Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Animal Crossing New Horizons

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 22 Mrt 2022 09:39

Re: Animal Crossing New Horizons

Is het nog gelukt?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Mrt 2022 11:59

Re: Animal Crossing New Horizons

Ik heb dit spel ook en speel het samen met mijn dochter op 1 eiland. Ik krijg alleen helemaal geen mogelijkheid om een schep aan te schaffen/maken, heb geen bijl oid, iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen?
We hebben allebei wel de mogelijkheid om een net en hengel te maken.
Vroeger had ik dit spel voor de Nintendo ds en ik kan me herinneren dat ik een bijl en schep had en er was op het eiland ook een museum aanwezig. Nu allemaal niet..

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 22 Mrt 2022 13:06

Re: Animal Crossing New Horizons

Arizona schreef:Ik heb dit spel ook en speel het samen met mijn dochter op 1 eiland. Ik krijg alleen helemaal geen mogelijkheid om een schep aan te schaffen/maken, heb geen bijl oid, iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen?
We hebben allebei wel de mogelijkheid om een net en hengel te maken.
Vroeger had ik dit spel voor de Nintendo ds en ik kan me herinneren dat ik een bijl en schep had en er was op het eiland ook een museum aanwezig. Nu allemaal niet..


Dit krijg je allemaal geleidelijk als je aan het spelen bent. Op een gegeven moment gaat iemand vragen of je je insecten wilt doneren en vervolgens gaan ze om materialen vragen en als alles compleet is komt het museum. Zo ook met gereedschap, in het begin heb je gewoon nog niet alles. Zorg dat jij de hoofdbewoner bent en dat je alles doet en geeft wat ze vragen je te doen dan komt die voortgang vanzelf.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem323

Bericht 22 Mrt 2022 13:52

Re: Animal Crossing New Horizons

Je kan nog niet vliegen denk ik? Anders kan ik wel even een schep maken. De winkel heb je natuurlijk ook nog niet want daar kan je de diy's kopen. Als je al kan vliegen, laat maar weten. Misschien kan je dan in mijn winkel de diy's kopen.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 22 Mrt 2022 14:04

Re: Animal Crossing New Horizons

DronkenTaart schreef:Is het nog gelukt?

Ja gelukt!!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 22 Mrt 2022 14:14

Re: Animal Crossing New Horizons

Mooi zo :). Misschien handig om wat filmpjes te kijken op YouTube zoals How to start playing AC of Things to know when you start playing AC. Zitten best goede tips tussen die handig zijn om vanaf het begin te weten :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 19 Apr 2022 22:43

Re: Animal Crossing New Horizons

Even een up met een vraagje: weet iemand wanneer je doorgaans in het spel het doe het zelf plan voor de katapult en voor de ladder krijgt?
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 30 Apr 2022 00:59

Re: Animal Crossing New Horizons

Maple schreef:Even een up met een vraagje: weet iemand wanneer je doorgaans in het spel het doe het zelf plan voor de katapult en voor de ladder krijgt?


Ik weet niet meer precies wanneer ik ze kreeg maar het duurde me veels te lang :haha:. Ik weet niet of je ook samen met iemand speelt? Ik kreeg sommige dingen al eerder doordat ik dan hun op mijn eiland liet komen of dat ik naar hun ging. Je kunt elkaar dan ook dingen geven en zij waren toen al een stuk verder.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 30 Apr 2022 01:03

Re: Animal Crossing New Horizons

Hebben jullie trouwens deze al gezien? Jammer dat het nog zo lang duurt voordat ze het gebouwd hebben :smile:

https://www.kickstarter.com/projects/fl ... XI1RJrp4fk
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 30 Apr 2022 07:17

Re: Animal Crossing New Horizons

DronkenTaart schreef:
Maple schreef:Even een up met een vraagje: weet iemand wanneer je doorgaans in het spel het doe het zelf plan voor de katapult en voor de ladder krijgt?


Ik weet niet meer precies wanneer ik ze kreeg maar het duurde me veels te lang :haha:. Ik weet niet of je ook samen met iemand speelt? Ik kreeg sommige dingen al eerder doordat ik dan hun op mijn eiland liet komen of dat ik naar hun ging. Je kunt elkaar dan ook dingen geven en zij waren toen al een stuk verder.

Haha nou, letterlijk een paar uur na het stellen van deze vraag, had ik ze hoor 😅 Kennelijk moest je daar eerst de spullen voor de winkel voor bij elkaar hebben, maar daar liep ik even een beetje op vast.

Ik speel niet online helaas. Lijkt me wel leuk trouwens dus alleen hierom overweeg ik wel zo’n abonnement.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 30 Apr 2022 09:57

Re: Animal Crossing New Horizons

Ik vind vooral de droom adressen leuk om te bezoeken maar in principe levert het je niks op (behalve jaloezie haha) en kun je ook andere mooie eilanden zien op YouTube. Ik bezoek ook eigenlijk alleen maar iemand als die persoon naast me zit om spullen mee uit te wisselen. Op zich krijg je alles wat het spel te bieden heeft zolang je maar doet waar ze om vragen. Dus idd, zorg dat je zo snel mogelijk een winkel bij elkaar hebt, materialen, insecten doneren, hypotheek betalen. Zo blijft er schot in het spel zitten. Hoe meer beesten je vangt (heb je ook al in de zee gedoken?), hoe meer nieuwe je gaat vinden, sowieso elke maand andere. Ik vind het echt een heerlijk spel om te spelen. Ik ben nu met een project bezig veel avonden maar zodra dat klaar is ga ik er weer mee door :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers