Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Uitstrijkje

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Apr 2022 16:25

Re: Uitstrijkje

@Sam Kan me voorstellen dat het je echt wel bezighoudt, zeker als het genezen niet gaat zoals het hoort. Goed om jouw ervaring ook te lezen, thanks voor het delen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Apr 2022 16:27

Vooral het stuk voor de ingreep heeft me bezig gehouden, de onzekerheid.
Ik vond het echt heel erg spannend.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Apr 2022 22:50

Succes morgen, Joan.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Apr 2022 17:17

:haha:
Derpy schreef:Succes morgen, Joan.

Wat lief, thanks!

Even een update; afgelopen maandag is inderdaad de uitslag van het uitstrijkje bevestigd door de gynaecoloog; pap3b. Ik kon meekijken via een scherm en ze heeft laten zien hoe het gebied met afwijkende cellen eruit zag. Ze gaf aan dat behandeling wel nodig is. Ergens was ik daar ook wel vanuit gegaan maar ik zag er het meest tegenop dat de ingreep direct uitgevoerd zou worden. Dat was gelukkig niet het geval. Ze gaf aan dat ze dat eigenlijk niet meer doen omdat patiënten dat vaak wel als veel ervaring en dat snap ik heel goed.

Ik word dus nu ingepland voor een lisexcisie. Dat is een dagopname en ik krijg een klein roesje. Dat vind ik echt helemaal prima, die geluiden/geuren die er tijdens de behandeling vrijkomen laat ik liever aan me voorbij gaan. Ik ben er vrij rustig onder merk ik, misschien ook omdat het pas na de vakantie in laat plannen. Dat is eind mei, dus het voelt nog een beetje als een ver van m'n bed show. Ik heb ook nog gevraagd hoe het kan dat ik in twee jaar tijd van pap1 naar pap3b ben gegaan. Ik merkte namelijk dat ik mezelf best wel op m'n kop gaf dat ik 'zo lang' gewacht had. Ze gaf aan dat het heel waarschijnlijk is dat ze bij het eerste uitstrijkje onrustige cellen hebben gemist want zo'n ontwikkeling in twee jaar komt niet vaak voor, controle is dus wel belangrijk bij pap1.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Apr 2022 17:28

Succes Joan.

Ik heb mijn oproep ook binnen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Apr 2022 19:39

Heftig, Joan. Ik kan me voorstellen dat het fijner is om die behandeling er niet meteen achteraan te krijgen.
Ik vond het ook geen fijn idee dat ik na m’n vorige pap 1 meteen terug mocht/moest naar het bevolkingsonderzoek, terwijl je eerder drie keer pap 1 moest hebben voor dat mocht.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Apr 2022 20:43

Fijn dat ze nu in ieder geval het gaan weghalen Joan, hopelijk is het daarna dan ook klaar. En kan me voorstellen dat het inderdaad prettig was dat het niet meteen al gedaan werd, maar hopelijk lukt het je om nu niet al teveel jezelf druk te maken erom, eerst straks lekker op vakantie!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Mei 2022 00:00

Geen idee of je al geweest bent Joan maar anders Succes!

Ik had mijn oproep ook weer gehad (voor het eerst terug naar het bevolkingsonderzoek) en gelukkig een hrHVP uitslag.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid