Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

<<

Linvi

Bericht 21 Mrt 2022 09:14

Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Sinds afgelopen woensdag hebben wij er een kat bij. Het vorige baasje (25jr) is na een relatiebreuk weer bij haar ouders komen wonen waar haar kat niet samen kon met de hond en kat van haar ouders. Hun zochten via Facebook een nieuw huisje, wij zagen de foto, waren verliefd en een dag later kwam de kater bij ons wonen.

We hebben alles gratis gekregen, de kat zelf, maar ook al zijn benodigdheden incl wormenkuur/vlooienkuur/zak eten/kattenbak/speeltjes.

We willen hun nu graag bedanken dat hij bij ons mocht komen wonen, ook al was het ook in hun belang. Ik ken deze mensen dus niet, hebben wel leuk app contact maar verder geen idee.

Wat is nou leuk, een mooi boeket bloemen, cadeaubon van een plaatselijke traiteur?
En wat voor bedrag? €25, €50?
Ik wil iets wat voor het baasje is als voor haar ouders.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 21 Mrt 2022 09:26

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Ik zou het niet te spectaculair maken. Ik zou een mooie foto maken van de kat op haar nieuwe lievelingsplek en dan misschien een bos bloemen erbij met een kaartje dat jullie goed voor de kat zullen zorgen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mrt 2022 09:40

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Ik zou bos mooie bloemen doen. Gezien ze samen in één huis wonen, hebben ze daar allemaal wat aan.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 21 Mrt 2022 10:16

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Ik zou een leuke kaart maken met een foto van de kat er op en een bosje bloemen erbij!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Mrt 2022 10:30

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Wat hier boven al wordt gezegd.
En anders misschien een bon van een leuke woonwinkel voor als ze weer een eigen plekje heeft
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 21 Mrt 2022 15:51

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Bloemen zou ik niet zo snel doen als je niet weet of de kat daarmee om kan gaan, maar een kaart met een foto van de kat die nu bij jullie woont is sowieso leuk.
<<

Linvi

Bericht 21 Mrt 2022 16:57

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Toen ik er vorige week was om kennis te maken stond het huis vol bloemen en vrolijk uitgelopen bolletjes dus dat zit wel goed.

Dat is ook precies waarom ik twijfel over bloemen, ze hadden zoveel bloemen staan dan weet ik niet of ze een grote bos wederom kwijt kunnen.
<<

Linvi

Bericht 21 Mrt 2022 16:58

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Toen ik er vorige week was om kennis te maken stond het huis vol bloemen en vrolijk uitgelopen bolletjes dus dat zit wel goed.

Dat is ook precies waarom ik twijfel over bloemen, ze hadden zoveel bloemen staan dan weet ik niet of ze een grote bos wederom kwijt kunnen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mrt 2022 19:48

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

kan je niet een mooie foto van de kat maken en die ergens op laten drukken. bij fotocadeau hebben ze leuke dingen ook kussens met foto. Ze hebben vaak veel korting daar
Afbeelding
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 22 Mrt 2022 15:18

Re: Bedankje, wie helpt mij verzinnen...

Ik zou een leuk borrelpakket oid maken/kopen. Daar zit voor ieder wat wils in en voor pakweg €25-€30 heb je best wat leuks.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers