Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dyson airwrap

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 06 Nov 2021 11:23

Dyson airwrap

Heeft iemand er een? En is het echt zo’n fijn ding?
Ik heb een brush 40, bij anderen echt een mooi resultaat, maar zelf kan ik er ook niet zoveel mee. Of het zit 2 min leuk en dan zakt alles weer in.
Dus als het aan mijn haar ligt dat niks mooi lukt en niks blijft zitten, hoef ik ook niet zoveel geld uit te geven aan de dyson. Maar als iemand ook lastig haar heeft en slecht is in styling, maar wel tevreden met dst ding is, dan hoor ik het graag!
<<

ChiQ

Bericht 06 Nov 2021 16:32

Re: Dyson airwrap

Ik heb hem! Ik gebruik de meeste opzetstukken niet trouwens. Maar de borstelfohn om mijn haar te fohnen wel. Is ie 500,- waard, nee.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 06 Nov 2021 18:03

Re: Dyson airwrap

Goed om te weten, ik vind hem echt erg duur. De brush (40 heb ik dan) vind ik best fijn en die is niet zo duur. Maar kan alleen op droog haar gebruikt worden en ik ben er dus totaal niet handig mee.
<<

ChiQ

Bericht 06 Nov 2021 18:53

Re: Dyson airwrap

Je kan van princess of babyliss een fohnborstel kopen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 27 Dec 2021 13:05

Re: Dyson airwrap

Toevallig zat ik filmpjes te kijken van de week. Twijfel twijfel twijfel. Afgelopen week gaf mijn broertje een tour door zijn huis en zag ik dat mijn schoonzusje er 1 heeft. Tijdens het kerstdiner nog over gehad, en zowel zij, haar moeder, een hele goede vriendin van hun zijn helemaal fan van dat ding en vinden het het geld ook waard. Mijn andere schoonzusje gaat hem ook al kopen. Dus hier vooral enthousiaste verhalen.
2015 💙
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 22:11

Bericht 27 Dec 2021 22:14

Re: Dyson airwrap

Hi Alexis, als je krullen maakt, ben je dan wel bezig met 'preppen'? Oftewel, doe je iets in je haar qua versteviging om je haar minder glad te maken? Want als je dat goed voorbereid, dan blijven je krullen wel zitten.

Ik krul mijn haar trouwens altijd met een föhn borstel. Ik heb gekeken naar de Dyson, maar vond het ook te duur.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Jan 2022 10:54

Re: Dyson airwrap

Ik ben tijdens het kerstdiner door mijn schoonzusje overtuigd. Heb hem nu 2x gebruikt, de ronde borstel en de grote kruller en ben wel om. Het gaat snel en je hebt in no time een hele bak volume. Krijg ook veel complimenten over mijn haar, de enige die het niets vind is mijn vriend haha.
2015 💙
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 24 Jan 2022 09:20

Re: Dyson airwrap

LaLou schreef:Hi Alexis, als je krullen maakt, ben je dan wel bezig met 'preppen'? Oftewel, doe je iets in je haar qua versteviging om je haar minder glad te maken? Want als je dat goed voorbereid, dan blijven je krullen wel zitten.

Ik krul mijn haar trouwens altijd met een föhn borstel. Ik heb gekeken naar de Dyson, maar vond het ook te duur.


Ja, maar zodra ik iets in mijn haar doe (mousse ofzo), lijkt het alsof het nog sneller uitzakt. Ik moet ook wel zeggen dat ik echt heel slecht ben met mijn haar doen. Ik kan zelf echt bijna niks.
<<

ChiQ

Bericht 24 Jan 2022 10:22

Re: Dyson airwrap

Ik heb er een. Ik vind het zo'n onhandig ding en ik ben handig met haar. Ten eerste moet je wachten tot je haar de perfecte droogte heeft of al voorblazen met andere opzetstuk. En dan steeds weer de opzetstukken veranderen omdat je links en rechts anders krult en dan ook nog eens al die flyouts want de wrap blaast lucht dus blaast alle kleinere haren weg. Nou geen gezicht. Ik zou voor 400/500 echt geen geld aan verspillen.

Oh had al gereageerd🤓
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 24 Jan 2022 10:25

Re: Dyson airwrap

Haha extra overtuigend zo. Ik ga hem toch maar niet kopen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Jan 2022 10:45

Re: Dyson airwrap

ChiQ schreef:Ik heb er een. Ik vind het zo'n onhandig ding en ik ben handig met haar. Ten eerste moet je wachten tot je haar de perfecte droogte heeft of al voorblazen met andere opzetstuk. En dan steeds weer de opzetstukken veranderen omdat je links en rechts anders krult en dan ook nog eens al die flyouts want de wrap blaast lucht dus blaast alle kleinere haren weg. Nou geen gezicht. Ik zou voor 400/500 echt geen geld aan verspillen.

Oh had al gereageerd🤓


Jij hebt vrij lang dik haar toch? Heb je dan wel de goede opzetstukken? Je hebt namelijk een long en een gewone.
2015 💙
<<

ChiQ

Bericht 24 Jan 2022 13:23

Re: Dyson airwrap

I wish Minx, heb juist dun haar met volume en tis kort..
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 24 Jan 2022 13:27

Re: Dyson airwrap

ChiQ schreef:I wish Minx, heb juist dun haar met volume en tis kort..


Huh! Hoe kan jouw haar nou dun zijn. Ziet er zo mooi vol uit! Ik krijg bovenop gewoon maar geen volume. Het zit bij mij altijd zo sloom. Touperen blijft er ook al niet in zitten.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Jan 2022 15:13

Re: Dyson airwrap

Ik heb er een en gebruik hem iedere dag. Zowel de gewone kop als de borstelkop. Met 1 klik op de knop wissel ik ze om, geen enkele moeite vind ik het. Als ik hem een keer niet gebruik dan zit m’n haar de hele dag futloos en ben ik zelfs in staat midden op de dag m’n haar te wassen en te föhnen met de Dyson 😅. Ik vind hem dus echt top en als hij vandaag kapot zou gaan koop ik dezelfde dag nog een nieuwe.
Insta: je_ei_kwijt
<<

ChiQ

Bericht 24 Jan 2022 19:30

Re: Dyson airwrap

Ik heb dun haar maar wel véél haar! Jammer dat je ver woont anders had je t van me kunnen lenen
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 29 Jan 2024 12:56

Re: Dyson airwrap

En.. Hoe zijn de meningen over dit ding inmiddels?
Twijfel al maanden haha
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Jan 2024 12:57

Re: Dyson airwrap

Nog steeds blij mee. Ik gebruik hem niet super vaak, maar als ik hem gebruik zit mijn haar echt top. Ik krijg er zoveel volume mee in mijn haar. En waar ik met een krultang uren bezig was is dit zo gepiept.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 29 Jan 2024 13:02

Re: Dyson airwrap

Ik wil hem ook voor volume, en dan vooral voor bovenop.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Jan 2024 13:48

Re: Dyson airwrap

De ronde borstel vind ik daar heel fijn voor. Ik heb ook een vrij lullig bosje haar. En krijg er echt fijn volume mee. Moet het wel wat stroever maken met mousse.
2015 💙
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 29 Jan 2024 16:59

Re: Dyson airwrap

En blijft het volume er ook goed in zitten? Ik twijfel al zo lang over zo’n ding, maar als de kapster mijn haar föhnt, is het na 5 min eigenlijk wel weer ingezakt.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 31 Jan 2024 13:00

Re: Dyson airwrap

als ik er daarna nog haarlak in doe blijft het goed zitten bij mij. Durf niet goed te zeggen wat het met ander haar doet. Na een nacht slapen met een knot in heb ik ook krullen die er niet uitgaan. Terwijl mijn haar mega stijl is.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Jan 2024 13:39

Re: Dyson airwrap

Waarom schaf je er niet eentje aan via MP of Vinted? Met zoveel wisselende ervaringen staan er vast genoeg te koop.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 31 Jan 2024 21:36

Re: Dyson airwrap

Via marktplaats wil ik liever niks kopen. Er zitten zoveel oplichters op. Mijn moeder is vorige week opgelicht toen ze iets verkocht en kreeg daarna nog minstens 10 soortgelijke berichten. Ik heb net de airwrap opgezocht en ook daar vond ik meteen een advertentie waarin iemand waarschuwt voor een oplichter die onder verschillende namen nep artikelen verkoopt. Ik vond wel een alternatief met goede beoordelingen, rond de 250 euro en hij kan twee kanten op draaien, waardoor je niet hoeft te wisselen als ke de andere kant gaat krullen.

Ik heb slag in mijn haar. De krullen die er na een dag of met knot in zitten, zijn er binnen 10 min met los haar wel weer uit. Daarom zal dit vast ook niet lang blijven zitten vrees ik.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers