Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zuid Limburg

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Mei 2022 17:54

Zuid Limburg

Heeft iemand nog een tip voor vakantiehuis in zuid Limburg?

Liefst met een zwembad en iets van een speeltuintje.
De parken van Landal enz heb ik al bekeken.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 11 Mei 2022 18:01

Re: Zuid Limburg

Wij hebben ooit in een B&B bij Valkenburg gezeten, in de achtste hemel heet het.

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers. Er was een (klein) binnenzwembad bij en een trampoline in de tuin. Wellicht niet voldoende voor je, maar het was wel een fijne B&B. Er waren meerdere kamers, ik weet niet voor hoeveel personen je iets zoekt, anders zou je dus meer kamers moeten nemen.

https://indeachtstehemel.nl/nl/
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Mei 2022 18:36

Re: Zuid Limburg

Alexis schreef:Wij hebben ooit in een B&B bij Valkenburg gezeten, in de achtste hemel heet het.

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers. Er was een (klein) binnenzwembad bij en een trampoline in de tuin. Wellicht niet voldoende voor je, maar het was wel een fijne B&B. Er waren meerdere kamers, ik weet niet voor hoeveel personen je iets zoekt, anders zou je dus meer kamers moeten nemen.

https://indeachtstehemel.nl/nl/


Dankje, ik ga er eens naar kijken. We zijn met z'n 4en.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Mei 2022 21:05

Re: Zuid Limburg

Misschien is Europarcs Gulperberg iets voor je. Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb het wel overwogen en vind het er mooi uit zien.

https://www.europarcs.nl/vakantieparken ... OkQAvD_BwE
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 11 Mei 2022 22:36

Re: Zuid Limburg

We zijn vorige zomer bij Topparken Schin op Geul geweest en dat was echt 3x niks. Dus die kan je afstrepen, haha.

Wel een prachtige omgeving daar!
T (2008) en I (2013)
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Mei 2022 07:02

Re: Zuid Limburg

De parken heb je al bekeken. Maar die vallen af?
Want ik vond Landal Hoog vaals namelijk erg leuk.
2016
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 12 Mei 2022 11:00

Re: Zuid Limburg

Salome schreef:De parken heb je al bekeken. Maar die vallen af?
Want ik vond Landal Hoog vaals namelijk erg leuk.



Die heb ik gezien,maar twijfelde daarover. Maar jullie is die goed bevallen dus?
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 12 Mei 2022 11:02

Re: Zuid Limburg

Filoria schreef:We zijn vorige zomer bij Topparken Schin op Geul geweest en dat was echt 3x niks. Dus die kan je afstrepen, haha.

Wel een prachtige omgeving daar!


Hoeven we daar iig niet naar toe.
Ik zag ook resort mooi bemelen oid,maar de reacties op zoover zijn ook niet best.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 12 Mei 2022 11:31

Re: Zuid Limburg

Landal Hoog Vaals is volgens mij best mooi. Wij zijn 2 jaar geleden naar Landal Cauberg geweest. Huisje was niet echt schoon, maar wel een mooi park met verschillende speeltuintjes. Zwemmen kun je gratis in de Polfermolen. Mooi zwembad daar met ook een peutergedeelte. Én de Valkenier dichtbij. Een leuk pretpark(je) voor jong en oud.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 12 Mei 2022 23:25

Re: Zuid Limburg

Resort Mooi Bemelen zijn wij in september geweest en wij hebben daar een hele fijne week gehad en gaan daar in de toekomst zeker vaker naartoe. We wisten dat het een park in aanbouw is en hadden dus rekening gehouden met hele dagen herrie. Maar daar hebben we totaal geen last van gehad. Nu zijn ze nog een heel nieuw deel aan het bouwen, maar ik heb geen idee hoeveel overlast dat geeft. Wel vonden wij de slaapkamers klein, zeker als je met 4 volwassenen in een 4 persoonschalet zit, maar wij waren samen. Het is op sommige plekken nog wat kaal qua begroeiing, er is een kleine speeltuin en een buitenzwembad, maar verder is er voor kinderen niks. Dus als je meer zoekt voor kinderen, dan zou ik niet daar naartoe gaan. En wij hadden een mooie aanbieding, de originele prijzen die ze vragen vinden wij aan de hoge kant (betaalden toen 430 ,- voor een week).

Landal Hoog Vaals is ook een mooi park, pas gerenoveerd. Staat bij ons wel altijd op de lijst als we naar zuid Limburg willen, zijn we al een aantal keer naartoe geweest maar nog niet na de renovatie.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2022 06:04

Re: Zuid Limburg

Peach schreef:
Salome schreef:De parken heb je al bekeken. Maar die vallen af?
Want ik vond Landal Hoog vaals namelijk erg leuk.



Die heb ik gezien,maar twijfelde daarover. Maar jullie is die goed bevallen dus?


Ja, huisje was netjes. En erg ruim
Mooi uitzicht. Beetje panorama idee. Je zit niet bij de buren op het terras.
Zwembad was leuk. Goede speeltuin.
Ondertussen kun je lekker op het terras zitten haha
Dus goed zicht op die speeltuin.
Winkeltje met verse broodjes. Wat ik erg handig vind is dat je via de app brood en friet kunt bestellen. Dus broodjes voor volgende ochtend mooi alvast gereserveerd.
2016
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 13 Mei 2022 10:30

Re: Zuid Limburg

De Valkenier is door de waterschade definitief gesloten trouwens.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 13 Mei 2022 16:08

Re: Zuid Limburg

Noooo, dat wist ik nog niet. Wat erg!

Hoe zit het met de gehorigheid van de huisjes op Hoog Vaals? Zie dat het allemaal geschakelde huisjes zijn.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 13 Mei 2022 16:37

Re: Zuid Limburg

Geen zwembad, maar wij waren onlangs bij Op Twee Oren in Grootgenhout en dat was fantastisch met de kinderen! Een weitje met dieren, een schommel, een skelter en een step, spelletjes en gelegen aan het eind van een straat uitlopend in twee veldwegen waar de kinderen veilig konden spelen. Veel leuke plekken om ijsjes te eten in de buurt (aanraders zijn ijsboerderij Catsop, Aan de Meule in Beek met een hele leuke speeltuin, De Dikke Daniker). Echt heel ontspannend was het.

FarmCamps de Verloren Kost in Gulpen is ook een paradijsje trouwens. En camping Gulperberg is ook heel mooi, wel met een zwembad trouwens.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1101

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 13 Mei 2022 16:41

Re: Zuid Limburg

In Brunssum ligt een Europarcs, grenzend aan de Brunssummerheide. Met een zwemvijver en speelgelegenheden voor kinderen.
Vlakbij ligt het schutterspark met een kinderboerderij, speeltuin, vijver met bootjes, klimpark en een Blotevoeten park.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 13 Mei 2022 17:24

Re: Zuid Limburg

Jaa dat is een goede tip! We kwamen langs dat vakantiepark toen we naar het blotevoetenpad en klimpark daar gingen. En toen zeiden we nog tegen elkaar: dáár hadden we een huisje moeten hebben! Zag er heel mooi uit en lekker groen.

Het park van Topparken waar wij zaten, dat waren een soort plastic containers met platte daken op een kaal stuk grond. Geen schaduw. Airco moest de hele dag aan. Bij aankomst was het buiten 25 graden en binnen in het 'huisje' 37 graden (!!!) Een broeikas, echt bizar. Zo'n soort vakantiepark doen we noooit weer.
T (2008) en I (2013)
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1101

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 13 Mei 2022 17:37

Re: Zuid Limburg

Filoria wanneer ben je bij het BloteVoetenPark geweest? Ik werkte daar afgelopen zomer ☺️
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 13 Mei 2022 17:47

Re: Zuid Limburg

Wat leuk. We waren er op een heel zonnige, drukke dag. Ik heb het even opgezocht: 20 juli.

Zou het trouwens heel leuk vinden om jou een keer in het echt te spreken Kira! Jammer dat we die kans gemist hebben!
T (2008) en I (2013)
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1101

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 13 Mei 2022 18:06

Re: Zuid Limburg

Filoria schreef:Wat leuk. We waren er op een heel zonnige, drukke dag. Ik heb het even opgezocht: 20 juli.

Zou het trouwens heel leuk vinden om jou een keer in het echt te spreken Kira! Jammer D 7uat we die kans gemist hebben!


Dat is een dinsdag, kleine kans dat ik er was toen. Ik heb voornamelijk maandag donderdag, vrijdag en zaterdag gewerkt toen. Werk er nu nog steeds, alleen op woensdagochtend. Komende twee woensdagen de laatste keren.
Wel heel leuk zeg!
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 13 Mei 2022 18:21

Re: Zuid Limburg

Supermooie plek. Aanrader voor Peach om even langs te gaan!
T (2008) en I (2013)
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 13 Mei 2022 18:35

Re: Zuid Limburg

Alexis schreef:De Valkenier is door de waterschade definitief gesloten trouwens.

Hij zou sowieso dicht gaan na dit jaar ivm het bouwen van appartementen op die lokatie.


Het park bij de Brunssumerheide is idd erg mooi. Vroeger kon je daar ook gewoon zo zwemmen. Nu is het alleen voor huurders van de huisjes. En je kan er heel lekker eten in het restraurant.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 13 Mei 2022 18:59

Re: Zuid Limburg

Kira schreef:In Brunssum ligt een Europarcs, grenzend aan de Brunssummerheide. Met een zwemvijver en speelgelegenheden voor kinderen.
Vlakbij ligt het schutterspark met een kinderboerderij, speeltuin, vijver met bootjes, klimpark en een Blotevoeten park.


Daar ga ik eens naar kijken,goede tip.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 13 Mei 2022 19:00

Re: Zuid Limburg

Amandine schreef:Noooo, dat wist ik nog niet. Wat erg!

Hoe zit het met de gehorigheid van de huisjes op Hoog Vaals? Zie dat het allemaal geschakelde huisjes zijn.


Daar ben ik ook benieuwd naar.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2022 22:13

Re: Zuid Limburg

Peach schreef:
Amandine schreef:Noooo, dat wist ik nog niet. Wat erg!

Hoe zit het met de gehorigheid van de huisjes op Hoog Vaals? Zie dat het allemaal geschakelde huisjes zijn.


Daar ben ik ook benieuwd naar.

We hadden een hoek huisje en naast ons mensen zonder kinderen. Dus tsja...geen idee haha
2016
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 14 Mei 2022 18:23

Re: Zuid Limburg

Wij op Hoog Vaals ook nooit echt last gehad van geluid. 1x buren gehoord die hard de trap opliepen, maar dat was eenmalig.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers