Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trein rijdt niet, wat dan?

<<

Anoniem199

Bericht 04 Dec 2013 16:58

Re: Trein rijdt niet, wat dan?

Ik heb me niet zo goed verwoord in de voorgaande posts volgens mij. Laten we voorop stellen dat ik er altijd alles aan doe om op werk te komen. Ook ik vind het logisch dat je zelf maar ziet hoe je op je werk komt. Vind het alleen zo zonde van het geld om met de auto te gaan terwijl ik al een duur treinabonnement heb, maar daar heeft mijn baas natuurlijk niets mee te maken. Daarom vroeg ik me af wat jullie zouden doen in dit geval. Maar dat is nu duidelijk volgens mij. Idd wat Maple zegt, heb ik er zelf voor gekozen om in een andere stad te werken dus moet ik ook zelf maar zien hoe ik er kom.
<<

Anoniem29

Bericht 04 Dec 2013 17:25

Re: Trein rijdt niet, wat dan?

Nouja, ik vind dat als een werkgever een werknemer aanneemt en tijdens het sollicitatiegesprek komt reistijd/reisafstand ter sprake hij ook weer met wie hij in zee gaat. (of zij haha).

Nu zeg ik niet dat dat een vrijbrief is om te laat te komen, maar het risico is natuurlijker groter dan dat je iemand aanneemt die om de hoek woont.

Volgens mij is het belangrijkste gewoon dat je goede intenties hebt en probeert om er op tijd te komen. Zo niet dat lever je wat pauze in of je geeft gewoon aan dat je later bent door reisomstandigheden uit overmacht.

Het is niet zo dat ik dan niet zou overwerken of wat dan ook, maar er is gewoon geen schuldige naar mijn idee.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Dec 2013 08:15

Re: Trein rijdt niet, wat dan?

Ik zou even een uurtje wachten op het station, lukt het dan nog niet dan zou ik thuiswerken. Dat is gelukkig ook geen probleem bij ons.
Het maakt bij ons sowieso niet uit of je om 7:30 begint met werken of om 10:00, dat valt toch niemand op dus bellen hoef ik ook niet (tenzij ik een afspraak heb natuurlijk).
Smile, it's free!
<<

Anoniem199

Bericht 05 Dec 2013 09:21

Re: Trein rijdt niet, wat dan?

Dat is wel fijn Lavendel, dat je op verschillende tijden kunt beginnen. Bij ons komt iedereen tussen half 9 en 9 uur binnendruppelen.

Intoxicated, daar heb je gelijk in. Het mooie is dat mijn collega's die om de hoek wonen er vaak later zijn dan ik. Maar zij blijven ook altijd wel langer zitten dus zo compenseert het elkaar weer. Ik ben vandaag eerder begonnen om het 'goed' te maken :)
<<

Anoniem27

Bericht 05 Dec 2013 11:01

Re: Trein rijdt niet, wat dan?

Ben benieuwd of de treinen vandaag uitvallen ivm de storm.
<<

Anoniem199

Bericht 05 Dec 2013 11:08

Re: Trein rijdt niet, wat dan?

Haha, ja ik ook. Vorige keer met de storm was station Zwolle niet te bereiken.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers