Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefdesstruggle

<<

Emiel

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 23 Jan 2022 23:48

Bericht 24 Jan 2022 00:39

Liefdesstruggle

Beste allen,

Afgelopen weken zit ik met een lastig dilemma. Graag licht ik eerst het een en ander toe. Alvast ontzettend bedankt!

De CASUS
Gedurende de laatste 10 weken (eind november) van mijn rechtenstudie heb ik een meid leren kennen op school. Dit contact werd erg leuk over en weer waardoor we in korte tijd elkaar hebben leren kennen. In deze weken was er over en weer wat geflirt vanuit haar naar jongens uit de klas (metname richting mij). De klasgenootjes zagen dit meer als grappen plagen dan flirten vaak. Desondanks is er in de laatste week van school op mijn verjaardag zelfs door mij met haar gezoend. Dit kwam out-of-the-blue in mijn ogen omdat ik de flirterige acties meer als flauw plagen ervaarde ondanks ik haar wel erg leuk vond altijd. Klasgenootjes heb ik gevraagd te pijlen hoe de meid in kwestie erin stond wn hij zei mij zag. Zij gaven aan dat zij vaak wisselende antwoorden kregen of niet echt antwoord op de vraag:'wat vind je van hem?'. Ze antwoorde dan 'ja hele leuke jongen''is hij altijd zo lief of is dit bij mij alleen zo of?'. Vaak bleef het alleen bij deze reacties wederom zonder duidelijkheid. Wel gaven ze aan dat de meid in kwestie redelijk preuts is. Ook wist ik dat ze uit een relatie kwam van 2 jaar die 6 maanden terug is uitgemaakt (door haar) vanwege dat haar ex te weinig aandacht gaf. (Dit vertelde zij mij.)
Om meer duidelijkheid te krijgen aangezien de zoen in mijn ogen toch wat betekende heb ik enkele dagen later gevraagd of ze een rondje wilde hardlopen (iets dat we beiden regelmatig doen). Hierop gaf ze aan dat dit niet handig was ivm mijn conditie ten opzichte met die van haar en ze het druk had met het nog zien van haar vriendinnen omdat ze bijna weg zou gaan op stage voor een half jaar. Wel gaf ze aan 'in het nieuwe jaar misschien een keer?'. Kortom ze ontweek de vraag voor mijn gevoel en kwam er geen duidelijke 'Ja leuk!'. Enkele dagen later na wat simpel app contact af en toe (eind december) kreeg ik het volgende bericht: 'Ik wil nog graag iets aan je kwijt zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Ik heb de afgelopen weken op school gevoeld dat wij goed met elkaar over weg kunnen.
Ik zou dit alleen met het oog op mijn buitenlandstage wel graag vriendschappelijk willen houden. Ik ben anders bang dat ik mijzelf in mijn vingers ga snijden. Ik hoop dat je dit begrijpt'. Hierop reageerde ik dat ik dit begreep en dat ik dit zelf ook erg lastig vond omdat we niet echt goed konden uitzoeken of er meer in zit vanwege de timing, maar ik haar wel een bijzonder meisje vond. Ik gaf aan dat het haar sierde dit zo te zeggen.

Hierop reageerde ze erg positief. Ze vond dit erg lief. Ook kreeg ik direct het berichtje 'dat hardlopen gaan we nog wel plannen he!'. Dit vond ik erg tegenstrijdig en daarom wilde ik dit initiatief verder bij haar laten liggen. Voor mijn gevoel kreeg ik wisselende signalen. De week na dit berichtje leek ze een stuk meer open en initiatief te nemen. Zo belde ze even kort met oud en nieuw en vroeg ze enkele dagen (vaak random) hoe mijn dag was terwijl ze dit voorheen vrijwel niet deed. Begin januari vroeg ze of ik voor haar stage of na haar stage wilde gaan hardlopen. Ik heb toen (2 januari) een datum met haar afgesproken.

Ook zou ik haar 4 januari ook nog zien met wat klasgenootjes dit stond al langer gepland als afsluiting van de periode. Tijdens deze avond was er wat geplaag heen en weer maar meer niet. Ze gaf namelijk aan in de groepsapp van school afstand te bewaren ivm haar vlucht die zou komen. Toen ze wegging deze avond met twee andere vrouwlijke klasgenootjes die al verder op straat stonden en de meid in kwestie nog in de gang was, vond er wat geprik in mijn zij plaats en andersom waarna ze vervolgens richting de klasgenootjes liep richting de auto. De dag erna heb ik nog aangegeven: 'het voelde goed je weer ff te zien' in de hoop een keer te horen hoe ze mij ziet. Hierop kreeg ik de reactie:'jaaa voelde weer oud en vertrouwd zo met iedereen'. Dit was in mijn ogen niet echt de reactie waar ik op hoopte. Zij had hier namelijk ook gewoon op kunnen reageren:'ik jou ook' of iets dergelijks.

Tijdens het (hard)lopen zo'n 3 uur een week later was het erg gezellig met opnieuw wat geplaag over en weer en lichte aanrakningen. Zij wilde graag voldoende afstand houden vanwege corona. Dit maakte het voor mij lastig om fysiek contact te zoeken. Dit heb ik dan ook niet opgezocht om haar vertrouwen niet te schaden. Wanneer zij namelijk positief zou testen (in verband met haar vlucht 1 week later), zou ze haar vlucht moeten missen. Hierdoor was het afscheid ook enigzins 'vriendschappelijk' zonder knuffel of meer. Wel heb ik haar en kaartje meegegeven om te openen op haar stage in het buitenland. Hierop staat een simpel rijmpje over wat 'onderonsjes'. Inmiddels zit ze op haar stage adres in het buitenland en is er vrijwel nauwelijks contact behalve wat snaps.


VRAAG
Door bovenstaand heb ik eigenlijk twee vragen.
1.De eerste is wat denken jullie dat ze van mij vind? Ik vraag dit omdat voor mijn gevoel ze eerst niet wilde hardlopen, nauwlijkz contact zoekt op app en niet echt ingaat op dingen wanneer ik zeg als 'was leuk keer gisteren te zien.' Dan is haar reactie namelijk 'Ja was leuk en vertrouwd iedereen weer te zien uit de klas jaaa'.

2. Hoe kan ik dit het beste verder aanpakken? Ze gaat immers 5/6 maanden naar Amerika. We leerde elkaar pas net beter kennen maar is het slim om afstand te nemen en af en toe eens een appje te doen of juist even helemaal vrijwel niets en wachten tot ze terug is? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik nu contact blijf zoeken het ook kan verwateren naar vriendschap in plaats van meer.

Alvast bedankt voor jullie reacties! Ontzettend waardevol!
Laatst gewijzigd door Emiel op 24 Jan 2022 00:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2517

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 24 Jan 2022 00:49

Re: Liefdesstruggle

Ik denk dat ze voor de app 'Ik wil nog graag iets aan je kwijt... '.
Het lastig vond om duidelijk te zijn en nadat je had gereageerd dat je haar begreep, voor haar die "last" weg viel en ze vriendschappelijk met je om kon gaan.
Ze lijkt graag zonder relatie haar buitenland stage te volbrengen dus ik zou wel contact houden zo nu en dan maar haar ook de ruimte geven om jou mogelijk te missen nu ze in het buitenland is.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 24 Jan 2022 00:58

Re: Liefdesstruggle

Ik vind het een vrij duidelijk verhaal eerlijk gezegd. Ze zegt dat ze wel iets gevoeld heeft maar het contact graag vriendschappelijk wil houden i.v.m. haar reis. En daar gedraagt ze zich vervolgens naar. Laat haar die ervaring daar lekker beleven en zoek niet te veel contact. Dat ze iets gevoeld heeft is verder ook geen garantie of belofte voor de toekomst dus ik zou zelf ook lekker je eigen weg gaan en het tegen de tijd dat ze weer terug is weer zien hoe alles er dan voor staat. Voor nu zou ik het echt loslaten in ieder geval.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Emiel

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 23 Jan 2022 23:48

Bericht 24 Jan 2022 01:00

Re: Liefdesstruggle

@dronkentaart

Inderdaad denk ik het beste! Voelt alleen zo rot aangezien het zoveel potentie had etc. T kaartje gaat ze nog openen waarschijnlijk een deze dagen. Verder zal ik vrijwel geen contact zoeken op wat snaps sturen na. Ik denk dat dat het beste is inderdaad.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Jan 2022 02:21

Re: Liefdesstruggle

Eens met de andere antwoorden, het is eigenlijk heel duidelijk. Ik denk dat ze je zeker leuke vindt maar het zeker niks gaat worden tot ze terug komt uit het buitenland. Ik heb dit zelf ook meegemaakt, vanuit haar perspectief. Heb me heerlijk vermaakt daar in het buitenland (en de jongen in kwestie heeft ook niet op me zitten wachten of steeds contact gezocht toen ik daar zat, dat had ik heel vervelend gevonden. Niet zeggende dat zij dat ook heeft, maar maybe food for thought). Uiteindelijk bij terugkomst wel gedate met die jongen en tijd leuk gehad. Maar we waren te verschillend.
Dus ik zou zeggen: heb leuke tijd met haar, leer elkaar kennen, maar verwacht niet meer en wees voorbereid haar los te laten als ze naar buitenland gaat. Once in a lifetime ervaring voor haar.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers