Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindervoorstellingen

<<

Anoniem323

Bericht 26 Feb 2022 08:54

Kindervoorstellingen

Mijn dochter en ik zijn fan van musicals en theaters.
We gaan naar de plaatselijke voorstelling maar willen ook graag naar andere voorstellingen.
Wie weet leuke producties die ik in de gaten moet houden?
Ook voor jongens mogen genoemd worden want af en toe met het gezin gaan is ook leuk.
En afstand maakt niet uit, ik wil er dan ook een leuk uitje van maken, desnoods een nachtje in een hotel.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 26 Feb 2022 09:21

Re: Kindervoorstellingen

Hoe oud is je dochter?
Ik vind de Van Hoorne Entertainment musicals erg mooi. Binnenkort gaan we naar Belle en het Beest.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem323

Bericht 26 Feb 2022 09:57

Re: Kindervoorstellingen

Ja die hebben we gezien. Die is prachtig!
We kijken ook de Titus en Fien show op zondagochtend (maar een half uurtje).
En ret entertainment heb ik inmiddels ook ontdekt.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 26 Feb 2022 10:29

Re: Kindervoorstellingen

Pure* schreef:Hoe oud is je dochter?
Ik vind de Van Hoorne Entertainment musicals erg mooi. Binnenkort gaan we naar Belle en het Beest.


Dit wilde ik ook noemen. Wij gaan ook naar Belle en het Beest. Waar en wanneer gaan jullie? Bij ons is het verzet naar 25 juni, zou eigenlijk 18 december zijn.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 822

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 26 Feb 2022 13:02

Re: Kindervoorstellingen

Voor met het hele gezin: ik vind de voorstellingen in het theater van het Spoorwegmuseum en de Efteling ook altijd leuk! Hebben jullie dat al eens gedaan?
T (2008) en I (2013)
<<

Anoniem323

Bericht 26 Feb 2022 15:11

Re: Kindervoorstellingen

Nee nog nooit gedaan. Moet je dan ook een kaartje hebben voor de efteling? Of is daar een aparte ingang voor?
En vind ik die voorstellingen gewoon op de site van de efteling en spoorwegmuseum?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 26 Feb 2022 15:55

Re: Kindervoorstellingen

Giselle schreef:
Pure* schreef:Hoe oud is je dochter?
Ik vind de Van Hoorne Entertainment musicals erg mooi. Binnenkort gaan we naar Belle en het Beest.


Dit wilde ik ook noemen. Wij gaan ook naar Belle en het Beest. Waar en wanneer gaan jullie? Bij ons is het verzet naar 25 juni, zou eigenlijk 18 december zijn.

Wij gaan in Gemert, op 19 Maart. Ben erg benieuwd!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 822

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 26 Feb 2022 17:23

Re: Kindervoorstellingen

Bij het spoorwegmuseum zit het inbegrepen in je toegangskaartje en kun je gewoon het theater binnenlopen op de tijden dat er een voorstelling is.
https://www.spoorwegmuseum.nl/ontdek/nu ... oomreizen/

Bij de Efteling is het allemaal wat grootser en professioneler, daar moet je wel losse kaartjes voor kopen. (Je hoeft dan niet ook kaartjes voor het pretpark te hebben.)
https://www.efteling.com/nl/theater/caro
T (2008) en I (2013)
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 26 Feb 2022 22:10

Re: Kindervoorstellingen

Van Hoorne vind ik inderdaad heel erg leuk, ook voor volwassenen (leuke grappen die kinderen niet begrijpen).
Wij zijn naar Belle en het Beest geweest, ontzettend leuk! Leuk ook dat alle kinderen verkleed mogen.

Tip; de voorgaande musicals staan op youtube en komen ook regelmatig op zondagochtend op tv.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers