Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 12 Jan 2022 13:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik kan t me voorstellen dat je t lastig vindt,Silly.
Je voelt je bijna te gast in je eigen huis...en natuurlijk gun je ze dit soort dingen,maar een beetje rekening met elkaar houden is fijner.
Mijn kleindochter is hier geregeld met haar vriend en dan zitten ze eindeloos te klefbekken op de bank en maken dingen in de keuken.
Ze ruimen sinds kort wel de keuken op.:)
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jan 2022 16:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

De verwarming doet het niet :cry: vanavond komt er iemand voor en nu is het KOUD. En ik ben boos. Want al wekenlang zegt de thermostaat dat er onderhoud aan de ketel nodig is en al weken wuift de meneer van het installatiebedrijf het weg, omdat de ketel nog vrij nieuw is (zomer 2019). En dat er dan sowieso om de zoveel tijd zo´n melding komt, voor een check. Mijn vriend ging er helemaal in mee en zei ook dat ik er vertrouwen in moest hebben. Dat had ik niet. Terecht zo blijkt.
december 2016
juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Jan 2022 16:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Zooo irritant inderdaad, als je niet serieus genomen wordt. Pislink kan ik daar van worden. En je dan toch gelijk blijkt te hebben dan is dat balen maar overheerst het zie-je-wel gevoel vaak wel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Jan 2022 20:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nou, daarom hebben wij dus een abonnement.
1x per jaar wordt de ketel gecontroleerd en schoongemaakt. En je kunt altijd bellen bij storingen. Was toevallig nieuwjaarsdag nodig 🙈
Ideaal, binnen een uur was er iemand.
2016
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 13 Jan 2022 04:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Noem het oppervlakkig,maar ik haal nu behoorlijk omdat mijn vaste internet en interactieve tv storing hebben....
O..ik heb er toch zo'n hekel aan als dat t niet doet.
Luxeprobleem..
<<

Anoniem331

Bericht 13 Jan 2022 09:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Danny schreef:Noem het oppervlakkig,maar ik haal nu behoorlijk omdat mijn vaste internet en interactieve tv storing hebben....
O..ik heb er toch zo'n hekel aan als dat t niet doet.
Luxeprobleem..



Ja is dat een luxe probleem? Je betaalt voor iets en dat doet het niet, uiteraard baal je dan. Zou ik ook hebben.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 13 Jan 2022 09:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik geb wel heel netjes 100gb internet gekregen van de kpn...tot de storing is opgelost.
Maar ik mis de tv...vreselijk eigenlijk.
<<

Anoniem331

Bericht 13 Jan 2022 09:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Geen Netflix of Videoland om te kijken?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Jan 2022 09:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Mijn sleutel is afgebroken in het slot van mijn voordeur. Ik kon hem nog net open draaien zodat ik naar binnen kon, maar ik kan nu niet meer naar buiten. Vandaag komt er iemand, maar ze kunnen niet zeggen hoe laat. Ben wel vrij vandaag, maar baal er beetje van dat ik verplicht thuis moet zitten totdat er iemand geweest is.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Jan 2022 10:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Balen zeg Japie, wel fijn dat je nog net lekker warm naar binnen kon!

Danny, ook balen, wel fijn dat ze die 100gb geven! Kijk je overdag vaak tv?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Jan 2022 10:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ja daar ben ik ook wel blij mee Viva. Het gebeurde toen ik uit werk kwam gister en zag mezelf al lang buiten moeten staan wachten, maar dat viel mee.

Ga nu maar wortelcake bakken, want heb nog veel wortels liggen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 14 Jan 2022 10:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal omdat er nog niemand geweest is voor mijn internet en tv.
Wel komt er vandaag via de kpn een digitenne en dongel in bruikleen tot t opgelost is.
Ik heb er nog een keer 100gb bijgekregen,dus ik kan wel op internet via mn telefoon.
Hotspot aan en bluetooth en zelfs mn tablet doet t....de laptop en tv hebben er geen zin in....wordt vervolgd..;)
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 14 Jan 2022 10:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat een gedoe Danny!
Fijn dat ze je wel voorzien in tijdelijke oplossingen, maar hopelijk werkt alles snel weer zoals het hoort.

En wat rot Japie, gelukkig kon je nog binnen komen. Was het eenvoudig op te lossen verder?
10.04.17
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Jan 2022 10:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oei, wat onhandig Japie! Hopelijk is er snel iemand om het te maken.

Danny: Daar zou ik ook van balen hoor! Wel fijn dat er een beetje wordt meegedacht met die extra data.

Ik baal een beetje van het werk van man. Ruim 40 weken zwanger en ze plannen hem gewoon nog steeds in voor avond- en weekenddiensten, terwijl hij heeft gevraagd dit niet meer te doen. Ivm m'n bekken ed kan ik gewoon weinig meer met de meiden doen en dat is voor avonden/hele dagen echt niet handig. Maar daar hebben ze dus totaal geen boodschap aan. Pas als de baby er is, kunnen ze wat aan het rooster doen 😒
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 14 Jan 2022 10:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah dat vind echt een beetje flauw van het werk van je man Arwyn. Lijkt me toch een uitzonderingssituatie dit.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 14 Jan 2022 15:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nou inderdaad, echt heel flauw :(
Hopelijk is de kleine er gauw dan dus!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Jan 2022 16:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ja, echt menselijk en met een beetje inlevingsvermogen zijn ze daar niet..
Toen er een paar jaar geleden zo'n laag ijzel lag dat man letterlijk geen 5cm kon rijden, werd zijn manager bijna boos dat hij zich zo aanstelde 🙄
En dan vragen ze zich af waarom hun personeel geen zin heeft om steeds weer die stap extra te zetten. Ik weet het wel 😂
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Jan 2022 22:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Heel flauw en nul inlevingsvermogen! Morgen maar kapper en dan de baby zodat ze wat aan het rooster kunnen doen!
⁠♡♡♡
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 20 Jan 2022 11:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah Arwyn dat vind ik ook gewoon heel stom! Hopelijk gauw de baby in jullie armen en samen genieten.

Ik baal dat mijn enige afspraak (op kantoor) van vandaag niet doorgaat. Dat betekend dat ik elke werkdag deze week thuis heb gewerkt en dat voelt zo saai soms.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 22 Jan 2022 22:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Onze buren gaan hun woonkamer verven en zijn nu druk bezig met schuren. Ik baal daar stiekem van op zaterdagavond 9 uur.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 27 Jan 2022 09:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat de helft van onze keuken opnieuw geplaatst moet worden omdat deze nét niet waterpas staat. Maar dat nét niet, geeft tussen de linkerkant en rechterkant van het aanrechtblad wel een hoogteverschil van 2,5cm. Tegenslag nummer zoveel. Máár: het wordt langzaamaan wel echt supermooi. Voor een ander misschien vrij basic, maar voor ons voelt op een bepaalde manier al meer thuis dan het ooit gedaan heeft 🥰
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 27 Jan 2022 09:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oef, dat is een flink verschil, Maple! Wanneer gaan ze het aanpassen? Ik snap dat je ervan baalt, maar gelukkig wordt het wel heel mooi! Fijn gevoel ook dat je je zo thuis voelt in je huis, heel herkenbaar! Wij voelen ons in ons nieuwe huis echt thuis, dat hebben we in ons oude huis eigenlijk nooit gehad.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Jan 2022 10:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh jeetje maple.

Ik heb echt een hele zeikerige baal, J heeft deze week thuis les. Eerst vanwege quarantaine van de hele klas maar nu is er geen vervanging. De juf met Corona geeft nu online les. Alleen baal ik er dan zo van dat ze opdrachten geven als plak dat papiertje op het raam. Ik heb hier de hele dag discussies met J die werkelijk over alles onderhandelt en dan kan ik ook nog discussies gaan voeren over dat we niets op het raam gaan plakken omdat dat van de juf moet.
2015 💙
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 27 Jan 2022 11:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

En ik heb ook eigenlijk een baal. Afgelopen dinsdag was onze trouwdag, ik heb een cadeautje geregeld voor mijn man. Was niet op tijd binnen, dus een bon gemaakt en een lekker stuk kaas gekocht (iets met een man, liefde en een maag). Ik zei dinsdag ook dat ik nog even de stad in ging, zei hij dat hij ook nog even moest, maar geen tijd had en of ik anders zelf een mooie bos bloemen voor mezelf uit kon kiezen :nopompom: Gisteren gingen we uit eten, heb ik zelf moeten reserveren en na afloop zelf afgerekend. Verder niets gekregen ofzo, voelt gewoon echt niet leuk en ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 27 Jan 2022 11:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal dat alle kinderen weer thuis zijn..
Tweede week van januari hadden we corona. En nu weer thuis.

Onze middelste heeft een heftige griep. Op school hadden ze het over de M.exicaanse griep.
Hij is al vanaf zondag ziek. Gisteren ochtend leek het goed te zijn maar gister avond waren we weer terug bij af.
De jongste is ook niet fit.
En gister avond gekregen we bericht van de meester dat hij een positieve zelf test had, oudste is nu ook thuis.

Bij ons is het wel makkelijk op te vangen, maar ik wil zo graag weer een normaal ritme.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers