Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Mrt 2022 08:09

Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Ik zou komende zondag voor een week naar Dubai vliegen, alleen, maar twijfel enorm door de huidige oorlog in de Oekraïne en vooral de nucleaire paraatheid. Afgelopen vrijdag had ik nog iets van dat ik gewoon zou gaan, is maar week en dat het niet zo snel zou escaleren. Sinds zondagmiddag, bericht over nucleaire paraatheid, neig ik naar niet gaan of toch maar gewoon wel? Ik vind het allemaal zo eng. Collega van me is gisteren voor 2 weken naar Curaçao gegaan, andere collega's zouden ook gewoon gaan. Daar zit je beter dan hier maar ik weet het gewoon niet.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 01 Mrt 2022 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Mrt 2022 08:32

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Ligt er aan waar ik heen zou gaan. Alles waardoor je over Rusland moet vliegen zou ik spannend vinden. De Nederlandse Antillen of VS zou ik dan weer geen probleem vinden.
2015 💙
<<

Anoniem327

Bericht 01 Mrt 2022 09:19

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Minx schreef:Ligt er aan waar ik heen zou gaan. Alles waardoor je over Rusland moet vliegen zou ik spannend vinden. De Nederlandse Antillen of VS zou ik dan weer geen probleem vinden.


Over Rusland vliegen gaat niet meer, dat luchtruim is gesloten voor Nederland en andere Europese landen.

Ik snap je angst RN. Zou zelf wel gaan. Ik zie niet snel een scenario waarin je niet naar huis zou kunnen ofzo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mrt 2022 09:46

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Jawel ik zou wel gaan, maar ik snap wel dat je er over nadenkt.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Mrt 2022 10:01

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Ik snap je gedachten wel, maar ik zou gewoon gaan.
<<

Scheef

Bericht 01 Mrt 2022 10:04

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

En ook ik zou gaan, over Rusland vliegen gebeurt niet meer en ik denk niet dat je snel komt vast te zitten.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Mrt 2022 10:14

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Waar zit je angst in? Dat je niet bij je huis of geliefden bent als hier iets gebeurt, dat er iets gebeurt op je bestemming of dat je niet terug kunt komen? Ik zou dat onderzoeken en kijken of die angst reeel is en bedenken wat je kunt doen als het toch zou gebeuren.

Zelf zou ik denk ik wel gaan. De kans lijkt me klein dat het zo snel nog veel verder escaleert. Maar het is een rare tijd dus ik snap goed dat het je niet lekker zit en dat je erover nadenkt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 01 Mrt 2022 11:21

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Wij gaan jaarlijks naar Dubai, wegens Corona nu al 2 jaar niet geweest en we zijn nu wel weer serieus aan het kijken wanneer we gaan. Maar ik las toevallig gisteren (ik googelde op Dubai coronaregels) dat het gevaarlijk is (luchtaanvallen). Dus wij gaan nog even niet. Ik ga even kijken of ik die informatie weer vind, dan plaats ik de link.

Edit:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
<<

ChiQ

Bericht 01 Mrt 2022 12:04

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Alexis schreef:Wij gaan jaarlijks naar Dubai, wegens Corona nu al 2 jaar niet geweest en we zijn nu wel weer serieus aan het kijken wanneer we gaan. Maar ik las toevallig gisteren (ik googelde op Dubai coronaregels) dat het gevaarlijk is (luchtaanvallen). Dus wij gaan nog even niet. Ik ga even kijken of ik die informatie weer vind, dan plaats ik de link.

Edit:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies


Hmm, ik lees niet dat dit gevaarlijk is eigenlijk. Dit is 3-2 voor het laatst geupdate. Toen was er nog geen sprake van de oorlog waar RN het over heeft.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Mrt 2022 12:13

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Collega van mij zit nu in Dubai, maar heb nog geen gekke verhalen gehoord. Toevallig stuurt ze net wat foto's door. En m'n zusje zit nu op Bonaire, ook geen probleem volgens mij. Dus wat mij betreft ligt het er een beetje aan wat de bestemming is, maar ik denk dat ik gewoon zou gaan.
❤ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Mrt 2022 13:42

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Teun schreef:Waar zit je angst in? Dat je niet bij je huis of geliefden bent als hier iets gebeurt, dat er iets gebeurt op je bestemming of dat je niet terug kunt komen? Ik zou dat onderzoeken en kijken of die angst reeel is en bedenken wat je kunt doen als het toch zou gebeuren.


Goede vraag. Eigenlijk zit de angst er dus in dat ik niet bij mijn huis en geliefden ben als er iets gebeurd. Wil ik dan alleen ergens zijn.

Maar bedankt voor ieders reacties. Had ik even nodig om te relativeren. En ook gesprekken met collega's gisteren en vandaag. Je hebt toch nergens invloed op. Dus voor nu is mijn hoofd rustiger en ga ik gewoon.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 01 Mrt 2022 18:04

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Wat leuk dat je weer naar Dubai gaat, RN.

Zelf voel ik geen angst of twijfel om op vakantie te gaan en zou dan ook gewoon gaan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Mrt 2022 16:50

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Het ligt er aan naar welk land, maar ik zou nu wel naar het buitenland gaan.

Fijne vakantie RN
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 03 Mrt 2022 13:10

Re: Zou jij nu op vakantie gaan buiten Europa?

Als ik al geboekt had, zou ik wel gaan. Ik denk dat je in Dubai rustiger zit dan hier.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers