Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk tijdschrift lees jij?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Mei 2022 14:14

Welk tijdschrift lees jij?

Lees je graag tijdschriften? Zo ja, welke?
En heb je er een abo op, of koop je hem (zo nu en dan) los?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Mei 2022 14:17

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik lees graag tijdschriften. De ene keer lees ik meer dan de andere keer. Heb altijd wel een stapeltje tijdschriften liggen en ben lang niet altijd bij met lezen.

Op dit moment heb ik een abonnement op de &C en op de Quest Psychologie magazine.
Verder neem ik binnenkort weer een abo op de vriendin, met de tijdschriftenbon van het Kruidvat.
Als ik weer eens wat minder leesvoer heb neem ik ook regelmatig een abo op de Flair.

Ik betaal nooit de volle pond voor een abonnement. Probeer altijd wel kortingsacties te pakken voor een bepaalde periode.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Mei 2022 15:38

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik lees altijd Linda., flair, viva (heel jammer dat die niet meer bestaat), psychogiemagazine, soms van die moederbladen en gezondnu.

Ik lees ze in het café van de bieb onder het genot van een lekker drankje 😃
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 06 Mei 2022 16:21

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik heb geen abonnement ergens op, wel neem ik soms een abonnement dat automatisch stopt na een paar keer.
Ik las vroeger graag de Flow, die vind ik nu nog wel eens leuk. Maar tegenwoordig lees ik graag Historia of NG historie of die van de Quest. Deze wissel ik vaak uit met mijn vader en daarna gaan ze naar een collega.
Vaak als ik een abonnement heb, dan lees ik ze minder snel dan wanneer ik ze een keer los koop. Trouwens, vroeger hadden wij de leesmap! Bestaat dat nog? Toen las ik de Viva, flair en yes daaruit.
Iets als Landleven kan ik altijd wel waarderen in een wachtkamer.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Mei 2022 21:40

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik ben lid van de Linda, samen met vriendin. Wordt keurig hier naar toe gestuurd. Vind het wel stom dat ik de kortingen niet mag; ik betaal toch al extra voor de verzendkosten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 06 Mei 2022 21:41

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik heb met een tijdschriftenbon nu een abonnement op de Kek mama. Vind het wel een leuk blad.

Als ik los een tijdschrift koop lees ik graag de Linda, C, Vriendin of VT Wonen.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 06 Mei 2022 23:41

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik heb een abonnement op de flair, maar moet eerlijk bekennen dat ik al weken zo niet maanden achterloop en er niet aan toe kom, en ik vind tijdschriften zo heerlijk.

En ik lees graag ouders van nu, kek mama, en alle moeder tijdschriften, en ook Linda en &C
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Mei 2022 23:59

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik heb een abonnement op Flair en VT wonen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mei 2022 00:10

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik heb een abonnement op de Kleine Globetrotter en Ouders van Nu.
Bij m'n moeder lees ik altijd de Living (die truttige van Martha Stewart) en Country Living (Britse truttigheid). Heerlijk. En ik koop daar in het dorp de BBC Good Food.
In de bibliotheek lees ik soms Columbus Magazine (reis tijdschrift) en de Delicious (kook tijdschrift).
Let's discover the world together.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Mei 2022 07:05

Re: Welk tijdschrift lees jij?

Ik lees de vriendin. Heb samen met ons mam een abbo, de ene keer betaal ik, andere x zij. Hoewel zij al een aantal keren heeft betaald, en ik er daardoor achterkwam dat ze de volle melk betaalde, dus daar ben ik even achteraan gegaan.
Ik vind t heerlijk om savonds in bed te lezen, gewoon wat weglezen zonder teveel nadenken/onthouden.
We lopen trouwens wel wat achter, ik heb hier nog een stapeltje liggen om te lezen, en m'n moeder ook
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers