Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 28 Apr 2022 19:18

Re: Showbizz nieuws en foto's!

minoessepoes schreef:
Joey schreef:
Vond ik met Johnny de Mol ook zo tenenkrommend. Voor minder worden mensen verguisd en op non actief gezet en hij bleef gewoon op tv en er bleven mensen komen en kijken🙄.


Ik vind dit wel een lastige discussie hoor. Hij is niet veroordeeld he. We gaan er nu een beetje heen dat iemand beschuldigingen kan uiten en mensen daardoor direct gecanceld worden, of het verhaal nou waar is of niet.

Neemt niet weg dat als de beschuldigingen waar zijn het echt vreselijk is, maar als ze echt niet waar zijn zoals hij zelf beweerd dan is hij toch getekend voor het leven. Wat dat betreft ben ik geloof ik nog steeds wel voorstander van onschuldig tot anders is bewezen en laat het veroordelen aan een rechter over.



Zijn ex riep jaren geleden al dat hij haar heeft mishandeld. Toen is er amper aandacht aan besteed. Sterker nog zij werd weggezet als op geld uit. Maar nu ligt de aangifte op straat en de details zijn niet mals. Er ligt inderdaad nog geen veroordeling, maar dat geldt ook voor Ali B of Marco B. Die zijn volledig gecanceld, terwijl de verhalen tegen hen echt een stuk vager en minder expliciet zijn dan de aangifte tegen Johnny. Dat Johnny niet gelijk werd/wordt gecanceld heeft echt alles te maken met zijn achternaam hoor. Ik geloof echt niet dat iemand anders met een dergelijke aangifte weg zou komen. Nu pas met die 2e melding heeft hij zelf besloten zich terug te trekken.

Ik ben ook wel van onschuldig tot bewezen schuldig. Maar in huiselijk geweld of seksueel misbruik zaken is dat dat niet zo gemakkelijk. Plus dat het lang kan duren voordat er echt een veroordeling ligt. Om al die tijd dan te doen of er niets aan de hand is vind ik daarom niet oké en ook een trap na richting, in dit geval, Shima.

Wat Johan betreft ben ik het eens met Olive. En ik vind het ook echt stomme symboolpolitiek dat het OM dit gaat onderzoeken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Apr 2022 19:57

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Arwyn schreef:Het verhaal over Johnny de Mol heb ik helemaal gemist.. Of is dat het verhaal over zijn ex en de vermeende mishandeling? Dat vind ik dan wel een ander verhaal inderdaad, omdat helemaal niet zeker is of hij dat gedaan heeft. En hij er al helemaal geen grapjes over maakt en het afdoet als 'dat doe je nou eenmaal op die leeftijd'.

Bij Derksen vind ik het echt fout dat hijzelf en iedereen in die studio er omheen de boel weg lacht. Je zou die vrouw maar zijn die het overkomen is..


Dit inderdaad. Ik quote alleen het stuk over Johnny de Mol.
Derksen vind ik uiteraard walgelijk! Hij verteld ook gewoon zelf dat het plaatsgevonden heeft, geen speld tussen te krijgen of de beschuldigingen terecht zijn of niet.

Van Johnny de Mol vind ik ook walgelijk als het waar is uiteraard. Maar op dit moment ook lastig omdat hij het stellig ontkend, zelf vraagt om een onderzoek aan het OM en ook een aangifte gedaan heeft, hij doet er ook niet lacherig over en ontkend het dus stellig maar hij is nu eigenlijk al een soort van veroordeeld op deze manier en dat onderschrijft Luisa haar reactie.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 28 Apr 2022 21:23

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Geloven jullie dan het tweede verhaal van Johan Derksen? Lijkt me echt puur damage control.
Hij noemde het zelf verkrachting dinsdag, dan bedoelt hij echt niet een kaars tussen de benen zetten.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem330

Bericht 28 Apr 2022 21:31

Re: Showbizz nieuws en foto's!

MrsMath schreef:Geloven jullie dan het tweede verhaal van Johan Derksen? Lijkt me echt puur damage control.
Hij noemde het zelf verkrachting dinsdag, dan bedoelt hij echt niet een kaars tussen de benen zetten.

Zo'n juicechannel had inside info van iemand die er werkt en die zei dat Derksen een soort van excuses moest maken van de grote baas omdat die piswoest is en het programma anders van de buis moet.

Dat die kerel niet allang van de buis is snap ik sowieso niet. Wat een gedrocht.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 30 Apr 2022 10:10

Re: Showbizz nieuws en foto's!

MrsMath schreef:Geloven jullie dan het tweede verhaal van Johan Derksen? Lijkt me echt puur damage control.
Hij noemde het zelf verkrachting dinsdag, dan bedoelt hij echt niet een kaars tussen de benen zetten.


Geloof er niks van. Hij benoemde zelf nog dat hij er nu gevangenisstraf voor zou krijgen. Dat zal niet zijn als je aan kaars tussen de knieen zet (tenzij je hem ook hebt aangestoken).
En hij benoemde ook dat ze de kaars erin hebben gestopt. Dat lijkt mij niet iets waar je je in vergist.

Idioot eerste klas, ook nog doen alsof het normaal is om dat op je 22ste te doen.🤮 Beetje vergoeilijken wat hij gedaan heeft. Walgelijk gewoon.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3085

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 30 Apr 2022 10:29

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vind het aan alle kanten een raar verhaal. Als het waar is is het natuurlijk absurd. Als het niet waar is vind ik het echt onbegrijpelijk dat hij heeft gedacht dat het leuk zou zijn om een dergelijk verhaal aan te dikken. Nou ja, ben blij dat hij eens een keer van de tv verdwijnt. Dat werd ook wel tijd.

Of het toevallig is weet ik niet, maar we hebben het ondertussen niet meer over Johnny de Mol. Dit heeft de aandacht daar mooi van afgeleid.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 30 Apr 2022 10:40

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Carra schreef: Als het niet waar is vind ik het echt onbegrijpelijk dat hij heeft gedacht dat het leuk zou zijn om een dergelijk verhaal aan te dikken.


In dat geval zou het ook knap lullig zijn dat hij dan ook nog even heeft benoemd dat hij het met de keeper van .... heeft gedaan. Word je zomaar even bij een (onjuist) schandelijk verhaal betrokken. In dat geval is er sprake van laster en zet hij hem flink te kakken met reputatieschade.

Uiteraard hoop ik dat hij het verhaal heeft aangedikt en ze niet zo diep zijn gezonken om daadwerkelijk een kaars in de juffrouw te steken maar daar geloof ik niet zo in.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Apr 2022 10:50

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Heel raar verhaal in ieder geval. Wat ik zelf ook storend vind, hij loopt nu als een boze kleuter de discussie uit en doet de commotie af als gezeur. Ik had liever gezien dat de keuze niet bij hem vandaan kwam, maar het stoppen van de show een sanctie is voor zijn uitspraken. Nu is het een statement vanuit de drie mannen van Inside, omgekeerde wereld.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Apr 2022 14:10

Re: Showbizz nieuws en foto's!

En dikke kans dat ze over een paar maanden gewoon weer terugkomen met een 'ander' programma alsof er niks aan de hand was.
Er zijn echt veel mensen die het onzin vinden dat ze stoppen en dat er mensen over het kaars verhaal vallen, dus nog steeds genoeg kijkers..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 01 Mei 2022 11:01

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vind het ook zo erg dat als je de Facebook reacties leest hij word afgeschilderd als een soort God, er gezegd word dat die vrouw het zelf veroorzaakt heeft omdat ze dronken was, dat de tijd anders was en dat dit soort dingen toen normaal waren, en dat ook nog vooral door vrouwen. Echt, sinds wanneer is een verkrachting goed te praten, walgelijk.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 01 Mei 2022 11:20

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Luisa schreef:
minoessepoes schreef:
Ik vind dit wel een lastige discussie hoor. Hij is niet veroordeeld he. We gaan er nu een beetje heen dat iemand beschuldigingen kan uiten en mensen daardoor direct gecanceld worden, of het verhaal nou waar is of niet.

Neemt niet weg dat als de beschuldigingen waar zijn het echt vreselijk is, maar als ze echt niet waar zijn zoals hij zelf beweerd dan is hij toch getekend voor het leven. Wat dat betreft ben ik geloof ik nog steeds wel voorstander van onschuldig tot anders is bewezen en laat het veroordelen aan een rechter over.



Zijn ex riep jaren geleden al dat hij haar heeft mishandeld. Toen is er amper aandacht aan besteed. Sterker nog zij werd weggezet als op geld uit. Maar nu ligt de aangifte op straat en de details zijn niet mals. Er ligt inderdaad nog geen veroordeling, maar dat geldt ook voor Ali B of Marco B. Die zijn volledig gecanceld, terwijl de verhalen tegen hen echt een stuk vager en minder expliciet zijn dan de aangifte tegen Johnny. Dat Johnny niet gelijk werd/wordt gecanceld heeft echt alles te maken met zijn achternaam hoor. Ik geloof echt niet dat iemand anders met een dergelijke aangifte weg zou komen. Nu pas met die 2e melding heeft hij zelf besloten zich terug te trekken.

Ik ben ook wel van onschuldig tot bewezen schuldig. Maar in huiselijk geweld of seksueel misbruik zaken is dat dat niet zo gemakkelijk. Plus dat het lang kan duren voordat er echt een veroordeling ligt. Om al die tijd dan te doen of er niets aan de hand is vind ik daarom niet oké en ook een trap na richting, in dit geval, Shima.

Wat Johan betreft ben ik het eens met Olive. En ik vind het ook echt stomme symboolpolitiek dat het OM dit gaat onderzoeken.

Ik vind t echt erg dat t verhaal van Johnny de Mol zo wordt afgedaan door veel mensen. Hij heeft de beste PR machine in de wereld. Zijn familie heeft de hele mediawereld in hun zak. Deze vrouw is ijzersterk dat ze dit durft door te zetten en als je de bewijzen hoort (!) dan geeft hij 't gewoon toe.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1963

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 03 Mei 2022 09:40

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Feline schreef:Het verbaast me altijd dat dit soort mannen vrouwen hebben die dit allemaal maar ok vinden.


Mij ook, maar er zijn helaas zat vrouwen bij wie het patriarchaat er diep ingebakken zit.


Derksen is een chronische eikel die nul inzicht heeft in z'n eigen gedrag en nu het negatieve gevolgen voor hem heeft ineens zielig gaat doen en anderen de schuld geeft zoals een kind van zes dat zou doen.

Iedereen aan tafel was net zo erg. Zoals Joshua Nolet al zei bij Jinek, niemand gaf ook maar op enige manier aan dat dit niet oké was, hij kreeg alleen maar voorzetjes.

Hoe het nou precies zit doet er eigenlijk niet toe. Het feit dat iedereen dit grappig vond is precies waar het probleem (nog steeds) zit.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Mei 2022 03:08

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Sis van Rossem (zus van Maarten van Rossem) is overleden.
Ik kijk dat programma van ze vaak (en voel me vaak best oud, dat ik meerdere dingen van omroep Max kijk, haha) en volgens mij was dat toch best een leuke vrouw!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 07 Mei 2022 07:49

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Arwyn schreef:Sis van Rossem (zus van Maarten van Rossem) is overleden.
Ik kijk dat programma van ze vaak (en voel me vaak best oud, dat ik meerdere dingen van omroep Max kijk, haha) en volgens mij was dat toch best een leuke vrouw!


Ik las het net en schrok er wel van. Ik kijk ook regelmatig omroep Max trouwens 😉
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 11 Mei 2022 13:13

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Vandaag Inside keert, mét Johan Derksen, gewoon weer terug op tv.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Mei 2022 13:17

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Was te verwachten.
Dit is immers niet de eerste keer dat ze gestopt zijn. En het zal voor de kijkcijfers wel weer goed zijn, dat is het enige waar het om gaat.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 11 Mei 2022 13:17

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Maple schreef:Vandaag Inside keert, mét Johan Derksen, gewoon weer terug op tv.


Goed juist.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Mei 2022 13:35

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Echt heel jammer dat die vent weer zijn podium krijg 😤
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Mei 2022 19:52

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Luisa schreef:
Maple schreef:Vandaag Inside keert, mét Johan Derksen, gewoon weer terug op tv.


Goed juist.

Waarom?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 14 Mei 2022 10:52

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Dit noemen ze het Heintje Davids syndroom....afscheid nemen en eindeloos terugkomen.
Ik kijk er trouwens niet naar..ik vind ze vervelend.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 14 Mei 2022 12:36

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Burn schreef:
Luisa schreef:
Goed juist.

Waarom?


Omdat ik geen reden zie waarom die man van de buis zou moeten. Vanwege dat kaars verhaal? Ik denk dat iedereen die het programma regelmatig heeft gezien wel doorheeft dat dit niet echt is gebeurd. En om iemand te cancelen vanwege een domme en respectloze opmerking en/of slechte grap vind ik erg raar en naar censuur neigen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Mei 2022 16:54

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Luisa schreef:
Burn schreef:Waarom?


Omdat ik geen reden zie waarom die man van de buis zou moeten. Vanwege dat kaars verhaal? Ik denk dat iedereen die het programma regelmatig heeft gezien wel doorheeft dat dit niet echt is gebeurd. En om iemand te cancelen vanwege een domme en respectloze opmerking en/of slechte grap vind ik erg raar en naar censuur neigen.


Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat hij een respectloze opmerking of grap heeft gemaakt. Voor mij is het vooral een optelsom van een heleboel dingen bij elkaar dat ik denk moeten we deze man nog een podium willen geven.
2015 💙
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 15 Mei 2022 00:51

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Britney Spears heeft een miskraam gehad.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1963

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 16 Mei 2022 09:54

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Luisa schreef:
Burn schreef:Waarom?


Omdat ik geen reden zie waarom die man van de buis zou moeten. Vanwege dat kaars verhaal? Ik denk dat iedereen die het programma regelmatig heeft gezien wel doorheeft dat dit niet echt is gebeurd. En om iemand te cancelen vanwege een domme en respectloze opmerking en/of slechte grap vind ik erg raar en naar censuur neigen.


Maakt dat het niet nog erger, doen alsof een misdrijf waarmee je iemand een trauma bezorgt grappig is?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Mei 2022 10:41

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Deze heren zitten er vooral voor grote verhalen. Maar ze hebben wel vaker uitspraken gedaan die in de huidige samenleving niet meer kunnen. Stop ermee om deze heren een podium te geven. Ze krijgen er achterlijk veel geld voor. Ik hoorde afgelopen week op een podcast dat de hele discussie van wel of niet terug komen meer te maken had dat ze heren zich niet gesteund voelde door Talpa dan dat ze rare verhalen hadden lopen vertellen die totaal niet in de huidige tijdsgeest passen. Ze vonden dat Talpa hun een excuus moesten geven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers