Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding merken

<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 14 Apr 2022 22:27

Re: Kleding merken

Mijn kinderen dragen:

- zara
- wheat
- dilling
- mango
- molo
- mayoral
- maed for mini
- numero 74
- lil atelier
- bonmot
- bobo choses

(die dure merken eigenlijk altijd in de sale anders heb ik t er niet voor over)

ik draag graag:

- armedangels
- numero 74
- cos
- levis
- zara
- mango
- studio anneloes
- other stories
- zenggi
- trvl drss
- dilling
- yaya
met af een toe een uitspatting van acne jeans, jil sander, isabel marant, ganni, joline jolink

Ik houd voor mezelf en de kids van fijne goede stoffen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 15 Apr 2022 07:17

Re: Kleding merken

Ik koop de laatste tijd bijna alleen nog maar merkkleding voor mijn zoons, allemaal in de sale en tweedehands.
En dan maakt het qua prijs niet zo’n verschil. Maar ik merk wel zoveel verschil in kwaliteit, geen naden die krom trekken na een paar keer wassen, vlekken die er niet uit gaan, verwassen kleuren en gekrompen kleding. Hier mogen ze juist in spelen en doen wat ze willen, ik krijg het toch wel weer schoon/netjes. En ik heb twee zoons natuurlijk dus de jongste heeft heel vaak de kleding van zijn broer aan nadat hij er uit gegroeid is.

En wat Charles ook al zegt, ik koop vooral fijne stoffen voor ze, mijn jongste weigert spijkerbroeken en wil alleen maar die comfortabele broekjes aan.
Hij draagt vandaag een salopette van Grey label, die stof in zo ontzettend zacht en €22 voor betaald in de sale, dat ben je bij de H&M ook kwijt voor een salopette.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 15 Apr 2022 13:18

Re: Kleding merken

Mijn meiden dragen graag Tom du someone qua merken de oudste heeft ook wel Virgino.
<<

Anoniem334

Bericht 16 Apr 2022 08:23

Re: Kleding merken

Zelf draag ik graag Cotton Club, Massimo Dutti, Amelie&Amelie.

Voor de kleintjes River Island, Lindex, Nike voor schoentjes, H&M doet het ook altijd nog goed.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers