Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Muts & Handschoenen

<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Dec 2013 14:20

Muts & Handschoenen

Gezien het steeds kouder en kouder wordt en ik elk jaar met koude oren rondloop heb ik bedacht dat ik toch maar aan een muts wil!

Alleen, welke?

Dragen jullie een muts, combineren jullie deze dan ook met handschoenen?
Waar verkopen ze leuke goedkope mutsen en handschoenen?

Graag tips :)
<<

Anoniem133

Bericht 05 Dec 2013 14:47

Re: Muts & Handschoenen

Afbeelding

Deze heb ik. Niet echt een muts, meer een baret. Ik heb er een bijpassende colsjaal bij, en eigenlijk wil ik ook nog de handschoenen. Edit: hij komt bij de hema vandaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem133 op 05 Dec 2013 14:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 05 Dec 2013 14:51

Re: Muts & Handschoenen

Voor lul of niet, ik ga geen kou lijden. Dus nu draag ik oorwarmers en zodra het nog kouder wordt, een muts met oorflapjes EN de touwtjes onder m'n kin dichtgeknoopt. Ik vind meestal wel wat leuks bij Hema/Hennes/Zeeman/Wibra/Action.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 05 Dec 2013 15:21

Re: Muts & Handschoenen

Ik heb er eentje van de Hema, in het groen. Is deze http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_16420074
Die zit zo lekker!

Qua handschoenen ga ik altijd voor neutraal zwart zodat alles erbij past. Ik heb ook verschillende kleuren sjaals, maar ook zo'n groene net als die muts.
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 05 Dec 2013 15:50

Re: Muts & Handschoenen

Ik heb ' gewone' handschoenen van de H&M, meestal zo'n setje van 2 voor 3,90 in neutrale kleuren. Meeste zwart. Mutsen draag ik eigenlijk niet omdat ik daar het hoofd niet voor heb, enkel met schaatsen soms of als het echt heel koud is. Heb daarvoor ook een zwarte van Acceszoires.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 05 Dec 2013 17:15

Re: Muts & Handschoenen

Ilovethe90s schreef:Ik heb er eentje van de Hema, in het groen. Is deze http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_16420074
Die zit zo lekker!

Qua handschoenen ga ik altijd voor neutraal zwart zodat alles erbij past. Ik heb ook verschillende kleuren sjaals, maar ook zo'n groene net als die muts.


Die muts heb ik ook, maar dan een witte en mijn schoonmoeder heeft er een bloem op gehaakt :)

Qua handschoenen ga ik ook altijd voor zwart, past altijd en vind ik toch wel het mooist, sjaals heb in alle kleuren soorten en maten. Geen echte setjes dus, maar de muts past wel goed bij mijn jas en kan ik over mij oren trekken :)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 05 Dec 2013 17:25

Re: Muts & Handschoenen

Nu het echt koud wordt draag ik mijn Tinsulate handschoenen weer. Heerlijk warm, zijn met fleece gevoerd. En ik heb denk ik wel 6 verschillende mutsen. En 1 paar oorwarmers. Gekocht bij oa de Primark, Bijenkorf en Hema. En een hele coole uit Noorwegen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers