Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biab nagels

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 14 Apr 2022 15:28

Biab nagels

Heeft iemand dit al eens gehad? Ik krijg het volgende week. Soort gelnagels waarvan je nagels sterker worden. Ik geloof dat het alleen een laagje is over je nagel en dus geen verlenging, maar dat wil ik ook niet.
<<

Anoniem327

Bericht 14 Apr 2022 16:31

Re: Biab nagels

Ik doe altijd biab. Soms nog een gellacje eroverheen, soms alleen de biab. De salon waar ik ga heeft iets van 8 kleuren. Bij mij kunnen ze desgewenst wel verlengen, heb ik weleens gedaan toen m’n nagels door scheuren helemaal kort waren geknipt. Tegenwoordig weer gewoon eigen nagel. Ik ben fan!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 16 Apr 2022 14:12

Re: Biab nagels

Goed om te horen! Ik wil denk ik een beetje een natuurlijke roze kleur. Ik ga voor het eerst, dus even kijken wat ze allemaal heeft.

Op mijn teennagels wil ik graag gellak, maar wegens ingegroeide teennagels laat ik elke 10 weken gaasjes onder mijn nagels plaatsen en ik weet niet of de pedicure iets kan als er gellak op zit. Dus dat ga ik even plannen direct nadat de gaasjes weer zijn geplaatst denk ik.
<<

ChiQ

Bericht 16 Apr 2022 14:40

Re: Biab nagels

Ik heb je net foto gestuurd op instagram! Ik heb al tijdje biab
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Okt 2023 19:37

Re: Biab nagels

Heeft iemand een tip voor een goed merk biab? Ik heb zelf een set om nagels te zetten, maar geen biab terwijl ik dat nu graag wil gaan proberen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2023 20:04

Re: Biab nagels

Ik gebruik die van Neonail, verkrijgbaar bij Douglas.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Okt 2023 21:10

Re: Biab nagels

Gebruik je dan zoiets en direct op je nagels?
https://www.douglas.nl/nl/p/5010429087?variant=380206

Of moet daar nog iets onder? Ik heb vanalles van Pink Gellac en wil eigenlijk niet weer alles nieuw kopen, dat soort producten kun je toch vast ook wel met elkaar combineren?
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 18 Okt 2023 22:04

Re: Biab nagels

Ik gebruik ook die van Neonail. Daaronder doe ik gewoon de peel off van Pink en de shine van Pink er overheen.

Ik vind die van Neonail erg fijn.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2023 23:18

Re: Biab nagels

Prosecco schreef:Gebruik je dan zoiets en direct op je nagels?
https://www.douglas.nl/nl/p/5010429087?variant=380206

Of moet daar nog iets onder? Ik heb vanalles van Pink Gellac en wil eigenlijk niet weer alles nieuw kopen, dat soort producten kun je toch vast ook wel met elkaar combineren?

Ja deze heb ik inderdaad.

Ik doe eerst de prep booster van PG. Daarna deze en dan de kleuren en topcoat van PK.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 19 Okt 2023 22:39

Re: Biab nagels

Bedankt voor de tips van Neonails, ik heb 2 kleurtjes besteld. Dit weekend maar eens even uitproberen!
<<

Valkyrie

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 04 Jun 2022 07:47

Bericht 20 Okt 2023 19:05

Re: Biab nagels

Ga je de biab gewoon als base dragen of ga je er een natural nail treatment mee doen?
Als je dat laatste gaat doen (wat het mooiste effect geeft), bekijk dan wel minstens een tutorial zodat je weet wat je aan het doen bent.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 21 Okt 2023 16:47

Re: Biab nagels

Ik wil het beide proberen. De kwaliteit van mijn eigen nagels is niet top en hopelijk kan de biab daar een beetje verandering in brengen zodat het er ook nog netjes uit ziet.
Bedankt voor je tip! Ik heb wat tutorials bekeken, maar het is volgens mij vergelijkbaar met het doen van gellak en dat zag er altijd wel netjes uit, dus ik heb goede hoop!
<<

Valkyrie

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 04 Jun 2022 07:47

Bericht 21 Okt 2023 21:04

Re: Biab nagels

Prosecco schreef:Ik wil het beide proberen. De kwaliteit van mijn eigen nagels is niet top en hopelijk kan de biab daar een beetje verandering in brengen zodat het er ook nog netjes uit ziet.
Bedankt voor je tip! Ik heb wat tutorials bekeken, maar het is volgens mij vergelijkbaar met het doen van gellak en dat zag er altijd wel netjes uit, dus ik heb goede hoop!


Nee het bouwen van de apex is wel anders dan alleen gellak opdoen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 26 Okt 2023 19:29

Re: Biab nagels

Ik lees ook graag mee! En stiekem heb ik jullie advies/tips nodig :) Ik heb al jaren acrylnagels maar vind het toch wel vrij prijzig worden dus ik wil overgaan naar biab. Ik heb in het verleden zelf gellac gezet maar dat bleef niet mooi zitten. Dus waar moet ik beginnen en wat heb ik allemaal nodig?
Wat als het lukt
<<

Valkyrie

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 04 Jun 2022 07:47

Bericht 01 Nov 2023 20:08

Re: Biab nagels

Pannetoet schreef:Ik lees ook graag mee! En stiekem heb ik jullie advies/tips nodig :) Ik heb al jaren acrylnagels maar vind het toch wel vrij prijzig worden dus ik wil overgaan naar biab. Ik heb in het verleden zelf gellac gezet maar dat bleef niet mooi zitten. Dus waar moet ik beginnen en wat heb ik allemaal nodig?

Dat verschilt per merk. Als je bv Neonails wilt gebruiken, wat een prima prijs/kwaliteitverhouding heeft voor mensen die thuis lakken, dan zou ik op hun site kijken bij biab kleurtjes en het daar lezen.
Sowieso heb je een lamp met voldoende wattage nodig, prep, primer, basecoat, biab zelf, Topcoat en evt kleurtjes die je eroverheen wilt aanbrengen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 09 Nov 2023 11:11

Re: Biab nagels

Ik was mijn reactie alweer een klein beetje vergeten :palm:
Maar ik heb een set geleend van het schoonzusje van mijn zusje, zij heeft een deel pink gellac, neonail en een 54watt lamp van Bol dacht ik. Ik heb vorige week dinsdag mijn nagels gedaan met peel-off eronder, biab en kleur en het ging echt veel beter dan verwacht! Het is mij gelukt om heel netjes te lakken (al vind ik het ook super leuk om te doen) en na ruim een week zit het nog steeds heel goed :) Ik wacht even af wat o.a. pink gellac met Black Friday gaat doen maar mijn eerste indruk is heel goed! Als dit bevalt gaat mij dat heel veel geld schelen in verhouding met acrylnagels :D
Wat als het lukt

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron