Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 12 Feb 2022 00:09

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Ik ken de kleilutte ook niet, terwijl het hier idd vlakbij is.

Mölke is idd leuk, marveld ook.
Landal Bartje vonden de kinderen ook super leuk
Juli 2019
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Feb 2022 01:45

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Effe reclame maken voor een gloednieuw Roompot park in mijn omgeving. https://www.roompot.nl/bestemmingen/ned ... k-schaijk/

De omgeving is prachtig. Mooi bosgebied en in de buurt ligt het Docus Das avonturen pad voor kinderen. Ook leuk is het dierenpark Ziezoo en Hemelrijk (klein attractiepark) en voor de wat kleinere kinderen heb je Hullie kinderspeelboerderij. Is met name binnen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2022 08:03

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Dat Docus de Das avonturenpad wil ik idd graag nog eens doen met de kinderen. Lijkt me heel leuk!
Let's discover the world together.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 12 Feb 2022 15:47

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Super bedankt voor alle input! We hebben zojuist geboekt bij Roompot Cadzand :banaan:
Maar heb diverse parken uit de tips opgeslagen voor het najaar of, mits enigszins in de buurt een weekendje!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2022 15:56

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Ja dit is een goed overzicht geworden. Beter dan al die losse topics.

Veel plezier alvast!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 12 Feb 2022 18:11

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Salome schreef:
Bliss schreef:De Kleilutte ziet er mooi uit zeg! Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, maar ga ik zeker in gedachten houden voor als we weer eens wat zoeken.


Ik ook niet en ik woon er praktisch naast 😂😂
Edit: Char ook niet zie ik haha


Naaah bizar! Ik woon hier vlakbij maar ook ik had er nog nooit van gehoord! Wat ontzettend leuk ziet dat eruit zeg. Veel (kleinschalige) faciliteiten voor de kinderen en ook zo'n leuke crossbaan erbij.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2022 19:08

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Ja die vond O zelfs op z'n loopfietsje te gek!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Feb 2022 19:32

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Olijfje schreef:
Salome schreef:
Ik ook niet en ik woon er praktisch naast 😂😂
Edit: Char ook niet zie ik haha


Naaah bizar! Ik woon hier vlakbij maar ook ik had er nog nooit van gehoord! Wat ontzettend leuk ziet dat eruit zeg. Veel (kleinschalige) faciliteiten voor de kinderen en ook zo'n leuke crossbaan erbij.


Gek hè.
Enter is zelfs in mijn gemeente haha
Maar het park ligt best buitenaf. Dus tsja daar kom je nooit.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Feb 2022 19:35

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Ik vind het dan weer opvallend dat er zoveel mensen van hier daar in de buurt wonen haha.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Feb 2022 20:11

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Van Char, Olijfje en Radler wist ik dat wel.
Vind het altijd bijzonder als er dames uit het westen ofzo hier op vakantie gaan haha
Ik denk dan altijd: jullie hebben het strand dichtbij, wat moet je hier 🤣🤣
2016
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 12 Feb 2022 20:21

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Olijfje schreef:
Salome schreef:
Ik ook niet en ik woon er praktisch naast 😂😂
Edit: Char ook niet zie ik haha


Naaah bizar! Ik woon hier vlakbij maar ook ik had er nog nooit van gehoord! Wat ontzettend leuk ziet dat eruit zeg. Veel (kleinschalige) faciliteiten voor de kinderen en ook zo'n leuke crossbaan erbij.


Ik woon er ongeveer 20min vandaan maar ken het ook niet haha 😅
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 12 Feb 2022 23:42

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Marin schreef:Ik vind het dan weer opvallend dat er zoveel mensen van hier daar in de buurt wonen haha.


Ja zeg dat! Maar tegelijk vind ik het ook weer bijzonder dat forummers elkaar spotten 'in het wild' of spontaan meeten op vakantieparken omdat ze er toevallig beide zijn. Het land is zo groot, het forum zo klein, maar toch vindt men elkaar.

Wat betreft de Kleilutte, voor mij geldt dezelfde afstand als Noor en het is dat het af en toe in mijn FB commercials voorbij komt, maar anders had ik het ook niet geweten!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Feb 2022 23:54

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Nog een heel kleinschalig park over eigenlijk gezegd overnachten bij de boer in luxe tenten / hutten met eigen wc en douche etc.. bij mij in de buurt waar ik pas vorige week achter kwam. Het heeft maar zo'n 5 of 6 tenten / hutten. https://farmcamps.com/nl/logeren-bij-de ... -de-beemd/ . Recensies zijn goed zag ik, maar mooi is dat helemaal onderaan te zien is wat er allemaal te doen is in de omgeving en hoever het er vanaf ligt. Fietsen in de Maashorst staat er niet eens bij.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 13 Feb 2022 00:10

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Het westen waar de Kleilutte ligt is een mooie omgeving. Veel bossen en attractiepark Hellendoorn dichtbij en mooie stadjes en nu ook mooie MTB-routes die ze nog meer gaan uitbreiden. Als je er zelf woont zie je wellicht minder waarom het voor een ander interessant is om op vakantie naar te toe gaan omdat het voor jezelf als normaal wordt gezien.

Als ik hier in bijv de Maashorst toeristen tegenkom die een bike hebben gehuurd en meestal overnachten in het Fletcher hotel waarbij je achter bikes kunt huren dan besef ik telkens weer wat voor mooie omgeving het is. Dat er dus mensen zijn die speciaal hier komen om bijv de Maashorst te bezoeken etc... Zo kun je er ook tegen aan kijken.

Ik ken overigens hier in de buurt ook een plaats dat in de zomer letterlijk in inwoners aantal wordt verdubbeld zoveel toerisme is daar. Dat is Overloon. Een relatief klein plaatsje maar ze hebben het Oorlogsmuseum, Zooparc Overloon, Bossen (oa MTB), goeie ijszaak, Landal park etc...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Feb 2022 00:16

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Het oosten bedoel je.
❤ 7 juni 2018
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 13 Feb 2022 00:31

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Fred er liggen hier idd mooie MTB routes, neem je de mountainbike mee als je deze kant op komt?
Juli 2019
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 13 Feb 2022 01:51

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Die neem ik zeker mee. De ouders van mijn vriendin heeft een camperplaats incl. privé sanitair voor een stuk of 5 a 6 weken geboekt. 2 weken daarvan gaan vriendin en haar dochter dan daar naartoe. Ik was eerst van plan om dan een weekje ook dat naar toe te gaan, maar gezien de mooie trailer maak ik er denk ik 10 dagen van. Ik vind namelijk ook dat vriendin en haar dochter ook tijd voor zichzelf zonder mij moet hebben op hun vakantie.
<<

Anoniem328

Bericht 13 Feb 2022 08:46

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Ik snap wel dat mensen uit het westen hier op vakantie komen Salome. Ik vind de omgeving hier prachtig. Ik woon pal aan de Holterberg (Sallandse Heuvelrug), mijns inziens een van de mooiste gebieden in Nederland.
<<

Anoniem327

Bericht 13 Feb 2022 08:54

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Dat ben ik helemaal met je eens Olijfje, schitterend is het daar bij jullie!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 13 Feb 2022 11:47

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Leuk Fred, ook als jij gaat fietsen hebben je vriendin en dochter natuurlijk tijd voor elkaar.
Ik mountainbike zelf niet, man wel en die vind de routes hier erg mooi (wel jammer dat er soms gedeeltes worden afgesloten bv). Maar genoeg mooie routes deze omgeving

Olijfje absoluut. Wij fietsen / wandelen ook graag Holterberg / sallandse heuvelrug.
Hoewel ik de zee echt mis vanuit het Westen vind ik de omgeving hier erg prachtig.
Zeker als de heide in bloei staat
Juli 2019
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 13 Feb 2022 13:49

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Ik kom van oorsprong uit het westen van het land en vroeger gingen wij hier vlakbij op vakantie. Dat vind ik nog steeds wel grappig. Vroeger vonden wij (of nouja, vooral mijn ouders) dit een mooi vakantiegebied en nu woon ik er zelf.
Maar de polders en kust voelen op een bepaalde manier nog steeds als ‘thuiskomen’.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 13 Feb 2022 14:04

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Klaproos schreef:Super bedankt voor alle input! We hebben zojuist geboekt bij Roompot Cadzand :banaan:
Maar heb diverse parken uit de tips opgeslagen voor het najaar of, mits enigszins in de buurt een weekendje!


Leuk! Veel plezier alvast!
december 2016
juli 2019
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 13 Feb 2022 15:30

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Wij vonden de Leistert erg leuk, prima voorzieningen en mooie huisjes.

Laatst zijn we naar Centerparcs Terhills net over de grens in België geweest en dat vind ik ook een aanrader. Mooi en vrij nieuw park, mooie omgeving, leuke stadjes en je zit zo in Nederland of Duitsland. Ik weet trouwens niet goed of ik voor 4 nachten daar de 1500euro zou betalen die ze vragen, wij boekte het in de 2e week van de kerstvakantie 1 dag voor we vertrokken voor 500minder.

Verder vind ik centerparcs over het algemeen niet zo, huisjes verouderd. Dan liever Landal.

Wij kijken trouwens vaak ook gewoon waar huisjes vernieuwd zijn.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Feb 2022 20:37

Re: Welk vakantiepark (NL) raad je aan/af?

Radler schreef:Leuk Fred, ook als jij gaat fietsen hebben je vriendin en dochter natuurlijk tijd voor elkaar.
Ik mountainbike zelf niet, man wel en die vind de routes hier erg mooi (wel jammer dat er soms gedeeltes worden afgesloten bv). Maar genoeg mooie routes deze omgeving

Olijfje absoluut. Wij fietsen / wandelen ook graag Holterberg / sallandse heuvelrug.
Hoewel ik de zee echt mis vanuit het Westen vind ik de omgeving hier erg prachtig.
Zeker als de heide in bloei staat


Ik vind het omgeving hier zeker prachtig. Maar omdat we bijna ieder weekend wandelen is het niet meer zo '' nieuw '' natuurlijk.
Strand komen wij amper dus dat voelt voor ons dan speciaal haha.
2016
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers