Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 06 Dec 2013 13:49

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Nu ga ik weer twijfelen.. Denk dat ik van de 2e er dan nog 1 bij maak en deze dan maar als klein cadeau tussendoor ga geven.

Kan niet wachten tot mijn tentamens voorbij zijn zodat ik weer echt wat kan gaan haken. Wil het paardje nog voor de kerst afkrijgen maar heb momenteel alleen nog het hoofd en de ogen.. En heb de 20ste nog tentamen.. Nu zullen de grote stukken wel lukken maar vraag me af of die krullen wel gaan lukken.

Jullie nog bezig met leuke projecten? Hoe gaat het met de kerstfiguren?
<<

Anoniem12

Bericht 06 Dec 2013 13:54

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Uhm, de kerstfiguren. Nou, ik heb er nog steeds niet meer gehaakt haha. Erg he? Ik denk dat ik er nog wel een paar af ga maken voor kerst. Maar ik wil eigenlijk voor morgen nog een VW busje afmaken en ik heb m`n neefje nog slofjes beloofd.

Het is wel lekker dat ik helemaal geen opdrachten meer heb en ook niet meer aanneem. Lekker voor mezelf en als cadeau. Met uitzondering nog eens een opdrachtje tussendoor.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 06 Dec 2013 14:01

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Haha dat is inderdaad wel erg, ik verwachtte al bijna een hele kerststal :angel:
Wel fijn dat je even rust hebt. Ik haak ook alleen voor mezelf en cadeautjes, kreeg laatst de vraag of ik iets in opdracht wilde maken maar dat ga ik niet doen. Ik wil het gewoon puur voor de leuk doen en niet onder tijdsdruk, die leg ik mezelf toch al op voor een cadeau :P
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 06 Dec 2013 14:45

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Zijn hartstikke leuk die slofjes! Vind de 2e het mooiste
<<

Anoniem123

Bericht 06 Dec 2013 15:54

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik vind ze ook schattig!

en als je er een lintje door heen maakt? Dan is het ook al weer wat specialer.
<<

Anoniem260

Bericht 08 Dec 2013 12:35

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Voor de vilt-knutselaars: met wat voor garen naaien jullie de viltcreaties? Met gewone naaigaren, of borduurgaren? Naaigaren lijkt me zo dun... :confused:
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 08 Dec 2013 12:48

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb voor mijn telefoonhoesje borduurgaren gebruikt en dan de hele streng, dus niet opgedeeld.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Dec 2013 12:57

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Jerry schreef:Voor de vilt-knutselaars: met wat voor garen naaien jullie de viltcreaties? Met gewone naaigaren, of borduurgaren? Naaigaren lijkt me zo dun... :confused:


Met naaigaren en als ik iets erop borduur dan gebruik ik een dubbele streng.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 08 Dec 2013 20:15

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb toch de 2e slofjes gemaakt. Was begonnen aan een mutsje (lees ik was bijna klaar) en ik vond het zo raar dat hij niet mooi recht was. Had ik halve stokjes gelezen i.p.v. stokjes dus kon ik alles weer uit halen :redface:
<<

Anoniem12

Bericht 08 Dec 2013 20:34

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Zonde Siem.

Ik ben weer druk bezig met de kerststal! Heb Jozef eerst even overgeslagen en heb nu bijna een Os af, cute!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 08 Dec 2013 20:44

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ben benieuwd naar de os! En eigenlijk wel naar de hele kerststal denk dat ik die volgend jaar wil gaan maken!

Ik moest er eigenlijk vooral om lachen ik dacht laat ik even iets doen waarbij ik niet zo enorm hoef na te denken en dan lees ik het gewoon verkeerd :khaha:
<<

Anoniem12

Bericht 08 Dec 2013 21:01

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ach ik heb dat regelmatig dat ik halverwege ineens denk van Shit heb ik de goede steek wel? Idd ook met halve stokjes en stokjes.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 08 Dec 2013 22:35

Re: HaakBrei&Borduur Topic

En ik heb dat óók :angel: Ik voel me dan zó dom, al dat werk voor niets en als ik gewoon goed gelezen had dan was er niets aan de hand geweest.

Ik heb dat boekje van de Kerststal nog steeds niet bekeken omdat ik "bang" ben dat ik het dan wil hebben en ik heb nog véél te veel op mijn 'to-do-lijstje' staan. Maar ben wel benieuwd naar jouw eindresultaat Rush! Denk je dat je hem nog voor de kerst af kunt krijgen? Jij haakt wel snel he.

Ik ben met een teckel bezig, ben de afgelopen week goed opgeschoten en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Van Sinterklaas heb ik het boekje 'Zoomigurumi' gekregen, erg leuk!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Dec 2013 08:19

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Afbeelding

Voor Girli nog. Dit kussentje heb ik van sinterklaas gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 14:33

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela schreef:Ik heb dat boekje van de Kerststal nog steeds niet bekeken omdat ik "bang" ben dat ik het dan wil hebben en ik heb nog véél te veel op mijn 'to-do-lijstje' staan. Maar ben wel benieuwd naar jouw eindresultaat Rush! Denk je dat je hem nog voor de kerst af kunt krijgen? Jij haakt wel snel he.

Ik ben met een teckel bezig, ben de afgelopen week goed opgeschoten en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Van Sinterklaas heb ik het boekje 'Zoomigurumi' gekregen, erg leuk!

Ik ben echt extreem snel afgeleid. Ik kan dus wel snel haken, maar dan moet ik er wel goed inzitten. Telefoon aan de kant, iPad aan de kant en dan in alle rust haken. Zo nu en dan ga ik dus als een speer en soms komt me niets uit handen. Ik ga proberen zo veel mogelijk voor kerst af te maken, maar helemaal gaat denk ik niet lukken. Maar ik kan eerst ook 1 herder doen i.p.v. 2 en 2 schaapjes i.p.v. meer (weet niet precies hoeveel er in het boekje staan).

Zoomigurumi zijn ook leuke boekjes idd!
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 14:37

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Mijn laatste creatie.

Afbeelding
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 09 Dec 2013 14:47

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Wat een schattige slofjes Rush! Nu wil ik weer een baby.....
Welke wol heb je gebruikt? Volgens mij is dat witte van de Zeeman.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 14:49

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Dat witte is Phildar Douce en het grijze is Phildar partner 3,5 geloof ik.

Zeeman heeft idd ook iets soortgelijks heb ik wel vaak gehoord, maar bij ons is het assortiment maar karig. Ik heb nog heel veel douce liggen, dat gebruik ik ook voor de schaapjes van de kerststal en m`n andere schaapjes ook :P
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 09 Dec 2013 15:14

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuke slofjes Rush!
ben benieuwd naar je kerststal.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Dec 2013 15:16

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Super leuke slofjes Rush!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem 63

Bericht 09 Dec 2013 22:53

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oh wow Rush! Die zijn te cute gewoon! Ik MOET echt gaan leren haken....
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 10 Dec 2013 10:44

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Heel erg leuk! Vind het zo knap ook
<<

Anoniem12

Bericht 10 Dec 2013 20:15

Re: HaakBrei&Borduur Topic

:dance: Ik ben zelf ook wel erg tevreden!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 10 Dec 2013 21:27

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oh ik heb nog een restje phildar douce liggen en heel veel op-knappen-staande vrouwen om mij heen, dus je hebt me op een heel goed idee gebracht :) echt super leuk die slofjes zo!
december 2016
juli 2019
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 10 Dec 2013 21:31

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb zoiets leuks gezien op welke.nl. Een vogelhuisje met een slinger en daaraan bloemetjes en blaadjes. Er staan zowiezo hele leuke dingen op. Ik kende die website tot vorige week niet eens maar nu ben ik er elke dag op te vinden.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers