Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inpakken

<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 25 Apr 2022 20:19

Re: Inpakken

Ik pak altijd alles een uur voor we weg gaan in. Wat we niet mee hebben is daar wel te koop. Wij redden het met z’n 5en ook met 1 grote koffer, 1 handbagage koffer en een rugtas.

Voorheen had ik ook allemaal lijstjes en koffers vol. Uiteindelijk kwam het meeste allemaal weer ongedragen mee terug naar huis.

Als we een week of langer weg zijn laat ik de kleren ook vaak nog wassen op locatie of we hebben een huisje met wasmachine dan was ik zelf alles een dag van te voren. Dan kan het thuis zo de kast weer in. Ik vind thuiskomen na een vakantie met een achterlijke vracht was echt zo’n domper.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 26 Apr 2022 05:35

Re: Inpakken

Wij hebben een gedeeld digitaal lijstje in Notes die we elke reis weer opnieuw gebruiken als checklist. Vindt t wel handig. Man en ik leggen dan beide van alles klaar en vinken dat af op lijstje. Zo zijn we supersnel klaar.
Meestal hebben we alsnog altijd iets teveel mee (toch net teveel kleding of speelgoed wat alsnog hele vakantie niet aangeraakt wordt bijvoorbeeld), maar we pakken best efficient. We zijn nu 10 dagen weggeweest en hebben met z’n 4tjes twee mediumkoffers in t ruim en man en ik elk 1 stuk handbagage. We hadden nu best veel cadeautjes mee ook voor de familie op vakantie-adres, anders had t denk ik wel in 1 koffer gepast.

Als we binnen Nederland/ met eigen auto weggaan nemen we overigens altijd veel meer mee gek genoeg haha. Dan is de auto altijd vol 😂. Vooral ook handdoeken etc wat nu niet mee hoefde denk ik,
Maar ook veel extra dingen en dingen als loopfiets enzo ‘gewoon omdat het kan’ 🤣
Laatst gewijzigd door SophieZMY op 26 Apr 2022 05:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 26 Apr 2022 05:37

Re: Inpakken

Oh en pluis als je op vakantie adres kan wassen is dat idd wel heel relax thuiskomen 😅 als dat niet kan probeer ik alle gedragen kleding zoveel mogelijk bij elkaar in 1 bundel in te pakken. Dan is t thuis 1 of 2 wassen draaien achter elkaar en dan zijn we ook weer bij. Meestal doen we dat ook echt direct. 1 zet koffie, ander gooit eerste was in de machine. Om er idd maar zo snel mogelijk af te zijn. (En voor we weggingen heb ik idd ook alle was wat nog aan mijn hing etc weggevouwen, zodat je niet terugkomt in een achterstand 😂)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Apr 2022 07:32

Re: Inpakken

SophieZMY schreef:
Als we binnen Nederland/ met eigen auto weggaan nemen we overigens altijd veel meer mee gek genoeg haha. Dan is de auto altijd vol 😂. Vooral ook handdoeken etc wat nu niet mee hoefde denk ik,
Maar ook veel extra dingen en dingen als loopfiets enzo ‘gewoon omdat het kan’ 🤣

Jaa wij ook! Dan pak ik echt veel minder kritisch in en is de auto zo vol.
Wel zin in dit jaar dat we niet meer met baby reizen (want nu dreumes), dat scheelt met de auto toch ook weer een stuk!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers