Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prince charming (seizoen 2)

<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 20 Jan 2022 06:38

Re: Prince charming (seizoen 2)

Bliss schreef:Ik las een paar dagen geleden dat Marcel nu een relatie heeft met één van de deelnemers! Maar met wie blijft nog een verrassing tot de reünie, dus zal wel volgende week zijn. Zo benieuwd!

En morgen de finale, ik hoop ook op Jakop!


Daarom moet je ook echt even the Viewing Party kijken 🤩 Daar heeft Marcel dit gezegd. Maar hij houdt dus nog geheim met wie. Hij zei: ‘Jullie kennen hem, ja’. Dus ik dacht eventueel nog aan een deelnemer van seizoen 1?
Echt super leuk om de afvallers nog even te zien en te horen bij the Viewing Party, vind ik. Robert Rodenburg doet dat ook heel leuk.

Ik ben vooral benieuwd naar de reünie, volgende week! Misschien weer een slim staaltje editen? Of echt veel juice? 😉
<<

Anoniem330

Bericht 20 Jan 2022 20:09

Re: Prince charming (seizoen 2)

Het is op de juice channels wel bekend met wie Marcel is hoor. 😁😁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jan 2022 21:52

Re: Prince charming (seizoen 2)

Ooh ik vind het echt leuk dat het Julien is joh! Dat was meteen mijn favo man in aflevering 1! En ik vind ze echt goed bij elkaar passen op het eerste oog.

Maar dan Chris en Jakop, wat een tegenvaller! Boeee had echt met Chris te doen, vond hem trouwens eindelijk eens oprecht overkomen doordat hij niet alles zo opgelezen vertelde. En dat Jakop met zoveel mannen heeft gezoend joh! Misschien moeten Chris en Scott toch nog maar eens contact houden, of zouden Jakop en Scott toch nog iets krijgen samen?!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 27 Jan 2022 07:37

Re: Prince charming (seizoen 2)

Nou wat een aflevering!

Ik vind Marcel en Julién echt een heel leuk setje.
De uitspattingen van Jakop in het programma komen eigenlijk niet schokkend. Vond hem de hele serie wel apart achtig ofzo.
Maar wat een plottwist op het einde. Ik vond het wel sneu voor Chris. Die dat echt dat hij de liefde gevonden had. En zo zagen ze er ook uit op de eigen beelden. Heel jammer voor hem.

Hè en die vuurgooier, die was niet bij de reünie?
<<

Anoniem330

Bericht 27 Jan 2022 07:56

Re: Prince charming (seizoen 2)

Nee die had toch een filmpje opgenomen in Barcelona?
Angelo was er ook niet. Maar zijn vriend is ook niet nieuw, daar schijnt hij al 2 jaar mee te gaan. En Casper zit in een homemade p*rn*filmpje met Mark van der Linde. Ik hou van die juice channels die alles al weten. 😅
<<

Anoniem331

Bericht 27 Jan 2022 08:04

Re: Prince charming (seizoen 2)

Oh dan heb ik dat even gemist 😆

Casper. Blijf hem wat eng vinden ofzo.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers