Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luxe om thuis te blijven?

<<

Anoniem327

Bericht 02 Mei 2022 12:27

Re: Luxe om thuis te blijven?

Kennen jullie stellen die een huis hebben gekocht op de max die ze konden lenen? Op basis van 2 ft inkomens? Ik ken ze namelijk niet. Nou ja 1 stel, maar die wisten dat ze grote sprongen zouden maken in de komende jaren en dat ze goed zaten. Maar verder? Volgens mij denken mensen daar over het algemeen verstandig over na, zeker na de recessie en huizencrisis van 2008.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 02 Mei 2022 12:29

Re: Luxe om thuis te blijven?

Sommige mensen hebben weinig keus in deze huidige woningmarkt, zelfs appartementen gaan voor top prijzen weg met enorm overbieden, en je moet toch ergens wonen toch?

Ik wilde beslist geen top hypotheek; maar dat kon voor ons omdat we flink verdienen.

Maar los daarvan is hypotheek maar 1 gedeelte van je kosten.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 02 Mei 2022 12:41

Re: Luxe om thuis te blijven?

Speaking of: moet jij niet een keer werken, met je kinderen kleien of iets anders uit jouw ideale leven doen Sadie? Jij zit 24/7 op het forum hoog van de toren te blazen, lijkt wel alsof je niks anders te doen hebt.
<<

Anoniem327

Bericht 02 Mei 2022 12:45

Re: Luxe om thuis te blijven?

Ik zit as we speak in de tuin, terwijl mijn kinderen aan het tennissen zijn. Straks gaan we varen met de kinderen en een ander gezin, dus wees gerust ik zal straks niet meer reageren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Mei 2022 12:47

Re: Luxe om thuis te blijven?

Volgens mij heb je gewoon het leven wat ik leid met wat aanpassingen! Is dat het?
Let's discover the world together.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 02 Mei 2022 12:47

Re: Luxe om thuis te blijven?

Oh fijn! Ook een beetje een uitje voor ons.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1704

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 02 Mei 2022 21:25

Re: Luxe om thuis te blijven?

Sadie schreef:Dat geoordeel vind ik zo rot.


:lol:
Juli 2019
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers