Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


broers en zussen irritatie

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 04 Dec 2013 22:45

broers en zussen irritatie

Naar aanleiding van Jans haar topic vroeg ik mij af hoe jullie kinderen elkaar kunnen irriteren.

Bij ons zijn ze er de laatste tijd een ster in!

J gaat altijd met haar hoofd net voor de tv staan als N het sinterklaas journaal wilt kijken, en totaal NIET reageren als hij haar vraagt weg te gaan.
Als J een liedje aan het zingen is, zingt N er even snel doorheen zodat ze de draad kwijt is.
Elkaar na gaan praten.
als er 1 op de telefoon mag spelen dit uitdagend benoemen "ik mag lekker op de telefoohoon..."

:lol:
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem331

Bericht 04 Dec 2013 22:51

Re: broers en zussen irritatie

De jongste verteld heel vaak zijn zus wat hij allemaal gedaan heeft in de tijd dat zij op school zat. En dan de zin eindigen met Lekker-pu-hu!
<<

Anoniem186

Bericht 04 Dec 2013 22:59

Re: broers en zussen irritatie

Ik zat op de wc, dochter op de bank en zoon in de box. Dochter gaat gelijk rechtop zitten toen ik binnen kwam. Dus ik vraag wat ze aan het doen was. "Met m'n voeten in E. z'n gezicht."
Wel eerlijk... :laughcry:
<<

Anoniem16

Bericht 04 Dec 2013 23:05

Re: broers en zussen irritatie

haqhahaha Jans

Hier zijn ze nog te jong om elkaar echt te irriteren. Ze kussen en knuffelen alleen maar, en uiteraard blijft dat hier altijd zo ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem16 op 05 Dec 2013 22:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem124

Bericht 04 Dec 2013 23:18

Re: broers en zussen irritatie

Achter, Printje.
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Dec 2013 23:18

Re: broers en zussen irritatie

Hier gaat de jongste altijd heel dicht tegen de oudste aanzitten als hij met de Ipad bezig is. Af en toe even heel dicht naar het scherm kijken zodat de ouste niks meer ziet.
Of als de oudste een film kijkt gauw de tv of dvd uit drukken. :thumbup:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 04 Dec 2013 23:46

Re: broers en zussen irritatie

Hier is het voornamelijk de jongste die de oudste irriteert. Inderdaad door heel dicht bij hem te gaan zitten of gaan staan. Of voor de tv staan is ook favoriet. Ergens mee aan het spelen zijn en als de oudste dan mee wil doen dan gelijk het speelgoed wegtrekken en achter haar rug houden, en als andersom het geval is komt ze aanlopen en roept ze al van meters ver "samen pelen Jurre"... en zo zijn er nog tig voorbeelden geloof ik :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Dec 2013 00:13

Re: broers en zussen irritatie

Jullie zullen vast vaak politie agent spelen. Maar het is wel ontzettend leuk om te lezen! En een goede voorbereiding :yes:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 05 Dec 2013 17:15

Re: broers en zussen irritatie

Haha Steep, ondanks dat het af en toe dood vermoeiend is, is het ook zo leuk! Ze kunnen zo lief en zorgzaam zijn voor elkaar :heart:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem 42

Bericht 05 Dec 2013 20:20

Re: broers en zussen irritatie

- Mijn tweede dochter zegt steeds op luide toon het laatste woord van de zin die mijn oudste zei na.
- Ze plakken beiden mijn jongste dochter onder de stickers. Meestal mis ik er een paar en verwijderen ze er op de opvang nog wat. Die in haar gezicht vallen wel op.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 05 Dec 2013 21:48

Re: broers en zussen irritatie

Twellie schreef:Ze plakken beiden mijn jongste dochter onder de stickers. Meestal mis ik er een paar en verwijderen ze er op de opvang nog wat. Die in haar gezicht vallen wel op.


:lol:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem255

Bericht 06 Dec 2013 13:13

Re: broers en zussen irritatie

Hier heeft de 1 altijd net dat wat de ander wil.
Maar andersom natuurlijk ook. Zelfs als ze beide hetzelfde hebben, meent de 1 dat dat van de ander toch een heeeeel klein beetje anders is.

Of als de oudste de kring van de speelzaal na wil spelen maar de jongste daar geen zin in heeft.
De jongste moet op een stoel en hij moet doen alsof hij fruit eet.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers