Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw duurste vakantie

<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 19 Nov 2013 17:14

Re: Jouw duurste vakantie

Dat was onze reis van drie weken door Amerika. Dat heeft ons in totaal voor twee personen ongeveer 8000 euro gekost.
<<

Anoniem173

Bericht 19 Nov 2013 22:57

Re: Jouw duurste vakantie

Ik gok nieuw Zeeland, dat was pp een kleine 3000 euro.
<<

Anoniem4

Bericht 19 Nov 2013 23:01

Re: Jouw duurste vakantie

Mijn reis naar Australië. De reis zelf was zo'n € 5000,- (incl. (binnenlandse) vluchten).
Wat ik daar ter plekke aan eten en excursies heb uitgegeven weet ik niet meer precies. Denk ook nog wel zo'n € 1500,- à € 2000,-
<<

Anoniem40

Bericht 19 Nov 2013 23:02

Re: Jouw duurste vakantie

Tot nu toe kom ik niet boven de 1000 euro geloof ik. Misschien wel, maar ik heb het niet echt bijgehouden.
Maar nu zijn mijn vriend en ik toch wel heel serieus aan het kijken naar een wereldreis, incl Antarctica. Daar zouden we dan zo'n 25.000 euro totaal per persoon voor uittrekken. Het plan is om in januari 2015 te vertrekken, dus we hebben nog even tijd om te plannen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 20 Nov 2013 12:42

Re: Jouw duurste vakantie

Wow Whoop! wat een ontzettend gaaf plan. Ik hoop voor jullie dat dit ook echt serieus door gaat want lijkt me iets fantastisch om altijd aan terug te denken. Die herinneringen van reizen nemen ze je nooit meer af. Antarctica zit ik ook altijd nog wel eens naar te kijken. Ik kan alleen in die periode lastig weg van mijn werk omdat ik momenteel geen collega heb die dit zo kan overnemen. Is wel jammer want zo valt bv een land als Nieuw Zeeland ook af omdat ik daar moeilijk in onze zomer naar toe kan. Wat voor rondje willen jullie dan nog meer maken? echt elk werelddeel?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem40

Bericht 20 Nov 2013 17:34

Re: Jouw duurste vakantie

Mijn vriend heeft een tijdelijk contract tot 10 januari 2015, ik heb een contract voor onbepaalde tijd. We zouden dus half januari weg kunnen als ik mijn baan opzeg. De reis naar Antarctica die we gezien hebben vertrekt eind februari. Dan zouden we dus zo'n 6 weken in Zuid-Amerika hebben om te beginnen. Eigenlijk te weinig, maar we kunnen door het werk van mijn vriend echt niet eerder weg en het tijdstip voor Antarctica kunnen we niet zelf bepalen natuurlijk. De boot gaat dan in 2 maanden van Ushuaia, via Antarctica en Tristan de Cunha naar Kaapstad. Dan zouden we dus een stuk Afrika willen doen, geen idee welke landen nog. En daarna willen we nog Azië en Australië/Nieuw-Zeeland. We zitten echt nog helemaal in het begin van plannen, dus de volgorde en welke landen hebben we nog helemaal niet over nagedacht. We zijn het ook niet overal over eens. Ik wil bijvoorbeeld graag naar Noord-Korea en met de Transsiberië expres naar huis, maar dat lijkt mijn vriend allebei niks. We moeten dus of deels ons eigen plan trekken en delen alleen reizen, of een compromis vinden. Een must voor mijn vriend is leren duiken in Thailand of Australië en dat lijkt mij ook wel leuk, dus dat komt er vast in. Net als een safari in Afrika. Maar veel verder dan dat zijn we dus nog niet.
Paaseiland lijkt me trouwens ook nog steeds geweldig, maar dat ligt dus totaal niet op de route en als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor Antarctica. En voor Noord-Amerika hebben we dus geen tijd. Dat vind ik niet zo erg, dat kunnen we nog in een andere reis doen.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 20 Nov 2013 17:43

Re: Jouw duurste vakantie

2900 voor 16 dagen west Amerika
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 21 Nov 2013 22:10

Re: Jouw duurste vakantie

Dat was 8 dagen Vancouver, om de Olympische spelen daar live mee te maken! We kregen vrij last minute alsnog kaarten toegewezen voor het schaatsen en toen vrij snel alles nog moeten regelen waardoor het wel duur werd.. Denk dat ik rond de €1600 kwijt was.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem 42

Bericht 22 Nov 2013 23:03

Re: Jouw duurste vakantie

Ik denk ongeveer 8000 euro of zo aan mijn reis door Australie (ruim drie maanden).
<<

Anoniem97

Bericht 25 Nov 2013 17:09

Re: Jouw duurste vakantie

Dat was een reis naar de Dominicaanse Republiek met z'n tweeen een paar jaar geleden. We waren rond de 2200 euro kwijt inclusief excursies en onze padi.

Valt wel mee dus.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Nov 2013 22:32

Re: Jouw duurste vakantie

sarah1985 schreef:pff wat een bedragen. kom ik aan met 1000 per persoon haha


Haha ik ook. Onzs huwelijksreis dit jaar, 11 dagen ibiza heeft ons €2000 gekost inclusief alles. Was onze duurste vakantie ooit en van de komende jaren.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

RWodkaRdBull88

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 14 Okt 2013 19:16

Bericht 27 Nov 2013 18:45

Re: Jouw duurste vakantie

Bijna 4 weken rondreizen door Florida met huurauto. Daarvoor 4 dagen New York. Zou het zo weer doen.
<<

Anoniem23

Bericht 28 Nov 2013 00:42

Re: Jouw duurste vakantie

Dat was mijn reis door Zuid-Afrika. 5 weken voor 3100 euro incl alles.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Nov 2013 14:39

Re: Jouw duurste vakantie

Mijn duurste reis was de rondreis door Canada die was 3000 pp in totaal.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem285

Bericht 29 Nov 2013 21:11

Re: Jouw duurste vakantie

Whoop, dat klinkt fantastisch, jullie gaan vast en zeker de tijd van jullie leven hebben!! Jammer dat je nog zo lang moet wachten :)

Edit; on topic - Mijn duurste reis was Tanzania, maar dat komt omdat daar nog een hele bergbeklimexpeditie aan vast hing. Verder reis ik eigenlijk altijd voor relatief weinig geld, maar reizen blijft natuurlijk een dure hobby.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 30 Nov 2013 08:10

Re: Jouw duurste vakantie

Ik ben afgelopen zomer 8 dagen naar New York geweest en aansluitend 2 weken naar Canada. Ik denk dat we in totaal ongeveer 8000 euro kwijt waren met zijn 2en. Aan de vliegtickets waren we het meeste geld kwijt.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 01 Dec 2013 19:16

Re: Jouw duurste vakantie

Ik ben 11 maanden op reis geweest en heb daar toen 6.000 euro aan besteed.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Dec 2013 20:00

Re: Jouw duurste vakantie

Ohhhhh geweldig Whoop!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem171

Bericht 01 Dec 2013 20:49

Re: Jouw duurste vakantie

Wij zijn 23 dagen naar Mexico geweest met z'n vieren (man, ik, kind 3 jaar, kind 1 jaar). We zaten all inclusive, huurden twee weken een auto en hebben veel bekeken (oa citzen itza, cozumel, ruïnes Tulum, coba, crocozoo, cenotes) en waren ongeveer 6500 EUR kwijt.
<<

Anoniem40

Bericht 01 Dec 2013 22:39

Re: Jouw duurste vakantie

Bacio schreef:Ik ben 11 maanden op reis geweest en heb daar toen 6.000 euro aan besteed.

Oh, wat gaaf en wat goedkoop! Mag ik vragen waar je geweest ent en hoe je dat met 6000 euro gered hebt?
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 02 Dec 2013 21:13

Re: Jouw duurste vakantie

Ik ben in Australië en 7 Aziatische landen geweest. Het was toen nog niet zo duur in Australië en ik heb daar ook tussendoor wat gewerkt. Baantje hier, baantje daar. In Azië heb ik niet gewerkt, maar daar is 't dan ook gewoon hartstikke goedkoop.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Dec 2013 08:10

Re: Jouw duurste vakantie

Tot nu toe is dat de huwelijksreis die we geboekt hebben voor juni volgend jaar.
Gaan 2 weken naar Sint Maarten, zijn daar nu 4500,- aan kwijt.
Maar dan moeten we daar nog eten etc., dus er komt nog wel een beetje bij ;)
<<

Anoniem170

Bericht 04 Dec 2013 02:23

Re: Jouw duurste vakantie

Mijn duurste reis was mijn reis door Maleisie. Incl vlucht(en alle binnenlandse vluchten daar) was dat ongeveer 1800 euro voor 3 weken. In verhouding niet duur, maar wel het duurste tot nu toe zegmaar.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 05 Dec 2013 17:58

Re: Jouw duurste vakantie

Dat was de vakantie van afgelopen jaar. 3 weken rondreizen door West Amerika. Wij waren tussen de 6 en 7000 euro kwijt voor 2 personen.
<<

Kannibaal

Bericht 06 Dec 2013 09:54

Re: Jouw duurste vakantie

Dat was mijn vakantie afgelopen december/januari.
Week 1: Vanaf eerste kerstdag een week door Zuid-Florida getrokken (Key West, Key Largo, Miami, Fort Lauderdale)
Week 2 en 3: 15 dagen met een luxe cruiseschip + dure hut door de Caribbean gevaren, het was een Holiday cruise (new years' eve) dus dat maakte het ook nog extra duur.
Week 4: World Disney World in Orlando (7 dagen entree)

Het was een superfantastische vakantie, maar wel peperduur.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers