Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag mannenoverhemd

<<

Anoniem166

Bericht 03 Dec 2013 21:58

Vraag mannenoverhemd

Ik zoek voor mijn vriend een paar nieuwe overhemden.
Nou zoek ik zo'n overhemd waarbij de binnenkant van de boord een werkje heeft.
Heeft iemand een idee wat ik bedoel en waar ik dit zou kunnen kopen?

Tot nu toe ben ik het nog niet tegengekomen in de webshops.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Dec 2013 22:07

Re: Vraag mannenoverhemd

Ow ik vind dat ook zo mooi bij mijn vriend staan :D
Wij hebben de laatste gekocht bij WE, maar daar staat weinig van online..

Zoiets?
http://s1.static.c-and-a.com/Shop/ProductImg/FRONT_zoom2x/107599_2.jpg

Te halen bij C&A en in de online shop van C&A.

De webshop van de V&D heeft ook wel het één en ander...
Laatst gewijzigd door MissEnergy op 03 Dec 2013 22:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem166

Bericht 03 Dec 2013 22:12

Re: Vraag mannenoverhemd

Dat is wel het principe, maar ik bedoel dan eigenlijk een effen overhemd, waarbij de binnenkant van de boord gewerkt is, een soort kleine touch aan aan zakelijk overhemd.

Ik heb ze wel eens gezien, maar ik weet niet welk merk dat doet.
<<

Anoniem122

Bericht 03 Dec 2013 22:15

Re: Vraag mannenoverhemd

<<

Anoniem166

Bericht 03 Dec 2013 22:17

Re: Vraag mannenoverhemd

Ja, dat bedoel ik. Heeft zoiets ook een naam? Of gewoon 'stip in boord'?
Waar heb jij op gezocht, Tuktuk?
<<

Anoniem122

Bericht 03 Dec 2013 22:19

Re: Vraag mannenoverhemd

Ik heb gewoon op google afbeeldingen gezocht op "overhemd" en dit was 1 van de eerste die ik tegen kwam.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Dec 2013 22:19

Re: Vraag mannenoverhemd

Sanne schreef:Ja, dat bedoel ik. Heeft zoiets ook een naam? Of gewoon 'stip in boord'?
Waar heb jij op gezocht, Tuktuk?


Italiaanse overhemden :) heten ze officieel
08/2018
05/2021
<<

Anoniem166

Bericht 03 Dec 2013 22:26

Re: Vraag mannenoverhemd

Bedankt, als ik zoek op Italiaanse overhemden vind ik ze ook.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 04 Dec 2013 10:47

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn vriend draagt dagelijks pakken en heeft daarbij overhemden van John Miller. Die hebben bijna allemaal een andere kleur / motief langs de kraag en manchetten. Zoiets dus:
http://www.overhemdenonline.nl/product/ ... blauw.html
http://www.overhemdenonline.nl/product/ ... r-fit.html

Wel prijzig, maar hij draagt echt elke dag een pak en doet er ook wel lang mee.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem162

Bericht 04 Dec 2013 11:43

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn man heeft diverse overhemden van Olymp waarbij de boord aan de binnenkant een werkje heeft.
<<

Anoniem23

Bericht 04 Dec 2013 12:08

Re: Vraag mannenoverhemd

Ik heb mijn vriend een op maat gemaakt shirt gegeven waar en dan kon hij hem helemaal zelf samenstellen, super leuk. Via shirtbyhand.nl.
Bij de HEMA hebben ze trouwens ook echt prima overhemden kwam ik van de week achter, ook met een werkje aan de binnenkant.
<<

Anoniem100

Bericht 04 Dec 2013 16:44

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn vriend heeft zijn overhemden van de WE en draagt ze dagelijks. En dan de Easy Care serie, daarvan zit aan de binnenkant van de boord en de onderkant mouw een werkje. Blijven heel lang mooi en voor een mooi prijsje. Vaak hebben ze acties van 2 voor € 40-44 euro.

Zie net op de website dat er geen voorbeelden van staan. Maar de meeste winkels hebben wel een aanbod van 5-10 verschillende kleuren. Toevallig afgelopen weekend weer 2 erbij gehaald.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Dec 2013 18:58

Re: Vraag mannenoverhemd

Harrison schreef:Ik heb mijn vriend een op maat gemaakt shirt gegeven waar en dan kon hij hem helemaal zelf samenstellen, super leuk. Via shirtbyhand.nl.
Bij de HEMA hebben ze trouwens ook echt prima overhemden kwam ik van de week achter, ook met een werkje aan de binnenkant.


Hey wat een leuk idee zeg!! Was het resultaat goed? Leuk idee! Mijn vriend is bijna jarig :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem205

Bericht 04 Dec 2013 22:40

Re: Vraag mannenoverhemd

Hoe vallen hemden van Hema/C&A/WE? Mijn vriend is ielig smal en kan alleen maar extra slim fits dragen omdat zijn borst vrij smal is. Nu heeft hij gewone overhemden van de SuitSupply en H&M, maar dat eeuwige blauw is hij ook wel zat en hij weigert roze/paars aan te doen. Hij draagt overigens alleen pantalons. Dus alternatieven zijn meer dan welkom...

Shirtbyhand ga ik onthouden!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 05 Dec 2013 07:12

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn vriend draagt elke dag Cavallero. Hele mooie Italiaanse overhemden , zakelijk maar wel hip en een goed model.
Smile, it's free!
<<

Anoniem100

Bericht 05 Dec 2013 10:49

Re: Vraag mannenoverhemd

De hemden van de WE; mijn vriend heeft van normale blouses/overhemden/shirts vrijwel altijd maat L en van de WE heeft hij dan maat 41 van de serie Easy Care (staat op 't labeltje in de nek). Komen voor hem goed overeen, hij is 1.98m lang en vrij smal van postuur met een heel klein buikje. Overigens draagt hij deze hemden ook alleen op een pantalon.

Ze hebben ze voor zover wij gezien hebben in wit/zwart/heel licht blauw/babyblauw/grijs/donkerblauw/roze/aubergine. Soms hebben ze nog wel eens een serie waar ook donkergroen en donkerbruin bijzit.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Dec 2013 11:04

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn vriend heeft al z'n overhemden op maar laten maken bij shirt by hand.
Kwaliteit is erg goed. Hij draagt dagelijks pakken met overhemden en zelfs z'n shirts van 3 jaar oud zijn nog mooi.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 05 Dec 2013 12:36

Re: Vraag mannenoverhemd

Mirthe schreef:Mijn man heeft diverse overhemden van Olymp waarbij de boord aan de binnenkant een werkje heeft.


Strijk vrije overhemden :cheers:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Dec 2013 13:17

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn man heeft bijna altijd overhemden van Gentiluomo en dat is echt hele goede kwaliteit, je hoeft ze ook gewoon bijna niet te strijken.
Afbeelding
<<

Anoniem19

Bericht 05 Dec 2013 13:58

Re: Vraag mannenoverhemd

Oreo schreef:Hoe vallen hemden van Hema/C&A/WE? Mijn vriend is ielig smal en kan alleen maar extra slim fits dragen omdat zijn borst vrij smal is. Nu heeft hij gewone overhemden van de SuitSupply en H&M, maar dat eeuwige blauw is hij ook wel zat en hij weigert roze/paars aan te doen. Hij draagt overigens alleen pantalons. Dus alternatieven zijn meer dan welkom...

Shirtbyhand ga ik onthouden!


Profuomo (bijenkorf) en andere italiaanse merken vallen smal. Mijn vriend heeft boordmaat 37 en dat zijn eigenlijk de enige die goed vallen. Oh de slim fit van Tommy Hilfiger zit bij hem ook mooi.

Ik weet niets over overhemden met werkjes helaas want mijn vriend wil daar nog niet dood in gevonden worden.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Dec 2013 18:28

Re: Vraag mannenoverhemd

Mijn vriend koopt ze hier: http://www.dierckxsens.nl/
R. 2013
D. 2016

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers