Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem59

Bericht 05 Dec 2013 21:04

Re: Datetopic

Toet: he blegh wat een rotgevoel :hug: ik hoop dat het snel wegtrekt, echt niet fijn als eigenlijk nog gek op hem bent..

Sushi: dat is ook raar. En zo officieel ook! 'We moeten praten' klinkt nooit best... Meestal slecht nieuws, dat zeg je als je iemand gaat teleurstellen, niet om aan te kondigen dat je zoveel zin hebt in een date. Ben je er zenuwachtig voor? En inderdaad, bel dan gelijk! Zou wel heel achterlijk zijn als hij het goedmaak-etentje ook afzegt... Wil je er dan nog wel mee doorgaan? Of denk je dat er een kans bestaat dat hij niet door wil?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:07

Re: Datetopic

RYW schreef:Sushi: dat is ook raar. En zo officieel ook! 'We moeten praten' klinkt nooit best... Meestal slecht nieuws, dat zeg je als je iemand gaat teleurstellen, niet om aan te kondigen dat je zoveel zin hebt in een date. Ben je er zenuwachtig voor? En inderdaad, bel dan gelijk! Zou wel heel achterlijk zijn als hij het goedmaak-etentje ook afzegt... Wil je er dan nog wel mee doorgaan? Of denk je dat er een kans bestaat dat hij niet door wil?


Als hij afhaakt mag het wel met een hele goede reden zijn wil ik er mee doorgaan. Ik vrees dat het weer gaat om een borrel met collega's/vrienden of zo. Zou nergens op slaan, hij heeft toch immers al een afspraak met mij?
Ik heb gewoon geen zin om steeds tweede keus te zijn.

Kans bestaat dat hij ook niet meer door wil gaan met daten met mij, maar dan vind ik het wel heel triest om eerst aan te kondigen dat je gaat bellen.

Ik ben best zenuwachtig. Meer ook omdat ik nu nog zo'n twee uur moet wachten voor hij gaat bellen. Ik heb geen zin om mijn planning op hem te gaan aanpassen. Goed, ik heb verder geen plannen vanavond, maar ik wil ook niet als een soort dwaas naast mijn telefoon gaan zitten wachten.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 05 Dec 2013 21:12

Re: Datetopic

Wat een raar bericht Sushi. Misschien is er iets naars aan de hand in zijn omgeving. Is er iets tussen gekomen wat hij echt niet af kan zeggen. Want op zich gaf hij geen aanleiding om af te haken toch? Afwachten maar. Succes!

Rogue, ik vind je update leuk. Opeens had hij dus wel geld. ;-)
En Toet, ik ben het heel erg eens met Caro, maar daar heb je geen moer aan.

Polly en SG, wat ontzettend leuk dat jullie je ver-weg-man met de feestdagen gaan zien! :heart:
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:14

Re: Datetopic

Carra: Dat kan natuurlijk, maar ik vind het dan zo gek dat er eerst zo'n "officeel" appje komt. Bel dan gewoon meteen. Ik heb bijna zin om om 11 uur mijn telefoon uit/op stil te zetten. Doe ik natuurlijk niet haha.
<<

Anoniem4

Bericht 05 Dec 2013 21:16

Re: Datetopic

Ik zou je eerste stukje gewoon aan hem laten weten als hij om zo'n reden afzegt.
Zou wel heel lullig van hem zijn, maar het is graag of helemaal niet hoor!

Ik zou je plannen ook niet van hem af laten hangen. Ga gewoon doen wat je zou doen en probeer je gedachten er vanaf te houden (moeilijk, i know!)

Carra: Salaris was weer gestort he haha ;)
<<

Anoniem59

Bericht 05 Dec 2013 21:18

Re: Datetopic

Pffff ja zeg, wat irritant om je zo te laten bungelen nu.. Ik zou het echt goed van je vinden als je het niet pikt als hij nu weer zou afzeggen! Je bent verdorie geen sluitpost voor als hij verder niets leuks te doen heeft zeg...

En als hij helemaal niet meer wil daten... Mja, wel vaag om dan aan te kondigen en een paar uur te wachten. Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent nu!

Wat zou voor jou een acceptabel verhaal van hem zijn?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:22

Re: Datetopic

Heel erg misschien, maar het eerste dat ik dacht was: het is alleen begrijpelijk als hij afzegt door een overlijdensgeval of als zijn zus is bevallen (hij vertelde dat ze over twee weken is uitgerekend).
Of misschien als hij moet overwerken morgen voor een belangrijke opdracht of zo.

Maar als hij afzegt omdat hij gaat borrelen met collega's/vrienden of omdat hij wil sporten of omdat hij moe is of zo, dan vind ik dat geen acceptabele reden.

Edit: misschien heeft hij wel een heel andere goede reden, al kan ik dat nu echt niet bedenken wat dat dan zou kunnen zijn.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:24

Re: Datetopic

Rogue schreef:Ik zou je eerste stukje gewoon aan hem laten weten als hij om zo'n reden afzegt.
Zou wel heel lullig van hem zijn, maar het is graag of helemaal niet hoor!

Ik zou je plannen ook niet van hem af laten hangen. Ga gewoon doen wat je zou doen en probeer je gedachten er vanaf te houden (moeilijk, i know!)



Ik ga zo wel even een vriendin bellen of zo. Ter afleiding haha.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:51

Re: Datetopic

Ik had hem na zijn berichtjes van vanavond geappt of hij eerder kon bellen (want hallo, 23:00 uur is wel een beetje laat eigenlijk). Hij heeft 't net gelezen. Maar niet gebeld. Wat nu? Ik wil hem eigenlijk ook niet bellen. Ik heb niks te melden. Hij duidelijk wel.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 05 Dec 2013 21:56

Re: Datetopic

Ik zou niks doen en afwachten. Hoe moeilijk ook. Stom gedoe dit!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 21:57

Re: Datetopic

Carra schreef:Ik zou niks doen en afwachten. Hoe moeilijk ook. Stom gedoe dit!

Pff nou inderdaad :thumbdown:
<<

Anoniem285

Bericht 05 Dec 2013 22:06

Re: Datetopic

Hoi!

Auxo, klinkt niet als een lot uit de loterij die kerel, goed dat je er klaar mee bent! Geen idee hoe online daten gaat, maar gewoon hallo zeggen moet kunnen toch? Of je wacht gewoon tot je aangesproken wordt, makkelijker!

RYW, ja, heel spannend!
Wat super leuk van jouw date, het klinkt niet meer als een date hoor, het klinkt gewoon als je vriend. Moet lachen om jou met je ‘Ik ben verdorie 31!’ :D Alsof leeftijd er nog toe doet als je verliefd bent :D Ik denk dat het altijd wel enigszins freaky is om een nieuwe relatie te beginnen. Maar dat maakt het juist ook zo leuk!

SuperGrover, ja, ik vind het ook leuk :D Ik ben ook heel enthousiast dat jij eindelijk weer die kant op gaat! Gewoon maar het risico nemen inderdaad, is helemaal klote als je terug moet terwijl hij wel nog gewoon daar is. Ik ben blij voor je!

Sushi, ik vind hem zo leuk klinken, en toen las ik verder en zie ik dat dit allemaal gaande is, wat een ellendig berichtje inderdaad! Dat is sowieso iets waarvan hij weet dat je het niet wilt horen. Ben benieuwd, hou je sterk he!

Toet, het is ook gewoon SHIT inderdaad!! Knuffel!

Carra, dankjewel :)

Rogue, haha, maak nog maar even gebruik van deze tijd van de maand als het salaris net gestort is, over een paar weken zie je hem dus weer even niet meer :P Nog veel contact gehad?
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 06 Dec 2013 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 05 Dec 2013 22:54

Re: Datetopic

Toet, wat rot zeg. Knuffel voor jou!

Sushi: Ik vind dit klinken alsof er iets naars is gebeurd, waardoor hij nu eerst daarvoor dingen moet regelen, en je daarna pas kan bellen. Wel vervelend hoor, zo moeten afwachten. Het is bijna 23:00 gelukkig.

Polly: Dat moment op het vliegveld is zo spannend! Toen ik hem van Schiphol ging halen, de eerste keer dat we afspraken na die gezamenlijke cursus kreeg ik bijna een rolberoerte, haha. Nu vind ik het ook weer spannend hoor, omdat er 4 maanden tussen zit, maar wel veel minder. Die eerste keer was eigenlijk meer testen of het meer was dan een eenmalige fling, nu weten we in elk geval dat het meer is dan dat. Kerstcadeautje, dat is inderdaad lastig. Ik denk dat ik een fles goedkope tax free bubbels ofzo meeneem voor Oud&Nieuw. Je kunt natuurlijk kerstlingerie kopen, haha, als je je daar comfortabel bij voelt.
Ik vind het stiekem wel heel leuk dat wij een beetje in dezelfde situatie zitten! :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Dec 2013 23:03

Re: Datetopic

Ahhh Sushi, wat kut! Hopelijk heb je nog wat afleiding gevonden, ik ben benieuwd of ie al gebeld heeft.
SG & Polly, leeeeeuk dat jullie je buitenlandse lovers weer gaan zien!
Toet: knuffel voor jou!

De fantasyman is vanavond weer geweest en het was leuk. Uiteraard gesekst, maar daarna nog een hele tijd liggen kletsen over van alles en nog wat (Sinterklaas, werk, films, boeken etc.) en dat was eigenlijk echt gezellig :confused: Nu ben ik weer een beetje confused geloof ik :laughcry: Hm. Ik ga het maar eens ff laten bezinken.
Heb vandaag ook nog geappt met mn date van a.s. zaterdag, wel gezellig, al ben ik nu al bang dat ik daar toch meer een vriendschappelijke klik mee heb. Ik ga wel hoor, want je weet maar nooit natuurlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 05 Dec 2013 23:07

Re: Datetopic

Goed dat je gaat, Bliss. Leuk dat je fantayscharrel langs kwam! Dat het gezellig is met je seksvriend betekent niet per se dat er ook meer in zit, ik zou daar niet al te verward van raken. Natuurlijk kan het zo zijn dat het op den duur uitgroeit tot meer, maar dat zal de tijd dan wel zien, niet te veel over na denken. Ik hoop dat je date leuk is zaterdag! Wat gaan jullie eigenlijk doen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Dec 2013 23:20

Re: Datetopic

Ja dat is ook zo. Het gaat allemaal alleen nogal snel door elkaar heen lopen bij mij geloof ik (huh vage zin). Nou ja, ik zie wel. Met die date ga ik gewoon wat drinken hier in de stad, in een café waar ik nog nooit ben geweest, dus ik ben benieuwd.
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 23:27

Re: Datetopic

Bliss, klinkt goed van je fantasymeneer!

Hij heeft nog niet gebeld maar kijkt wel continu op zijn whatsapp. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Ik vind het echt jammer want vond (vind?) hem echt heel leuk, maar ik pas er eigenlijk voor om zo met me om te laten gaan.

Heb gelukkig wel afleiding gehad. Beetje YouTuben haha en geappt met een vriendin.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 05 Dec 2013 23:37

Re: Datetopic

Wat vervelend Sushi! Als het nu gaat om afbellen in verband met een ander leuk uitje, dan zou ik er ook klaar mee zijn. Maar probeer hem nog niet helemaal af te schrijven zolang je nog niets gehoord hebt, wie weet is hij nu via Whatsapp aan het bespreken met familie wat er op iemands rouwkaart moet komen te staan. Ik hoop dat je gauw een telefoontje krijgt!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 05 Dec 2013 23:50

Re: Datetopic

SuperGrover schreef:Wat vervelend Sushi! Als het nu gaat om afbellen in verband met een ander leuk uitje, dan zou ik er ook klaar mee zijn. Maar probeer hem nog niet helemaal af te schrijven zolang je nog niets gehoord hebt, wie weet is hij nu via Whatsapp aan het bespreken met familie wat er op iemands rouwkaart moet komen te staan. Ik hoop dat je gauw een telefoontje krijgt!

Dat is waar. Het kan ook een hele goede reden zijn, maar door wat hij afgelopen vrijdag heeft gedaan ben ik toch aan het twijfelen. Nou ja, we zullen zien. Nog geen bericht inmiddels...
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Dec 2013 00:47

Re: Datetopic

Nou. Om 12 uur belde hij. Hij zei dat hij niet voelde wat hij had verwacht te voelen (en dat hij dus morgen niet komt).

Prima. Eerlijk dat hij dat zegt en ik heb ook nergens spijt van. Weet liever nu dat het zo is dan over drie maanden.

Maar ik heb wel gezegd dat het natuurlijk niet zo netjes is van hem om me ruim 5 uur te laten wachten op zijn telefoontje. Verder was het een prima gesprek en ik moet zeggen dat ik er wel vrede mee heb. Het is niet gaaf om te horen, maar ik ben niet verdrietig of zo.

Op naar een volgende date! (met iemand anders natuurlijk welteverstaan)
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 06 Dec 2013 00:53

Re: Datetopic

Hm dat klinkt al als hetgeen je vermoedde, hij had dus eigenlijk geen goede reden om zo lang te wachten...
Maar idd, his loss, er zijn veel leukere mannen!
<<

Anoniem285

Bericht 06 Dec 2013 01:49

Re: Datetopic

Ahhh Sushi, dat vind ik echt niet leuk om te horen!! Het klonk juist zo goed allemaal :( Het is natuurlijk wel een beetje te verwachten na de afgelopen week en zijn berichtje van eerder vanavond, maar ik blijf het altijd apart vinden hoe zoiets leuks dan toch opeens om kan draaien en hij dan eerst nog vaag moet doen voordat de aap uit de mouw komt. Wel netjes dat hij het eerlijk vertelt en ik vind dat je er heel goed op reageert, of lijkt dat maar zo via het internet? Misschien was het het voor jou ook niet helemaal, als je er niet echt verdrietig van wordt. Op naar de volgende inderdaad! Houdt het topic wel interessant, op deze wijze :)

Bliss, snap wel dat je er dan een beetje van in de war raakt, maar fijn dat je zo relaxt op date kunt gaan toch?! En uit vriendschap kan ook altijd meer groeien. Nou, ik ben benieuwd in ieder geval!

SuperGrover, ik vind het ook leuk om dit te kunnen delen, het maakt het daten toch totaal anders dan wanneer je met iemand aan het daten bent die gewoon in de buurt woont :)
Ik vind het in ieder geval leuk dat het voor jullie werkt op deze manier, het klinkt echt alsof jullie een hele leuke en relaxte relatie hebben en ik hoop dat je snel voor langere tijd daarheen kunt!
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 06 Dec 2013 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem58

Bericht 06 Dec 2013 07:37

Re: Datetopic

Polly dot, wat ontzettend cool hoe het bij jullie loopt! Leuk om te volgen ook :)

Sushi, ik vind het weleen beetje raar om daar zo laat op de avond over te bellen, maar wel fijn dat je het nu weet.

RYW, van jouw berichtjes word ik echt blij!

Toet, ik kan me dat gevoel echt goed voorstellen, misschien is het een goed idee om een beetje meer afstand te nemen?

Mijn date en ik zijn alleen nog vrienden, ben ook wel een beetje afgeknapt uiteindeljk, niet echt om hem, maar meer omdat die jongen echt te druk is. Hij was twee weken weg voor zijn werk, en hij heeft wel leuk geappt tussendoor maar dat is toch niet wat ik wil.
Maar gisteren spreek mij iemand aan op Facebook, en daar heb ik keileuk mee gesproken, was een beetje out of the blue eigenlijk, ik ken hem wel maar niet heel goed. Hij zei dat hij het ook een gezellig gesprek vond en dat hij het graag eens zou willen voortzetten. Dus dat ga ik maar doen, altijd leuk om te kletsen met iemand, en wie weet waar het toe leidt :)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Dec 2013 10:37

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Ahhh Sushi, dat vind ik echt niet leuk om te horen!! Het klonk juist zo goed allemaal :( Het is natuurlijk wel een beetje te verwachten na de afgelopen week en zijn berichtje van eerder vanavond, maar ik blijf het altijd apart vinden hoe zoiets leuks dan toch opeens om kan draaien en hij dan eerst nog vaag moet doen voordat de aap uit de mouw komt. Wel netjes dat hij het eerlijk vertelt en ik vind dat je er heel goed op reageert, of lijkt dat maar zo via het internet? Misschien was het het voor jou ook niet helemaal, als je er niet echt verdrietig van wordt. Op naar de volgende inderdaad! Houdt het topic wel interessant, op deze wijze :)


Ik ben er echt niet verdrietig over. Hooguit geïrriteerd dat hij zo laat belde en me 5,5 uur heef laten wachten op een telefoontje, maar meer ook niet. Ik denk eigenlijk dat ik er na vorige week vrijdag wel klaar mee was. Ik heb me vorige week vrijdag ook echt wel even klote gevoeld nadat hij zomaar onze afspraak afzegde. Toen hij hier dinsdagavond was, was het ook echt heel gezellig/leuk/fijn, maar het voelde toch eerlijk gezegd wel iets anders dan de keren daarvoor toen ik hem had gezien. Misschien dat ik er toch meer klaar mee was op dat moment dan dat ik toen dacht (wow, volg je me nog?).

Overigens wilde hij gisteravond eerst onder zijn telefoontje uitkomen. Hij appte: "Ik bel je morgen, ok?" Toen heb ik gezegd: "Nee. Nu. Morgen komt niet goed uit en bovendien heb je het beloofd." Toen belde hij meteen.

Toen hij zei "Ik kan maar het beste meteen eerlijk tegen je zijn" moest ik wel lachen, want hij wilde dat eerlijk zijn eerst nog uitstellen naar vandaag.

Woensdagochtend heeft hij hier een shirt laten liggen. Dit komt hij zondag ophalen. Niet zo'n zin in, maar ik wil dat shirt ook mijn huis uit hebben. Ik baal er alleen wel van dat ook die afspraak weer op zijn voorwaarden is. Ik stelde 2 uur voor omdat dat mij beter uitkwam i.v.m. allemaal dingen die ik moet doen die dag, maar hij zegt dan dat hij alleen om 6 uur kan. Zo irritant!
<<

Anoniem58

Bericht 06 Dec 2013 11:04

Re: Datetopic

Nou, dan zou ik antwoorden dat je er dan niet bent. Hallo, hij is zijn shirt vergeten, jammer dan dat hij pas na 18u kan. Het klinkt wel als een bazig mannetje een beetje.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers