Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De Mol België

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Mei 2022 23:21

Re: De Mol België

De finale heb ik inmiddels ook gezien. Erg leuk gedaan. Terechte winnaar want volgens mij ging Sven bijna altijd voor de pot. Toch nog best een verrassende mol. Heb ik mij toch blind gestaard op Yens terwijl die ook niet al te veel bij heeft gedragen aan de pot. Juist omdat hij af en toe zo warrig deed dacht ik dat hij het was.

De Nederlandse programmamakers moeten nog steeds veel leren van de Belgische makers. Misschien is het beter dat de Mol naar een commerciële zender zou verhuizen dan zouden de opdrachten wellicht ook om meer geld gespeeld gaan worden en met onbekende Nederlanders zoals in België. De opdrachten gaan daar altijd in veel geld.

@ Filoria, inderdaad George is in mijn ogen nog altijd de beste Nederlandse mol. Veel beter dan de bekende Nederlandse mollen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 10 Mei 2022 09:48

Re: De Mol België

Ik heb de finale nog niet gezien. Stond gisteren nog niet op NPO Start.

De eerste Nederlandse seizoenen waren ook zonder bn'ers, vind ik ook leuker.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 10 Mei 2022 14:02

Re: De Mol België

Filoria schreef:Bij mij persoonlijk sloeg het enorm aan, ik was zo fan van George als mol!


Toen keek ik het nog niet helaas maar hoor veel dat dit een van de betere mollen was ja!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 10 Mei 2022 15:28

Re: De Mol België

Wat een leuke finale. Lijkt me voor de finalisten wel slopend dat het zolang voortduurt. Ben heel blij met de winnaar! Gunde het hem het meest. Weet niet zo goed wat ik van de Mol vond. Wel benieuwd naar volgende week wat ze allemaal gedaan heeft. Ik denk dat ik vooral Yens wat irritant vond. Of irritant in beeld gebracht 🤷🏻‍♀️. Hij was of de Mol of wilde zichzelf heel erg verdacht maken. In beide gevallen vond ik hem niet zo leuk de laatste weken.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 10 Mei 2022 15:32

Re: De Mol België

Joey schreef:Wat een leuke finale. Lijkt me voor de finalisten wel slopend dat het zolang voortduurt. Ben heel blij met de winnaar! Gunde het hem het meest. Weet niet zo goed wat ik van de Mol vond. Wel benieuwd naar volgende week wat ze allemaal gedaan heeft. Ik denk dat ik vooral Yens wat irritant vond. Of irritant in beeld gebracht 🤷🏻‍♀️. Hij was of de Mol of wilde zichzelf heel erg verdacht maken. In beide gevallen vond ik hem niet zo leuk de laatste weken.


Je hebt precies verwoord wat ik wilde zeggen. :good:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Mei 2022 18:49

Re: De Mol België

Ik vond het tijdens de finale lijken alsof Yens óf stiknerveus was, óf onder invloed van het een of het ander. Hij kon niet stilstaan en kwam niet goed uit zijn woorden. Heel gek.

Verder eens met Joey! Behalve dat ik niet zo van live finales houd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 10 Mei 2022 19:23

Re: De Mol België

Ik lees net in de geschiedenis van de WA dat ik deze mol heb geraden bij de “bekendmaking” van de nieuwe rol. Deze persoon moest namelijk twee keer de regel lezen en op basis daarvan heb ik toen gezegd dat het de mol was. Was het helemaal vergeten, toch wel goed van mij 😂
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 12 Mei 2022 11:28

Re: De Mol België

Teun schreef:Ik vond het tijdens de finale lijken alsof Yens óf stiknerveus was, óf onder invloed van het een of het ander. Hij kon niet stilstaan en kwam niet goed uit zijn woorden. Heel gek.


Uma was ook heel nerveus. Zou ik ook zijn met duizenden mensen die naar je kijken :smile:


Ik vind het jammer dat de mol zo aan komt lopen en je dan niet de reacties ziet van de andere twee. Dat vind ik bij de Nederlandse finale juist zo leuk om te zien, dat ze met z'n drieën op een rijtje staan. Verder leuk gedaan met nog een opdracht tijdens de show.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers