Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Topic voor het wijzigen of verwijderen van je account

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Mei 2022 17:47

Re: Topic voor het wijzigen of verwijderen van je account

Je hoeft toch niet je hele account te laten verwijderen? Je kunt toch even wachten en gewoon ff afstand nemen tot je wel weer wil reageren?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 13 Mei 2022 17:49

Ik lees vooral veel mee, maar de laatste tijd is er weinig aan hier. Ik snap dat mensen afhaken, niet heel best voor dit forum in ieder geval.
<<

Macaron

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 13 Mei 2022 19:29

Zora schreef:Je hoeft toch niet je hele account te laten verwijderen? Je kunt toch even wachten en gewoon ff afstand nemen tot je wel weer wil reageren?

Misschien is het de druppel?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Mei 2022 21:24

Ja misschien! Ik snap denk ik gewoon sowieso het hele account verwijderen nooit zo goed. Je kunt toch gewoon stoppen met reageren? Enige redenen die ik kan bedenken zijn of jezelf totaal niet kunnen beheersen dus dat je account daarom maar helemaal weg moet. Of omdat je een statement hier in dit topic wil maken. Maar de laatste personen die weg zijn gegaan vind ik nou beide niet echt passen bij die 2 mogelijkheden.

Nouja of je wil geen persoonlijke gegevens laten staan hier misschien. Maarja…
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mei 2022 13:04

Pitty schreef:Mijn account mag ook verwijderd worden. Ik kom pas terug als Sadie weg is.

Ook jouw account is verwijderd zoals je ziet.
Vorige

Terug naar Forumzaken