Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laagjes kleding

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 23 Apr 2022 18:23

Laagjes kleding

Met dit weer zijn laagjes wel weer handig, maar ik ben een beetje inspiratieloos. Ik draag vaak een t-shirt met een vest erover, maar ik kan maar niks leuks vinden. Wat voor t-shirts of bloesjes met korte mouwen zijn leuk? En wat is leuk voor erover? Ik houd niet zo van blazers. Spijkerjasje heb ik, maar vnd ik zelf niet zo leuk bij een jeans (en ik draag alleen jeans, omdat ik niks anders leuks kan vinden). Wie helpt me aan wat inspiratie?
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 23 Apr 2022 20:47

Re: Laagjes kleding

Een blouse over een t-shirt? Een spijkerblouse, eventueel wat dikker of een geruite (flanel) houthakkersblouse?

Ik heb ook jasjes van deze soort:
Afbeelding ik geloof dat het blouson genoemd wordt? Dunne stof, lijkt op de stof van een trainingsbroek. Ook leuk te combineren met jeans en een t-shirt.
december 2016
juli 2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Apr 2022 09:57

Re: Laagjes kleding

Dat jasje is leuk! Waar vind ik die?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Apr 2022 10:29

Re: Laagjes kleding

Ik zou ook zeggen een overshirt. Die draag ik als jas of als vest, en in de winter ook weleens dicht met een (nep)leren legging eronder.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem327

Bericht 24 Apr 2022 10:54

Re: Laagjes kleding

Een overshirt of shacket inderdaad. En ik doe weleens een hele grote sjaal ipv een vestje. Oh en jurken losgeknoopt als een soort lang dun vest dragen! Je hebt nu ook weer veel van die (gebreide) gilets, vind ik ook leuk.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 24 Apr 2022 19:04

Re: Laagjes kleding

Tabbie schreef:Dat jasje is leuk! Waar vind ik die?


Volgens mij stond deze op bol.com 😁
december 2016
juli 2019
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 24 Apr 2022 19:19

Re: Laagjes kleding

Ik draag in de lente graag een sweater over m’n top/t-shirtjes. Als het dan warm wordt, kan de sweater gewoon uit of om je middel.
Staat heel leuk bij jeans maar ook bij shorts. Het liefst een sweater met een leuke print.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers