
Mijn moeder, mijn man en ik zijn hier nu helemaal aan verslingerd geraakt. Was echt een goeie tip!

Wat leuk om te lezen 😃
To travel is to live
Mijn instagram
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers