Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Topic over S.

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Mrt 2022 14:04

Re: Topic over S.

Dat klopt Pineco. Ik ga mezelf daar ruimte voor geven wanneer ik een eigen plekje heb. In het weekend heb ik een avond lang wel gehuild om alles. Dat is al heel wat.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 10 Mrt 2022 14:51

Re: Topic over S.

Veel sterkte Jip, het is enorm zwaar, logisch dat je tijd nodig hebt om te rouwen en dat het verdriet een plaats moet krijgen. Ik heb er geen woorden voor. Het is niet eerlijk. Dikke knuffel, en ik gun jullie een mooie toekomst samen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 16 Mrt 2022 23:57

Re: Topic over S.

De MRI was goed. Geen veranderingen.

De testen laten helaas wat achteruitgang zien. De vraag is omdat ze nog herstellende was van corona, aan het peuterpuberen is, de test bij jonge kinderen minder betrouwbaar is...of toch de ziekte... Dat weten we allemaal niet. Over zes, negen of twaalf maanden wordt ze weer getest.

Mijn zorgen zijn wat getrouwd en m'n hoop is wat kleiner geworden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem332

Bericht 17 Mrt 2022 07:49

Re: Topic over S.

Ow jip wat een onzekerheid toch!
Elke keer leven naar testen en leven tussen hoop en vrees.
Dikke knuffel voor jou!
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 17 Mrt 2022 08:08

Re: Topic over S.

Wat dubbel zeg. Fijn dat de mri geen verandering liet zien, hoe rot de andere test dus wel. Afwachten weer..
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 17 Mrt 2022 11:45

Re: Topic over S.

Heel veel sterkte Jip, vervelend dat de onzekerheid blijft.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Mrt 2022 12:57

Re: Topic over S.

Ach Jip, wat akelig die onzekerheid en ook dat die test toch wat achteruitgang liet zien. Het lastige is bij peuters inderdaad dat je nooit precies weet wat de oorzaak is. En als er verder geen zorgen zijn dan haal je waarschijnlijk je schouders bij zo’n achteruitgang een beetje op en gaat er vanuit dat het gewoon de peuterpuberteit is of zo, maar jij bent juist heel gespitst er op omdat het kan aangeven dat ze symptomen begint te krijgen. Ik wil je een hele dikke knuffel geven, wat zal jij een spanning bij je dragen steeds.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mrt 2022 16:13

Re: Topic over S.

Fijn dat de MRI goed was maar ik begrijp dat de testen een duidelijker beeld geven over de ontwikkeling?
Verdrietig zeg dat dat resultaat tegenvalt. Kan dat inderdaad aan iets anders liggen dan aan haar ziekte? Bijvoorbeeld door stress thuis vanwege de situatie nu? Ik zeg maar wat hoor, maar ik weet niet of het resultaat per definitie gelinkt is aan haar ziekte of dat er nog externe factoren mee kunnen spelen? Wat je al zegt, wie weet lag het meer aan haar peuterbui. Het blijft natuurlijk een moment opname. Sterkte hoor, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik leef wel met je mee.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Mrt 2024 17:10

Re: Topic over S.

Het is vandaag precies 4 jaar geleden dat S. geopereerd is. De moeilijke maanden zijn nu hopelijk voorbij. Moeilijk omdat er in de afgelopen maanden, vier jaar geleden, zoveel herinneringen liggen van onrust, verdriet, spanningen.

Ik heb een dubbele dag vandaag. Heel slecht geslapen met rare dromen. Oa als ik vlees precies goed zou bakken, dan zou S genezen. Ik bakte het vlees net niet goed. Ik werd wakker met een enorm gevoel dat ik het allemaal niet goed doe. Ik voelde me erg alleen vanmorgen. Niemand, die deze datum weet, heeft er aan gedacht vanmorgen. Dat voelt heel eenzaam, zeker als je dan ook nog eens alleen thuis bent.

Best wat tranen gelaten. Het is allemaal nog onzeker. En die onzekerheid heeft ook hoop. Hoop dat het gewoon goed blijft gaan met S. Ben vanmorgen/vanmiddag lekker gaan fietsen en dat zonnetje was heerlijk!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Mrt 2024 17:55

Re: Topic over S.

Och Jip, wat verdrietig en moeilijk.

Ik weet zeker dat er hier veel mensen, buitenstaanders zoals ik, al heel veel en jou en aan S denken. Veel sterkte en geluk voor jullie.🍀
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Mrt 2024 18:14

Re: Topic over S.

Dikke knuffel, mooie post ook op insta. Logisch dat het een enorm beladen dag is. Het is en blijft onzeker. Ze doet het nu natuurlijk super, al snap ik ook heel goed dat dat stemmetje blijft knagen.
2015 💙
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 03 Mrt 2024 18:15

Re: Topic over S.

Kan me voorstellen dat het gemengde gevoelens geeft, zo'n dag. En ook dat je je alleen voelt als er voor jouw gevoel niemand bij stilstaat. Maar die gevoelens mogen er natuurlijk zijn, zeker op een dag als deze. Wel fijn dat je erop uit bent gegaan, de zon geeft positieve energie en zo heb je dat rotgevoel misschien toch een beetje achter je kunnen laten. Knuffel voor jou en natuurlijk ook voor S.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Mrt 2024 20:20

Re: Topic over S.

Dikke knuffel!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 04 Mrt 2024 20:30

Re: Topic over S.

Ik denk regelmatig aan haar en het is fijn dat de updates tot dusver goed zijn. Ik snap die enorme onzekerheid wel, het moet zo lastig zijn niet te weten wat de toekomst brengt. Dikke knuffel.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 04 Mrt 2024 21:16

Re: Topic over S.

Lieve reacties, bedankt!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo