Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 17!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Apr 2022 22:19

Week 17!

Week 17 staat op het punt van beginnen.. Wat ga jij doen deze week?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Apr 2022 22:25

Re: Week 17!

De oudste heeft vakantie. Dus die is veel thuis.

Maandag: M'n enige dag werken voordat ik bijna 2 weken vakantie heb.
Dinsdag: Ik wil een rondje IKEA doen met beide meiden.
Woensdag: Koningsdag 🇳🇱 In de sporthal zijn er spelletjes, daar ga ik heen samen met een vriendin en de kids.

Donderdag: M'n plan is om dan naar de camping te gaan met de meiden.

Vrijdag: Op de camping.

Zaterdag: Bij goed weer vieren we m'n man zijn verjaardag op de camping. Bij slecht weer vieren we het thuis.

Zondag: Of thuis of op de camping. Afhankelijk waar we de vorige dag gevierd hebben.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 24 Apr 2022 22:40

Re: Week 17!

Maandag: werken van 11u tot 20u, nadien nog een bijscholing tot 22u.
Dinsdag: werken van 7u30 tot 17u, savonds hardlopen
Woensdag: vrij. Huishouden doen. Savonds heb ik een repetitie met een zangkoor waarmee we binnenkort op een evenement optreden
Donderdag: vrij. Boodschappen doen en verder nog geen idee. Savonds hardlopen
Vrijdag: werken van 11u tot 20u.
Zaterdag: komen ze 10 Kuub hout leveren. Dat ga ik samen met mijn man en tante weg stapelen in ons houthok.
Zondag: hebben we lentefeest van de zoon van goede vrienden van ons.
2012 & 2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Apr 2022 22:53

Re: Week 17!

Maandag: Anzac Day, Australische 4 mei. Zijn altijd zonsopgangsdiensten maar nu met baby: nee dank je. Is vrije dag vandaag, maar man moet werken.
Dinsdag: naar consultatiebureau, zoon ein-de-lijk weer naar school na bijna 4 weken thuis door Corona en schoolvakantie. Ik ga daarna koffiedrinken met meisje dat ik op de NICU heb leren kennen toen ik er zat.
Woensdag: zoon naar school en ik ga denk ik de hele dag slapen ;)
Donderdag: alleen in de middag Nederlandse school voor zoon
Vrijdag: wil ik eigenlijk een me-dagje maken: kapper, wenkbrauwen en wimpers verven, massage etc.
Zaterdag: wordt mooi weer dus misschien naar het strand?
Zondag: bestaat de Nederlandse school 20 jaar en gaan we groots vieren.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Apr 2022 05:55

Re: Week 17!

Leuke week Marsy!

Onze week is niet echt op te splitsen in dagverdeling denk ik. We zijn op vakantie in Oostenrijk. De grootst bepalende factor zal het weer zijn. Vanmiddag hebben we iig een wijnproeverij. En we willen misschien een keer naar een zoutmijn. En donderdag wordt de beste dag dus dan een dagje naar Salzburg (iemand ooit gerealiseerd dat die stad zo heet omdat hier in de omgeving veel naar zout gemijnd werd? Ik dus pas sinds kort).
Verder zwemmen, spelen, eten, lezen, bezoekje aan de spa, relaxen en gezellig met z'n viertjes zijn.
En dan zat/zon met één overnachting in Duitsland weer naar huis, hoewel we overwegen dat hotel te annuleren en gewoon door te karren. Ging op de heenweg ook prima.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Apr 2022 06:45

Re: Week 17!

Veeeel werken ivm stukjes en kransen maken voor de dodenherdenking.

Ma: werken
Di: werken en ‘s avonds ff het dorp in, koningsnacht.
Woe: VRIJ
Do: werken
Vrij: werken
Zat: zoals het er nu uitziet ook werken
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 25 Apr 2022 08:51

Re: Week 17!

Haha, dat weetje wist ik ook niet Marin!
Deze week wordt wel een fijne week denk ik.

Vandaag: beetje rommelen in huis en huishoudelijke dingen doen. Misschien nog een portfolioshoot, maar het weer is wat donker. Dus ik twijfel nog een beetje. Enerzijds is het nu op dit moment van schrijven nog te doen. Maar als het donkerder wordt niet. Dan kan ik misschien weer beter voor een andere dag kiezen. Zou zonde zijn voor mijn portfolio natuurlijk....
Dinsdag: weer een ochtend bij de caviaopvang werken, waarschijnlijk in de middag naar mijn vader die me even helpt met wassen van de auto
Woensdag: waarschijnlijk bij mooi weer even naar de vrijmarkt een plaats verderop.
Donderdag: Heb ik 2 zakelijke afspraken.
Vrijdag: geen plannen, buiten dat ik de fotoshoot van afgelopen weekend af moet werken of dan wel af moet hebben wat ik ergens deze week ga doen.
Za&Zo: nog geen plannen.

Edit: besloten de portfolioshoot uit te stellen..
Laatst gewijzigd door Agnes op 25 Apr 2022 13:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Apr 2022 09:00

Re: Week 17!

Fijne vakantie Marin
Weer mooi en dankbaar weekje werk Thunder

Ik heb vakantie. Deze week zal ik opruimen in huis. Beginnen met weggooien. Tussendoor komt er nog een makelaar langs. Ik zal denk ik ook op zoek gaan naar een notaris etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Apr 2022 09:07

Re: Week 17!

Vandaag: werken en sporten
Morgen: werken
Woensdag: Koningsdag, dus ik denk dat we maar eens een rondje in het dorp gaan maken. Misschien even struinen over de vrijmarkt en nog even naar de speelboerderij.
Donderdag: werken
Vrijdag: met Teun en onze drie peuters afgesproken bij een pannenkoekhuis in het bos. 's Avonds ga ik naar de kapper.
Zaterdag: verjaardag van m'n vriend en stiefdochter vieren voor familie
Zondag: waarschijnlijk gaat m'n vriend met dochter + stiefdochter bij zijn oma langs en blijf ik alleen thuis. Even lekker wat tijd voor mezelf, ben ik aan toe!
❤ 7 juni 2018
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 10:58

Bericht 25 Apr 2022 09:45

Re: Week 17!

Oudste heeft vakantie dus heb ook lekker een weekje vrij genomen.
Maandag: geen plannen dus zo denk lekker knutselen ofzo met de kids en wil nog wat kleding uitzoeken
Dinsdag: oudste moet s morgens naar de oefentherapeut en daarna rijden we door naar de dierentuin
Woensdag: Koningsdag dus we gaan nog even zien wat we gaan doen, maar de oudste wil vast autootjes proberen te scoren.
Donderdag: kids naar m’n ouders brengen die daar gaan logeren. Ik heb een lunchafspraak en s avonds naar vrienden van Amstel live
Vrijdag: kids weer ophalen en ben jarig
Zaterdag: oudste naar de voetbal en s middags verjaardag
Zondag: ouders en schoonouders komen een bakkie doen voor m’n verjaardag.
💙 2016
💙 2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Apr 2022 11:08

Re: Week 17!

Vandaag. Ben vanochtend samen met mijn moeder en S naar de zorgboerderij geweest waar mijn vader 2 ochtenden in de week heen gaat. Was leuk om te zien. En S vond de dieren erg leuk. En straks even pakketje ophalen

Dinsdag werken

Woensdag hier in het dorp bij de vrijmarkt kijken

Donderdag werken

Vrijdag werken. En S heeft feest bij de opvang. Leuk . En alvast huis versieren

Zaterdag is S jarig. Alweer 1 is veels te snel gegaan. In de middag komen mijn ouders broers schoonzus en nichtjes en misschien mijn oma. Ze blijven ook eten. En in de avond komen vrienden ook nog voor man zijn verjaardag.

Zondag bijkomen van de dag ervoor.

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 25 Apr 2022 13:41

Re: Week 17!

Maandag: vrij, kinderen van mijn zus zijn hier zodat mijn zus nog wat kan klussen, vanavond sporten.
Dinsdag: werken.
Woensdag: Koningsdag, in de middag met de kinderen en vrienden naar het dorp.
Donderdag: vrij, ochtend met de oudste naar de tandarts, in de middag bij mijn zus poetsen in hun nieuwe huis.
Vrijdag: werken, vroeg avond naar verjaardag van dochter van vrienden.
Zaterdag: bij mijn zus mee helpen met overhuizen.
Zondag: nog geen plannen, denk iets leuks doen met de kinderen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Apr 2022 14:06

Re: Week 17!

Maandag: Werken en dan hierna 2.5 week vakantie :cheering:
Dinsdag: Vakantievoorbereiding en met de meiden naar de speeltuin in de middag
Woensdag: Vakantievoorbereiding en beetje koningsdag vieren
Donderdag: Tassen volledig inpakken en einde middag eindelijk P en S weer zien
Vrijdag: Naar Turkije! Zoveel zin in
Zaterdag: Weinig, haha. Ben dan jarig en ga lekker genieten van het weer en mijn gezin
Zondag: Weer heel weinig, kinderdisco is het meest actieve denk ik :wink:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 25 Apr 2022 14:21

Re: Week 17!

Vandaag even gewerkt, vanavond naar condoleren.
Dinsdag: naar de kapper! Echt zin in, zo lang geleden is het.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en mn schoonouders komen onze oudste thuisbrengen, ze zijn een midweekje weg met haar
Zaterdag: waarschijnlijk naar Wildlands
Zondag: bijkomen van de week
<<

Anoniem327

Bericht 25 Apr 2022 14:37

Re: Week 17!

Wat lekker, al die vakanties! heb ik ook zin in. Nog even.

vandaag: werken, hardlopen, nieuw planten planten, Severance kijken.
dinsdag: early bird sessie in de gym, erna werken
woensdag: hardlopen en Koningsdag, dat is een flinke happening hier in de buurt met veel wijn.
donderdag: early bird sessie in de gym, erna werken, 's avonds etentje bij vrienden
vrijdag: pakken en op vakantie!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Apr 2022 20:52

Re: Week 17!

Vandaag: leren en laatste tentamen van deze periode gemaakt.
Morgen: werken (op kantoor, hoi!) en ‘s avonds in m’n eentje de kinderen voorzien van avondeten en op bed leggen
Woensdag: Koningsdag. We blijven gewoon hier in de buurt, volgens mij is er in het centrum van alles te doen voor de kindjes dus daar gaan we even kijken.
Donderdag: werken, ‘s avonds college
Vrijdag: nog geen plannen maar we zijn allemaal vrij dus ik hoop op iets leuks met het hele gezin. Dit geldt eigenlijk voor het hele weekend, op zaterdagochtend na (zwemlesochtend).

♥♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 25 Apr 2022 21:02

Re: Week 17!

Ik heb gewoon m'n laatste week verlof/vakantie deze week 😱
Ben er eigenlijk nog helemaal niet aan toe om weer te moeten werken. Best gek, na de andere 2 was ik na 3 maanden best klaar met dat thuis zitten. Nu mocht er best nog een maand (of 2, haha) bij.

Vandaag: Had geen plannen, was met de meisjes thuis.
Morgen: Meiden naar BSO/opvang. F gaat morgen wennen, dus ik breng ze echt alle drie. Gek!
Woensdag: Met z'n allen de stad in voor Koningsdag. Even over de rommelmarkt en zo.
Donderdag: Meiden zijn die dag weg met opa en oma, man aan het werk. Laatste dag alleen met de mini! Ik denk dat we maar rustig aan gaan doen en lekker veel gaan knuffelen :)
Vrijdag: Oudste gaat met man op pad. Ik heb nog geen plannen met de andere twee.
Weekend: Zaterdagochtend zwemles, verder geen plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Apr 2022 21:25

Re: Week 17!

Maandag - hele dag gewerkt en 's avonds ook nog even wat dingetjes afgemaakt, mis een werkdag deze week door Koningsdag maar het werk moet wel gewoon af
Dinsdag - ik was thuis met de kinderen, ik heb wat dingen in huis gedaan en we hebben lekker gewandeld, vanavond gesport
Woensdag - ik wil met de oudste naar de rommelmarkt, verder gaan we thuis 'Koningsspelen' doen (gewoon wat spelletje in de tuin) en een oranje tompouce eten
Donderdag - werken en 's avonds sporten
Vrijdag - mijn eerste vakantiedag, ik ben thuis met de kinderen en ik geloof dat mijn man ook vrij is, we hebben nog geen plannen
Zaterdag - 's morgens doen we het huishouden even snel, in de middag misschien op verjaardagsvisite
Zondag - nog geen plannen
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Apr 2022 04:23

Re: Week 17!

Marin, dat wist ik niet nee. Leuk weetje. Fijne vakantie, de foto’s zien er prachtig uit!

Giselle, je haar is echt prachtig geworden. Die kleur staat je ontzettend goed!

Maandag: Op de camping, lekker omgerommeld daar. In de avond ben ik naar huis gegaan, man en jongens zijn gebleven.

Dinsdag: Om 6.00 opgestaan om te gaan hardlopen voor mijn 24.uurs dienst. Prima dienst tot nu toe. Net een inzet gehad, vandaar dit onchristelijke tijdstip 😄. Hopelijk nu nog een paar uurtjes slapen.

Woensdag: Terug naar de camping. Daar komen mijn vader en zijn vrouw vanmiddag even langs. Voor de rest wat aanhaken op de activiteiten daar, er is genoeg te doen. Voor de avond heb ik het restaurant gereserveerd om te gaan eten, hopelijk op het terras.

Donderdag: Op de camping. Onze zoon wordt 7 🎉♥️! Mijn man moet jammergenoeg werken maar ik maak er een leuke dag van met de jongens. Ik heb geregeld dat de camping mascotte langskomt voor een verjaardagsbezoekje, dat gaat D helemaal geweldig vinden.

Vrijdag: Terug naar huis. Uitpakken, wassen en hopelijk even sporten. ‘s Avonds komen mijn schoonouders eten.

Zaterdag: Bootcamp. Verder koffers inpakken en nog wat boodschappen.

Zondag: Vliegen we naar Spanje voor een weekje vakantie!

Fijne week allemaal en fijne Koningsdag vandaag 🇳🇱!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers