Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tuinmeubelen

<<

Anoniem323

Bericht 19 Jan 2022 14:12

Tuinmeubelen

Wij gaan in het voorjaar een nieuwe tuinset kopen maar ik weet nog niet wat ik wil. Dus jullie hulp gevraagd.

Ga ik voor tuintafel met 5 standen stoelen of toch voor een loungeset?

Wij eten graag buiten, is dat wel handig met een loungeset? Mij lijkt dat niet praktisch, bord op schoot met een mooi stukje vlees maar niet makkelijk om te snijden.
Maar ik vind een loungeset mooier/ gezelliger staan.

Wij hebben geen plaats voor beide dus het is echt of het een of het ander.

En voor de kenners uit het zuiden (volgens mij zit het alleen in het zuiden), wat is de kwaliteit van een loungeset van de Cranenbroek?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Jan 2022 14:18

Re: Tuinmeubelen

Wij hebben een loungeset met een wat hogere zit. Er staat nu een laag tafeltje bij, maar met een hogere tafel zouden we hier prima bij kunnen eten en fijn zitten. Je kunt eens zoeken op lounge dining set.

Deze hebben wij:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem323

Bericht 19 Jan 2022 14:23

Re: Tuinmeubelen

Bedankt voor de tip! Die term kende ik nog niet.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Jan 2022 18:12

Re: Tuinmeubelen

Wat een mooi Taeda!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 19 Jan 2022 19:54

Re: Tuinmeubelen

Wij hebben een hoge tafel met luxe fauteuils die in meerdere standen kunnen. En een loungebank als zitje achter in de tuin.

De luxe stoelen zijn echt hemels. Je kan fatsoenlijk eten aan tafel, en bij de koffie doe je de leuning lekker achterover. En het ziet er ook gewoon mooi uit.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron