Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koemelkallergie/huilkindje

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Mei 2020 20:04

Re: Koemelkallergie/huilkindje

We hebben nu een paar dagen geen soja meer gegeven en haar wangen zijn rustige! Ontlasting ook minder dun en ze heeft tot 8 uur geslapen!

Maandag belt de kinderarts weer.
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 01 Jun 2021 15:52

Re: Koemelkallergie/huilkindje

Even een up, de kinderarts wil weer provoceren in het ziekenhuis, ze is bijna 2,5 en reageert nog steeds op koemelk. Dan heeft provoceren toch geen zin? Ik vind het gewoon onnodig om daar 2 dagen te zitten. Open provocatie zou ik dan nog eerder doen.

Zoon zit inmiddels ook aan de pepti, andere kenmerken maar nu helemaal een rustige baby.
⁠♡♡♡
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Feb 2022 16:58

Re: Koemelkallergie/huilkindje

Wij hebben gisteren een dochter gehad die knalrood werd en allemaal vlekken in gezicht na een flesje kunstvoeding 😞 uiteindelijk na overleg bij de HA post geweest omdat ze haar longen wilden luisteren, daar spuugde ze de hele boel onder.

Conclusie; zeer waarschijnlijk koemelk allergie.

Ik heb dat zelf overigens ook (of iig overgevoelig, nooit getest maar ik krijg bizarre buikpijn ervan)

& doordat ik het niet eet of drink heeft ze de afgelopen 2 maanden dus ook geen reactie kunnen geven erop.

Vanmorgen met m’n eigen HA overlegd en die heeft de foto’s die wij gemaakt hadden naar een kinderarts gestuurd voor overleg wat nu wijsheid is.

Er zijn 4 fases van allergische reacties en dit leek fase 2, daarna kwam ademnood of shock, dus ze heeft vannacht op/naast me geslapen zodat ik er goed in de gaten kon houden iig.

Nu ben ik benieuwd naar ervaringen met baby’tjes en koemelk allergie, hoe ging dat bij jullie?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Feb 2022 17:18

Re: Koemelkallergie/huilkindje

Och wat heftig Pippa. Wat goed dat jullie zo alert hebben gereageerd. Fijn dat ze het uit spuugde, althans dat gaven ze bij mijn dochter aan, dat dat alleen maar goed is. Maar ook wel echt telt als een heftige reactie.

Mijn dochter heeft wel een koemelk provocatietest gehad omdat ze op de huidpriktest reageerde.

Ik zou zeker contact opnemen met het ziekenhuis, er is ongetwijfeld een kinder allergoloog die jullie verder kan helpen.

Sterkte!
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]