Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 06 Dec 2013 08:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Help!

Ik ben 2 maanden aan het daten met een lieve jongen. Echt een schatje. Maar het probleem is: ik ben niet verliefd! Ik geef wel om hem maar verliefd word ik niet. Ik heb het aangekeken want ik hoopte dat ik het zou gaan voelen maar het is ma 2 maanden niet gekomen. Maar hij is enorm verliefd op mij! Hij wil zijn baan opgeven om bij mij in de buurt te kunnen zijn en zijn familie is al ingelicht en die zijn erop tegen maar die wil hij laten zitten voor mij en ik vind het zo lullig maar ik kan die gevoelens gewoon niet beantwoorden! Ik had hem gezegd het rustig aan te willen doen maar hij praat over samenwonen en de feestdagen samen doorbrengen en hij is echt wel heel lief voor me en alles wat ik me had kunnen wensen maar het is gewoon te veel, te snel, en ik voel dat niet.. Hoe vertel ik hem dat? Het gaat zijn hart breken...
<<

Anoniem309

Bericht 06 Dec 2013 10:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou hem gewoon vertellen wat je hier ook schrijft. Gewoon dat voor jou het gevoel er niet is. Ik denk ook dat dat naar hem het meest duidelijk is. Het is altijd moeilijk om dit soort gesprekken aan te gaan, maar aan jou verhaal te horen wel echt nodig.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Dec 2013 14:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zijn hart breekt harder als jij hem aan het lijntje blijft houden. Je hebt het geprobeerd, je hebt hem een kans gegeven, het werkt niet voor jou. Je kunt beter zo snel mogelijk eerlijk daar over zijn.
<<

Anoniem14

Bericht 06 Dec 2013 19:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Mag ik even balen? Het is niet echt een biecht, hoor.

Mijn vriend had me beloofd vanavond mee te gaan naar de Mediamarkt omdat m'n laptop gecrasht is en ik dringend (i.v.m. studie) een nieuwe nodig heb. Ik belde hem net en toen zei hij 'oh, shit, ik heb met de jongens afgesproken'. Die afspraak stond blijkbaar al eerder, maar dat is hij vergeten toen ik hem gister vroeg mij te helpen met een laptop kopen. Ik vind dat niet leuk. :thumbdown:

Ik wil hem alleen niet dwingen mee te gaan en die jongens af te bellen, dat vind ik stom. Het is alleen een beetje balen dat hij dan een dubbele afspraak maakt en ik nu even mijn verlies moet nemen. Grrrr.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 06 Dec 2013 20:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Kan hij niet eerst met jou mee en daarna naar zijn vrienden. Een laptop kopen is toch zo gebeurd?
<<

Anoniem14

Bericht 06 Dec 2013 21:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee, hij had al om 19.30 uur afgesproken. Hopelijk lukt het morgen. Ik ben er wel weer overheen. Was gewoon even een teleurgesteld meisje, haha. Thanks voor je reactie.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Dec 2013 11:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zit mijn vriend as we speak varkensvlees te voeren terwijl ik zeg dat het rundvlees is. Hij eet geen varken omdat hij dat 'vies' vindt. Wij hebben een soort mega saucijs gekregen (eet ik niet) en anders moest dat hele ding weggooien. Hij geloofde me eerst niet, toen heb ik zelf stiekem 'rund' op de doos geschreven en hem daar op gewezen. Hij zit nu te smullen, "Lekker lieverd!" maar nu voel ik me ineens heel schuldig. :nopompom:
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 07 Dec 2013 11:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahahaha, ooh dit is een scene uit een soort Bridget Jones boek... Kan je niet gaan schrijven SG? Lijkt me hylarisch
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Kannibaal

Bericht 07 Dec 2013 11:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

SoGood schreef:Ik zit mijn vriend as we speak varkensvlees te voeren terwijl ik zeg dat het rundvlees is. Hij eet geen varken omdat hij dat 'vies' vindt. Wij hebben een soort mega saucijs gekregen (eet ik niet) en anders moest dat hele ding weggooien. Hij geloofde me eerst niet, toen heb ik zelf stiekem 'rund' op de doos geschreven en hem daar op gewezen. Hij zit nu te smullen, "Lekker lieverd!" maar nu voel ik me ineens heel schuldig. :nopompom:


:khaha: briljant!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Dec 2013 12:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahahaha SG!!
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Dec 2013 21:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het mooiste vind ik nog, dat je het zelf niet eet :P
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Dec 2013 12:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

SG moet idd blogger/schrijfster worden vind ik!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Dec 2013 17:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hahaha, oh men ik kom niet meer bij! Ik zag deze biecht weer dus ik heb het net maar eerlijk opgebiecht. Hij keek zo teleurgesteld dat ik maar snel weer zei dat het wél rund was. En wel een knorrend rund met een krulstaartje en een plat neusje. Hij zei dat ik harteloos was en liep toen weg.

Nee joh, ik kan niet bloggen. En anders zag ik eens bloggen over hoe ongezellig wij samen zijn met het uit elkaar halen van kerstlichtjes. :thumbdown:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Dec 2013 18:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tiny & Lau!
❤ 7 juni 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Dec 2013 00:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje met kriebels voor haar fysiotherapeut weer.

Inmiddels begint het uit de hand te lopen. De behandelingen zijn te gezellig en de aanrakingen zijn ook net te lang. Ik heb echt mega kriebels en merk dat de intresse wederzijds is. Thuis denk ik aan hem, continu en de hele dag door. Ik droom over hem, over wandelingen die we samen maken, leuke dingen die we samen doen. Maar, het kan niet, het mag niet! Niet tegenover mijn vriend en ook niet tegen over zijn vrouw.

Tot nu toe hebben we nog niks fouts gedaan en dat moet zo blijven! Morgen mag ik weer naar hem toe. Kijk ernaar uit!
<<

Anoniem66

Bericht 09 Dec 2013 00:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eh...wellicht is het dan slim om een andere therapeut te zoeken..?
<<

Anoniem7

Bericht 09 Dec 2013 00:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eens met Luce. Hoe fijn ook, op een zeker punt gaat het wél te ver. Zeer als aanrakingen nu al steeds te lang zijn.
<<

Anoniem58

Bericht 09 Dec 2013 08:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ook eens met Luce! Ik zou echt een andere therapeut zoeken.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 09 Dec 2013 08:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind je laatste zin nu niet echt over komen alsof je er echt mee zou zitten als het wel te ver gaat..
<<

Anoniem17

Bericht 09 Dec 2013 10:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ellibre schreef:Ik vind je laatste zin nu niet echt over komen alsof je er echt mee zou zitten als het wel te ver gaat..


Eens.. Ik zou op zoek gaan naar een andere therapeut en dit afkappen voordat het uit de hand loopt.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 11:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Elliot schreef:
ellibre schreef:Ik vind je laatste zin nu niet echt over komen alsof je er echt mee zou zitten als het wel te ver gaat..


Eens.. Ik zou op zoek gaan naar een andere therapeut en dit afkappen voordat het uit de hand loopt.

Nou inderdaad. :laughcry:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Dec 2013 13:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Vanmorgen weer geweest en aangegeven me er erg ongemakkelijk bij te voelen maar het wel heel fijn vind bij hem de behandelingen af te kunnen maken. Hebben afgesproken om het wat oppervlakkeriger te houden en minder diepgang in de gesprekken te hebben.

Hij gaf aan echt kriebels te hebben en voelde zich gevleid toen ik aangaf dat dat wederzijds is. Hij is 50 en had nooit verwacht in de smaak te vallen bij iemand van 24. Deze week zien we elkaar niet meer, pas volgende week vrijdag weer. Even wat afstand dus.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Dec 2013 14:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou het echt helemaal afkappen als ik jou was Biechtje.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Dec 2013 14:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Vanmorgen weer geweest en aangegeven me er erg ongemakkelijk bij te voelen maar het wel heel fijn vind bij hem de behandelingen af te kunnen maken. Hebben afgesproken om het wat oppervlakkeriger te houden en minder diepgang in de gesprekken te hebben.

Hij gaf aan echt kriebels te hebben en voelde zich gevleid toen ik aangaf dat dat wederzijds is. Hij is 50 en had nooit verwacht in de smaak te vallen bij iemand van 24. Deze week zien we elkaar niet meer, pas volgende week vrijdag weer. Even wat afstand dus.



Weet je wat het is.. hier kan niet echt iets goeds uitkomen. Hij is 50, jij 24. Tuurlijk vindt hij je interessant, je bent jong.. je bent interessant, toont interesse in hem etc etc. Je zal iets in hem losmaken wat zijn vrouw misschien niet meer lukt na al die jaren.

Dus even worst case scenario: jullie gaan elkaar buiten de praktijk zien: wat al niet mag vanwege arts-patient relatie. Of je wacht daarmee tot je behandelingen voorbij zijn. Either way: jullie gaan elkaar zien, elkaar appen, de spanning opzoeken, je gaat zoenen met hem en nog wat meer. je raakt erin betrokken, verliefd, je wordt meegesleurd en dan? Dan is er een kans dat zijn vrouw of je vriend erachter komt. Mensen raken gekwetst. En bottom line: hij zal niet weg gaan bij zijn vrouw. Dat doet bijna geen enkele man.

Dus je verliest alleen maar als je hiermee verder gaat. Denk eraan wat je op het spel zet voor een uurtje spanning in de week.

En ja, ik snap dat je het moeilijk vindt dit te stoppen, en dat je je gevleid voelt. En dat je kriebels hebt, maar als je daar heel even doorheen kijkt.. zie dan in dat je er nu nog uit kan komen zonder al te veel kleerscheuren.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Dec 2013 14:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik moet zeggen, ik had ooit een enorme knappe fysio! Echt en niet zo heel oud. Je hebt toch een bepaalde aanraking bij zo'n behandeling en dat werkt gewoon beter als je het geen creep vindt. Ik zeg dit om aan te geven dat ik je wel begrijp. Ik had namelijk een enorme crush op hem haha. Echter wat Caro zegt, dit gaat toch nergens heen en wil je echt alles opgeven voor hem? Ik zou het zeker afkappen. En nu het is uitgesproken gaat het waarschijnlijk nog eerder de foute kant op (sorry dat denk ik nu eenmaal, eerst dacht hij immers niet eens een kans te maken en nu weet hij dat jij 'het' ook voelt).
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers