Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Nov 2013 20:46

Re: Weight Watchers

Lana, had je het boekje binnen?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 26 Nov 2013 22:22

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:Lana, had je het boekje binnen?


Ik wilde je net een PM sturen.
Het boekje heb ik vandaag binnen gekregen en ik ben er heel blij mee!
Heeeeel erg bedankt!!
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Nov 2013 22:32

Re: Weight Watchers

Gelukkig!!

Ik lig nu lekker in mijn bed, vanavond nog even naar de sportschool geweest. Klein uurtje gefietst.
Ik kijk uit naar donderdag, volgens mij is er best wat af namelijk!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Nov 2013 22:33

Re: Weight Watchers

Gelukkig!!

Ik lig nu lekker in mijn bed, vanavond nog even naar de sportschool geweest. Klein uurtje gefietst.
Ik kijk uit naar donderdag, volgens mij is er best wat af namelijk!!
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 27 Nov 2013 12:21

Re: Weight Watchers

Zo, gisteravond was er bij de Weight Watchers in totaal 1.0kilo af, maar ik ben zo eerlijk om te zeggen dat dit van 2 weken is! Vorige week ben ik daar niet wezen wegen in verband met ziek zijn dus zodoende ... Thuis was ik vorige week 7 ons kwijt en gisteren was ik thuis 4 ons kwijt dus het klopt zo ongeveer wel met elkaar.

In het boekje 'Mijn week' van deze week staat onder andere een recept 'Florentines', gemaakt met de reep Chocolate Crisp. De coach had dit recept thuis gemaakt en wij mochten een stukje proeven :) Echt super simpel te maken en het was me toch lekker! Ik vrees alleen dat wanneer ik het recept zou maken en ik alles zelf op zou eten, mij beugel onder de plak zit en dat is het me dan momenteel niet waard. Een stukje was goed te doen, maar dit onthoud ik gewoon voor als mijn beugel er uit is en hopelijk bestaan die smaak repen dan nog!

Nogmaals, heeft er iemand tips voor lekkere recepten voor de feestdagen?
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 27 Nov 2013 13:25

Re: Weight Watchers

Jeetje wat een drukte in het topic hier na de laatste keer dat ik gelezen heb! Jullie zijn allemaal ook zo goed bezig :thumbup:
Net als de laatste post ben ik nog steeds niet door gestart, laat het nu met de komende feestdagen ook maar zitten. In januari kom ik weer meekletsen!
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Nov 2013 21:48

Re: Weight Watchers

Mijn coach had ze ook uitgeprobeerd, helaas niet meegenomen haha!
Lekkere recepten heb ik helaas niet voor je. Misschien een lekker gevuld kipfiletje met een hoop groenten?


Er is bij mij deze week gewoon 1,5 kilo vanaf! Ik was (ben..) echt helemaal verbaasd...
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 29 Nov 2013 12:33

Re: Weight Watchers

Geweldig Lejow!! Goed bezig!!

Even een vraagje, wat doen jullie meestal op brood?
Afbeelding
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 29 Nov 2013 13:06

Re: Weight Watchers

Goed bezig Lejow! Hoeveel wil je in totaal kwijt zien te raken?

@ Lana : Ik probeer veel af te wisselen in broodbeleg ... Ik eet filet american, gebraden gehakt, appelstroop, sandwich spread, (smeer)kaas, smeerworst ( Linera ), ei, ham, etc. Ik eet ook af en toe een krentenbol of een cracker als broodvervanger.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 30 Nov 2013 07:45

Re: Weight Watchers

De afgelopen weken is toch niet zo goed gegaan maar sinds gisteren doe ik echt weer mijn best. Het 'probleem' is alleen dat m'n abonnement van weight watchers over 2 dagen afloopt en ga niet verlengen. Ben nu nog allerlei recepten aan het overnemen maar nu mijn vraagje aan jullie. Wat eten jullie zoals ontbijt, tussendoor, lunch en diner? Zodat ik dit op kan schrijven en kan afwisselen.

Ik eet 's Morgens halfvolle yoghurt met muesli en een beker optimeldrink. Tussendoor fruit, een stuk ontbijtkoek, rijstewafel of snack a Jack.
Als lunch: 2 boterhammen met boter en kipfilet, slanke smeerkaas, zuivelspread light of crackers ipv brood.
Avondeten; groente, stukje vlees en soms wat aardappels. Ook maak ik vaak een gerecht van de ww website.

Ipv water drink ik nu veel thee. Ik denk dat het er wel goed uitziet maar dat het aan het bewegen ligt. Anders liep ik elke vrije dag minstens een half uur maar dat schiet er tegenwoordig een beetje bij in.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Nov 2013 22:17

Re: Weight Watchers

Ik werk nog niet echt met de recepten. Ik eet gewoon brood, crackers, en als avond eten groenten, aardappels, vlees en jus. Of macaroni of nasi ofzo.

Stoplicht, ik wil naar de 68.9, dan ben ik namelijk 15% afgevallen, dat betekent nu dus nog 9.9 kilo!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Dec 2013 18:46

Re: Weight Watchers

Ik heb vanavond dit recept op:

http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/R ... eid=220861

En het was me toch lekker!
Ik heb het wel iets aangepast, want ik hou niet van champignons, dus ik heb er paprika op gedaan.
Het was even uittesten met de kruiden enzo, dat mag er de volgende keer nog wel wat extra op, en de groente ook trouwens, paprika in andere kleuren, extra uitje, enz.
Maar, het was echt heel lekker!!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 01 Dec 2013 20:00

Re: Weight Watchers

Dat ziet er lekker uit Lejow, ga ik ook eens proberen.
Afbeelding
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 03 Dec 2013 12:20

Re: Weight Watchers

Ziet er uit als een heerlijk recept Lejow, dat ga ik dus ook zeker eens proberen!

Afgelopen donderdag had ik een dagje weg naar mijn zus ... Mijn zus kennende haalt ze dan van alles lekkers in huis en ik had besloten dat ik er ook maar gewoon eens een dagje van zou gaan genieten! En dat heb ik gedaan!
Natuurlijk heb ik me niet tonnetje rond gegeten die dag, maar waar ik normaliter een stukje gevulde speculaas zou overslaan, heb ik dat nu lekker genomen; had mijn jongste nichtje poffertjes voor de lunch gekozen en heb ik die ook meegegeten... Zo eet je natuurlijk iets ongezonder en anders, maar chips en dergelijke is er niet op tafel gekomen dus al met al vind ik het nog best meevallen!
Vervolgens ging ik afgelopen zaterdag met ons mam een dagje kerstshoppen in Keulen. Verstandig als we waren hebben we wel broodjes als lunch meegenomen, want we wisten op voorhand dat het druk zou zijn in de eettentjes en de eetmogelijkheden op de diverse kerstmarkten bestonden voornamelijk uit vet eten. We hebben aan een stuk doorgelopen van 11.30uur tot 17.00uur dus aan beweging geen gebrek gehad, maar nog wel lekker even een glühwein gepakt op het einde; opwarmen! Op zich valt het reuze mee aan tussendoortjes wat we er gepakt hebben, maar ik heb natuurlijk niet alles ontzegd en een berliner bol is er lekker van gekomen!

Vanmorgen na dit alles even op de weegschaal gaan staan; dit doe ik eigenlijk elke dinsdagmorgen voor ik de dinsdagavond ga wegen. Doen jullie dit ook of laten jullie het de weegschaal van de WW als verassing bepalen?
Thuis ben ik al met al nog 3 ons afgevallen en ik ben er tevreden mee! In deze tijd van het jaar ben ik al lang blij als er iets af is of in ieder geval niets bij gekomen is! Ik kan me heel lang goed inhouden, maar wil toch ook wel iets lekkers proeven van alles in de Decembermaand, maar met mate.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Dec 2013 13:32

Re: Weight Watchers

Ik sta het liefst elke avond op de weegschaal, in mijn WW outfit..
Stom, want het wisselt zo. Maar ja, hij roept me gewoon :thumbdown:


Fijn datt je het zo leuk gehad hebt stoplicht! Soms moet dat ook gewoon.
Dat zeggen ze op de cursus ook. Er was iemand die vertelde dat ze gewoon droomde over patat.
Nou dan kun je het beter maar gewoon eten, want nu neem je genoegen met een klein patatje. Maar als je maar wacht en wacht en het wegstopt, wordt die trek steeds groter, en dan vreet je je uit eindelijk helemaal bommetje vol aan de patat.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 03 Dec 2013 21:35

Re: Weight Watchers

Wie geeft me even de schop onder mijn kont? Serieus... ik eet echt teveel momenteel. Alles gaat er zonder nadenken te makkelijk in :S
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Dec 2013 19:06

Re: Weight Watchers

Kom op meid! Je hebt er al zoveel af! Het ging zo goed!!! Even doorzetten en dan zit je zo weer in het ritme.
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 05 Dec 2013 14:36

Re: Weight Watchers

Ik wil hier eigenlijk ook wel mee schrijven. Ik vol sinds eind september het online programma. In die tijd ben ik 9,8 kg kwijt geraakt. Mijn eerste 2 doelen heb ik daarmee behaald. Nog 3 kg tot mijn volgende doel. Het gaat hier best goed heb er weinig moeite mee. Het weekextra gebruik ik meestal alleen in het weekend. Bijvoorbeeld voor een etentje of een feestje. Andere keren als ik iets extra's wil eet ik overdag maaltijden voor mindere punten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Dec 2013 21:33

Re: Weight Watchers

Wat goed squirrel!! Dat is al best een hoop in 3 maanden tijd.

Ik was vanavond weer 0,4 kilo kwijt. Was bang dat ik was blijven hangen of zelfs wat aangekomen, maar er is toch weer mooi wat vanaf!
En dat, voor een chocolademonster als ik, in deze sint periode!
We hebben dit jaar nog 2 cursussen, ik moet nu nog maar 0,9 kilo tot mijn eerste doel: 5% afvallen.
Nou, dat moet toch nog gaan lukken dit jaar?

Wel kreeg ik een stickertje vanavond, omdat de eerste 3 kilo er af zijn :)
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 08 Dec 2013 18:45

Re: Weight Watchers

Jij bent ook goed bezig lejow!

Dat is inderdaad best al een hoop in zo'n korte tijd. Ik had van te voren verwacht daar zeker tot het eind van het jaar over te doen. Nu zie ik welhoe ver ik nog kom. Gisteren ben ik nog een keer op de weegschaal gegaan, omdat ik zo dicht tegen de 10 kg aan zat en ik zit er nu overheen :). Ben er echt super blij mee en hoop over 3 maanden op mijn streefgewicht te zitten.

Ik blijf het wel lastig vinden om af te wisselen met tussendoortjes. Wat gebruiken jullie voor tussendoortjes?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Dec 2013 19:20

Re: Weight Watchers

Ik heb de weight watchers chippies en chocoladereepjes, verder vind ik een doosje rozijntjes erg lekker, snack a jacks, speculaasjes, bakje komkommer/augurk, fruit enz.

Wat goed trouwens dat je over de 10 kilo zit! Ik wil mezelf niet meer wegen thuis. Ik weeg aan het begin van de week gewoon steeds het minst en ben dan iedere keer teleurgesteld als ik donderdag toch weer wat zwaarder ben.
Dus ik ga me voornemen me alleen op donderdag weer op de cursus te wegen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Dec 2013 22:39

Re: Weight Watchers

Morgen een nieuwe kans! Ik heb zoveel complimenten gekregen de afgelopen week hoeveel ik ben afgevallen en hoe zichtbaar het is, dat ik nu wel vind dat ik door moet gaan. Ik sta nog steeds mooi stabiel op 79,8 (onder de 80!!! :D) dus dan kunnen die laatste kilo's er ook wel vanaf.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Dec 2013 21:12

Re: Weight Watchers

Mooi in je zak steken ccc!
Geeft inderdaad goede boost als mensen het zien!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Dec 2013 08:19

Re: Weight Watchers

Yes er was donderdag weer 0,7 vanaf!! Ik zit nu nog 200 gram boven mijn eerste streefgewicht. Hoop echt dat ik het voor elkaar krijg dat die er donderdag nog vanaf zijn.

Kreeg vandeweek op mijn werk ook weer van 2 collega's te horen dat ze het kunnen zien. Altijd leuk :D
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 14 Dec 2013 13:10

Re: Weight Watchers

Echt supergoed Lejow!! :cheering:
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers