weinig initiatief,soms saai
ik heb een half jaar een relatie en al van het begin moet alles van mij komen: wanneer we elkaar zien, weekendje weg, wat we gaan doen etc. Familie ontmoeten gebeurd ook niet, heb nu mijzelf maar uitgenodigd. Vrienden heb ik nog helemaal niet gezien. Hij is totaal niet romantisch en doet niet echt zijn best, één keer een bosje rozen gehad verder niets. En dan denk ik: we staan nog maar aan het begin.. Soms voelt het alsof nu al de sleur erin zit. Als ik bij hem ben voel ik mij vaak de gelukkigste vrouw op aarde want hij is heel lief, humorvol en heeft veel empathie wat voor mij heel belangrijk is. Maar thuis ga ik vaak twijfelen en vraag ik me af of ik wel helemaal gelukkig ben met hoe het nu gaat. Hij is ontzettend druk op werk maar een keer een kaartje sturen, briefje of een massage geven zit er niet gauw in. Ik heb dit al een paar keer aangegeven bij hem, maar wil ook weer niet al te veel zeuren. Moet ik maar accepteren hoe hij is en genoegen nemen met weinig initiatief, want ja het is wel een man