Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie stuur jij een valentijnskaart?

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 15 Feb 2022 09:39

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb van man een teddy huispak gekregen. En heb zelf niks gegeven voor het eerst sinds jaren.

Zoon en dochter waren samen naar de winkel gegaan (aldi om de hoek) en hadden van hun eigen zakgeld chocolade eitjes gekocht voor me. En een lief briefje geschreven met; fijne valentijnsdag. Ik had een lange dag in het ziekenhuis en was later thuis dan hun bedtijd. Ze belde me smiddags al dat er iets voor me klaarlag. Superlief.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 15 Feb 2022 11:22

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

Ik heb mijn vriend een liefde-speciaal-biertje gegeven. Ik heb niks gekregen. Behalve de mededeling dat hij wel de intentie had om bloemen te kopen, maar schrok van de hoge prijzen. 🤣
Verder hadden wij gister een bruiloft en zijn we uit eten geweest. Niet helemaal samen, maar wel heel leuk!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 15 Feb 2022 12:54

Re: Wie stuur jij een valentijnskaart?

M’n vriend kwam gister thuis met chocola voor m’n dochter (die is stiekem gek op chocolaatjes met haar bijna 3) en een bos bloemen voor mij. Van bloemen word ik altijd blij, dus vond ik heel lief en attent.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers