Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wimpers verven

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 30 Okt 2013 14:33

Re: Wimpers verven

Het is sowieso wel peutergevoelig ;) lijmballetjes voel ik nooit, het prikt alleen even als ze net bijgewerkt zijn en de lijm nog niet helemaal droog is. Ik vind het ideaal, maar ik ben dan ook voor veel mascara's allergisch.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem198

Bericht 30 Okt 2013 14:34

Re: Wimpers verven

Koekiemonster schreef:Voor degene die het zelf verven thuis, is dat makkelijk te doen zonder smeren? En waar kopen jullie die verf?


Ik vind het makkelijk om zelf te doen. Goed Vaseline rondom je oog smeren en dan met een kwastje aanbrengen.
Je moet er wel de tijd voor nemen. De verf heb ik gekocht bij een kapperswinkel in Maastricht.
Ik weet dat ze meerdere vestigingen hebben. Kan alleen even niet op de naam komen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 30 Okt 2013 14:48

Re: Wimpers verven

Victoria schreef:
Koekiemonster schreef:Voor degene die het zelf verven thuis, is dat makkelijk te doen zonder smeren? En waar kopen jullie die verf?


Ik vind het makkelijk om zelf te doen. Goed Vaseline rondom je oog smeren en dan met een kwastje aanbrengen.
Je moet er wel de tijd voor nemen. De verf heb ik gekocht bij een kapperswinkel in Maastricht.
Ik weet dat ze meerdere vestigingen hebben. Kan alleen even niet op de naam komen.


Florale Haircare toevallig?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem237

Bericht 30 Okt 2013 16:19

Re: Wimpers verven

Toet schreef:Wimperextentions zou ik persoonlijk niet aan beginnen, vind dat echt niet mooi (oke ik heb ze pas bij drie verschillende mensen gezien dus misschien klopt mijn oordeel niet in alle gevallen) maar goed, dat ben ik ;) Heb je wel eens foto's van het resultaat gezien Feline? Ik vind die dingen echt heel rommelig/slordig ogen.
Ik heb de ervaring dat hoe langer de wimpers zijn, hoe rommeliger het lijkt. De wimpers worden namelijk aangebracht op de eigen wimpers en je eigen wimpers staan ook niet allemaal precies recht en even ver van elkaar af, ze groeien soms een beetje door elkaar. Als je die dan verlengt kan het er inderdaad rommelig uit zien.
<<

Reva

Bericht 30 Okt 2013 19:18

Re: Wimpers verven

Ik word gek als er 1 wimper scheef zit, om die reden zou ik het nooit willen. Brr, het idee al.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 30 Okt 2013 19:59

Re: Wimpers verven

Je kunt ze gewoon recht borstelen hoor, geen probleem.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Okt 2013 20:16

Re: Wimpers verven

Ik heb ze één keer laten verven maar zag niet veel verschil. Nu heb ik van mezelf al redelijk donkere wimpers, dus misschien dat het daar aan lag. Mijn onderste wimpers viel het op zich wel bij op als je het wist.
<<

Reva

Bericht 30 Okt 2013 21:32

Re: Wimpers verven

Poppy schreef:Je kunt ze gewoon recht borstelen hoor, geen probleem.



Waarom heb je dat voor die promotiefoto niet gedaan dan? :laughcry:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 30 Okt 2013 22:18

Re: Wimpers verven

Afbeelding

dit is goed spul en is de zwartste variant die er is
<<

Anoniem198

Bericht 31 Okt 2013 01:02

Re: Wimpers verven

KOL schreef:
Victoria schreef:
Koekiemonster schreef:Voor degene die het zelf verven thuis, is dat makkelijk te doen zonder smeren? En waar kopen jullie die verf?


Ik vind het makkelijk om zelf te doen. Goed Vaseline rondom je oog smeren en dan met een kwastje aanbrengen.
Je moet er wel de tijd voor nemen. De verf heb ik gekocht bij een kapperswinkel in Maastricht.
Ik weet dat ze meerdere vestigingen hebben. Kan alleen even niet op de naam komen.


Florale Haircare toevallig?


Die ja :)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 31 Okt 2013 08:54

Re: Wimpers verven

Reva schreef:
Poppy schreef:Je kunt ze gewoon recht borstelen hoor, geen probleem.



Waarom heb je dat voor die promotiefoto niet gedaan dan? :laughcry:


Op die foto zitten er glitterwimpers tussen, die zijn dikker en weerbarstiger, die kun je ook niet goed borstelen. Vandaar dat het er misschien wat rommeliger uitziet. Qua structuur zijn die wimpers meer een soort kerstboompjes, als je die borstelt blijft je borsteltje erin vastzitten...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Apr 2022 19:22

Re: Wimpers verven

Misschien zijn er vernieuwde inzichten, na bijna tien jaar 😅

Ik ga ze vrijdag laten verven. Ik heb echt hele lichtblonde wimpers, je ziet ze niet. Ik draag altijd mascara maar vind waterproof mascara heel vervelend. Nu in het hooikoorts seizoen traan ik steeds mascara weg, niet zo charmant. Ben benieuwd of dit wat is!
R. 2013
D. 2016
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Apr 2022 21:51

Re: Wimpers verven

Alleen verven maakte hier ook weinig verschil. Want los van de kleur gaat het mij bij mascara ook om het liftende effect en dat doet verven niet. Dus het vervangt geen mascara. Ik vond het ook prikken (gevoelige ogen denk ik). Ik heb het 1x gedaan en daarna niet meer. Wenkbrauwen verven vind ik wel heel handig!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron