Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eunice & Franklin

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Feb 2022 14:44

Re: Eunice & Franklin

Ik krijg al plaatsvervangend stress van jullie verhalen, dus heb enorm met jullie te doen! Hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden. Sterkte!!
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 21 Feb 2022 15:24

Re: Eunice & Franklin

Nah zo erg Lady! Ik zou alleen maar huilen denk ik! Is er al iemand geweest vandaag?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Feb 2022 18:09

Re: Eunice & Franklin

Wat zijn jullie lief! ♥️

Het dak is vandaag provisorisch gemaakt vanuit ons dakraam. Het dak op was te gevaarlijk. Criminele prijzen hoor! Maar gelukkig mogen we de factuur naar de verzekering door sturen. De lekkage lijkt nu dus verholpen. Nu moet de komende weken tot maanden alles goed drogen en daarna hersteld worden: de vloer op zolder, de slaapkamermuur (tegenover de muur die al hersteld moet worden door de badkamerlekkage 😵‍💫) en het plafond. Voorlopig zijn we er dus nog niet vanaf maar gelukkig lijkt er nu niks meer te lekken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 22 Feb 2022 14:54

Re: Eunice & Franklin

Duimen dat het zo blijft, Lady, en dat het bij jou ook snel is opgelost, Maple.

Hier was Franklin een stuk erger dan Eunice, maar zelf gelukkig geen schade.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 22 Feb 2022 23:07

Re: Eunice & Franklin

Nou hier ben ik er niet helemaal gerust op. Ik heb het idee dat ze vooral niet zo goed weten waar de lekkage zit, en dat er maar vooral lukraak dingen gerepareerd worden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Feb 2022 00:24

Re: Eunice & Franklin

Maple schreef:Nou hier ben ik er niet helemaal gerust op. Ik heb het idee dat ze vooral niet zo goed weten waar de lekkage zit, en dat er maar vooral lukraak dingen gerepareerd worden.

En dat is een heel naar gevoel want daarmee verlies je het vertrouwen in je eigen huis. Ik hoop dat jullie er gauw vanaf zijn!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 26 Feb 2022 08:10

Re: Eunice & Franklin

Maple en Lady hoe gaat het met de lekkages bij jullie? Zijn de problemen een beetje opgelost?
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 26 Feb 2022 10:28

Re: Eunice & Franklin

Nee helaas nog niet. Lang verhaal allemaal, we hebben er ook geen zicht op wanneer het wél opgelost gaat worden. Er is wel het één en ander in werking gezet maar alles ligt nu bij de beheerder van het gebouw.

Ik weet dat ze er wel mee bezig zijn maar het duurt ons allemaal veel te lang. Ik zit te twijfelen of het niet verstandig is om rechtsbijstand in te schakelen maar ik weet ook niet op welke manier zij ons van dienst kunnen zijn/druk op de ketel kunnen zetten, of dat het echt gewoon even het anders is, en het een kwestie van afwachten is.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Feb 2022 11:11

Re: Eunice & Franklin

Herkenbaar Maple. De lekkage is bij ons dan wel verholpen maar we zijn nu drie weken verder en hebben nog steeds niks van de verzekering van de tegenpartij gehoord. Ik heb wel rechtsbijstand ingeschakeld maar uiteindelijk heb ik hen het nog niet over laten nemen. Ik bel regelmatig met het installatiebedrijf om de melden dat we nog niks gehoord hebben maar zij geven dan aan weer contact te hebben gehad met de verzekering en dat ze op korte termijn contact met ons zullen opnemen. Dan geef ik ze dus weer credits maar ondertussen duurt het maar. Maandag ga ik inderdaad de rechtsbijstand maar weer contacten en haar vragen nu wel echt voor ons in de bres te springen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 26 Feb 2022 22:00

Re: Eunice & Franklin

Oh wat naar zeg Maple en Lady dat het nog helemaal niet op lijkt te schieten en je er al zo lang inzit. Is het al wel veel meer ingedroogd?
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 26 Feb 2022 22:23

Re: Eunice & Franklin

Voor het zicht droogt het redelijk, er zijn nog een paar kleine vochtplekjes. Maar ik heb geen idee hoe de schade verder is. Feit dat die plekken een week later nog steeds vochtig zijn, is natuurlijk ook niet oké.

We laten de schade binnenshuis uiteindelijk (via de verzekering) opknappen door onze eigen zzp-er, maar die gaat niet aan de slag voordat de oorzaak verholpen is. Wat uiteraard logisch is. Maar het is dus alleen maar wachten, wachten, wachten.
Vorige

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers