Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aantijgingen seksueel geweld TVOH/BOOS

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 17 Jan 2022 17:49

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Linda's leven begint nu wel erg op dat van d'r personage Cheryl Morero te lijken.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 17 Jan 2022 20:21

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Carra schreef:Ik denk dat er meer naar boven is gekomen dan dat Linda wist. Dus wie weet wordt ze nu voor de tweede keer bedonderd. Eerst met z’n vreemdgaan en nu nog met alle andere beschuldigen.

Ik vind het sneu voor haar. Maar uiteraard erger voor alle slachtoffers. Jeetje zeg.

Zo lees ik het ook, het zou natuurlijk kunnen dat Linda niet beter wist dan dat Jeroen meermaals vreemd is gegaan en dat ze daarvoor uit elkaar zijn gegaan, hij daarom therapie heeft gevolgd en zij hem daarna vergeven heeft. En dat the bigger picture zoals hij nu, stukje bij beetje naar buiten lekt, bij Linda totaal onbekend was.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jan 2022 20:32

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Volgens mij zit het toch inderdaad zo ja, en dat is wel erg verdrietig voor haar. Maar ik denk dat ze ook gewoon niet anders kon dan de relatie verbreken als ze nog een keer iets op tv wil doen (hoewel haar broer de baas is natuurlijk, maar toch, ze moet ook kijkers hebben).
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Jan 2022 21:18

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Respect voor Johnny de Mol hoe hij het net aanpakte in zijn eigen programma omtrent deze situatie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jan 2022 21:34

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ja vind ik ook, dat deed hij netjes! Terwijl hij het nauwelijks droog hield volgens mij. En Catherine schroomde ook niet om pittige vragen te stellen.
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Jan 2022 22:40

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ja hij had het er zichtbaar moeilijk mee.
Nee klopt, die legde het vuur wel aan z'n schenen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Jan 2022 23:02

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Bliss schreef:Heeft iemand hier The Morning Show gezien?? Heel goede serie van Apple TV, echt precies over dit onderwerp. Nooit gedacht dat dit in NL ook aan de hand zou kunnen zijn op deze schaal.


Zeiden wij ook al tegen elkaar idd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 18 Jan 2022 09:30

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Hebben jullie gisteren Beau gekeken en dan met name het verhaal van Nienke gehoord? Ik vond het zo dapper van haar om daar te zitten en haar verhaal te doen. Je zag haar strugglen met gevoelens van schaamte, schuld, walging, en toch vertelde ze delen van wat haar is overkomen. Je krijgt echt een goed beeld bij hoe dat soort types het aanpakken..zoeken naar de meer kwetsbare, onzekere meisjes die misschien niet goed voor zichzelf durven opkomen. En dan eerst doen alsof je een soort van vriend voor ze bent, om er vervolgens bovenop te duiken 🤮

Ik vond het wel moeilijk om te zien hoe die advocate er meteen bovenop sprong in de vertellen dat dit dus geen aanranding is, juridisch gezien. Dat zal vast helemaal kloppen, maar het deed op dat moment zo geen recht aan waar het om ging, en de kwetsbaarheid die Nienke toonde.

En dan die opmerking van Ali B naar haar zusje van 15. Echt triest.
<<

Anoniem326

Bericht 18 Jan 2022 11:47

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik vind het ook heel dapper dat meisjes en vrouwen zich uitspreken over wat hen is overkomen. En ik vind het heel goed en belangrijk dat hier aandacht voor is en er zorgvuldig mee wordt omgegaan. Ik hoop met heel mijn hart dat #metoo een belangrijke en blijvende verandering meebrengt en dat grensoverschrijdend gedrag niet meer gedoogd wordt. Ook niet als grap. Ik hoop dat er nog meer aandacht komt voor grooming en machtsmisbruik. En dat victemblaming drastisch afneemt.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Jan 2022 11:50

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Moederkoekje schreef:Hebben jullie gisteren Beau gekeken en dan met name het verhaal van Nienke gehoord? Ik vond het zo dapper van haar om daar te zitten en haar verhaal te doen. Je zag haar strugglen met gevoelens van schaamte, schuld, walging, en toch vertelde ze delen van wat haar is overkomen. Je krijgt echt een goed beeld bij hoe dat soort types het aanpakken..zoeken naar de meer kwetsbare, onzekere meisjes die misschien niet goed voor zichzelf durven opkomen. En dan eerst doen alsof je een soort van vriend voor ze bent, om er vervolgens bovenop te duiken 🤮

Ik vond het wel moeilijk om te zien hoe die advocate er meteen bovenop sprong in de vertellen dat dit dus geen aanranding is, juridisch gezien. Dat zal vast helemaal kloppen, maar het deed op dat moment zo geen recht aan waar het om ging, en de kwetsbaarheid die Nienke toonde.

En dan die opmerking van Ali B naar haar zusje van 15. Echt triest.


Op het vivaforum las ik dat de advocate zichzelf later op Twitter heeft gerectificeerd. Het is wel een strafbaar feit dus ze sprak daar niet de waarheid. Het is jammer dat veel mensen haar wel op tv hebben horen praten, maar dus niet weten dat het niet klopte wat ze zei. Super heftig allemaal.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Jan 2022 11:52

Re: Showbizz nieuws en foto's!

HollyGolightly schreef:Ik vind het ook heel dapper dat meisjes en vrouwen zich uitspreken over wat hen is overkomen. En ik vind het heel goed en belangrijk dat hier aandacht voor is en er zorgvuldig mee wordt omgegaan. Ik hoop met heel mijn hart dat #metoo een belangrijke en blijvende verandering meebrengt en dat grensoverschrijdend gedrag niet meer gedoogd wordt. Ook niet als grap. Ik hoop dat er nog meer aandacht komt voor grooming en machtsmisbruik. En dat victemblaming drastisch afneemt.


Het voelt voor mij wel alsof er voor het eerst (sinds #metoo) in de geschiedenis echt aandacht is voor dit grote probleem. Ik verwacht dat dit steeds groter gaat worden en het beeld gaat veranderen. Vrouwen zullen meer in hun kracht komen op dit vlak en foute opmerkingen en handelingen steeds opvallender en minder geaccepteerd. Dènk ik.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 580

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 18 Jan 2022 12:00

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Heb het gezien Moederkoekje. Hield het zelf ook niet droog. Heb met walging, afschuw naar de foto op de achtergrond zitten kijken, en naar Nienke haar verhaal geluisterd. Verschrikkelijk wat haar overkomen is.
Ik begrijp heel goed dat je, met wat er gebeurt is, niet naar de productie bent gegaan. Ze zullen in eerste instantie snel denken en zeggen: wat zeg jij nou? Dat gebeurt hier niet! Het is niet waar, valt wel mee!
Jij komt hier net om het hoekje kijken, dus hoeven niet naar dit soort 'onzin' te luisteren. Geloven doen we het ook niet.
Ik snap heel goed dat je het dan voor je houdt, dat je gaat denken dat jij er zelf naar gevraagd hebt etc.

Ook echt triest wat Ali B. tegen haar zusje heeft gezegd. Niemand heeft het recht om zo'n uitspraak te maken.

TVOH kijk ik na eerste seizoen niet meer. Maar wat er zich afspeelt achter de schermen vind ik verschrikkelijk.
Vind het enorm dapper dat slachtoffers nu verhaal hebben gedaan.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 18 Jan 2022 12:12

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Wauw, ik lees het net ook ja, dat die advocate zichzelf gerectificeerd heeft. Het is wél strafbaar!

Ik vind dat echt zó erg. Het was in mijn ogen al lomp en niet empatisch, maar nu dus ook nog eens foutief.

Dit moet heel groot gerectificeerd worden imo. Want hoeveel slachtoffers geloven nu dat er geen sprake is van strafbare feiten, terwijl dit wel het geval is?!

Ik ben er gewoon oprecht boos over en al de hele dag mee bezig in mijn hoofd. Vind het zo erg dat dit allemaal maar goedgepraat is al die tijd.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 19 Jan 2022 17:35

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik heb de aflevering van Beau nog teruggekeken en zat ook met die meiden mee te huilen. Wat vreselijk voor ze dat ze dit al die tijd met zich mee hebben moeten dragen en het er niet over durfden te hebben. Die advocate kon ik wel door het scherm heen trekken, wat een domme uitspraken deed zij. En dan nota bene nadat iemand zo'n heftig voorval heeft verteld, ze zou zich kapot moeten schamen.

Beau werd door Maxim Hartman overigens bestempeld als medianarcist en stelt dat Beau Nienke en Kirsten gebruikt heeft voor sensationele televisie: https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... rens-tvoh/

RTL heeft trouwens per direct de samenwerking met Ali B. beëindigd zolang het onderzoek loopt:

https://www.ad.nl/show/rtl-stopt-samenw ... 588a01e63c
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Jan 2022 18:03

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Zo bizar en heftig dit. Dat hij eens een keer in al die seizoenen een oogje op iemand had gehad en dat dat wederzijds zou zijn kan nog gebeuren denk ik (niet slim in zijn positie). Maar dit: alsof hij er dan gewoon op uit was of zich een fantastische God waande. Naar Ali B ben ik ook wel benieuwd, hij ontkent steeds alles. Ik hoop ook dat dit veel bewustwording creëert.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2518

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Jan 2022 20:11

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Inderdaad bizar en heftig.

Ik vond wel dat een van die meiden behoorlijk "verkeerd" gekleed was voor dit item op tv. Het leek alsof ze een bh met daarover een blazer aan had. Nu mag je je kleden zoals je wilt maar ik vond het wat gek wel.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 19 Jan 2022 20:13

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Meen je dat nou echt? Wat vond je er dan gek aan?
<<

Anoniem331

Bericht 19 Jan 2022 20:15

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Viva schreef:Inderdaad bizar en heftig.

Ik vond wel dat een van die meiden behoorlijk "verkeerd" gekleed was voor dit item op tv. Het leek alsof ze een bh met daarover een blazer aan had. Nu mag je je kleden zoals je wilt maar ik vond het wat gek wel.


En daar gaat het dus eigenlijk al mis.
Ik heb het niet gezien dus ik weet niet hoe ze er uit zag, maar dat daar een mening in zit is eigenlijk al niet goed. Al zou ze bijna niks aan hebben. Dat is geen uitnodiging voor grensoverschrijdend gedrag, nooit.

Ik ben heel benieuwd wat hier achter weg kom, ik denk dat dit veel groter is dan we denken en nu kunnen zien. Erg eigenlijk.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2518

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Jan 2022 20:16

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Nou het gaat om een zaak waarbij coaches of mensen in dat programma te ver zijn gegaan. Maar haar kleding was wel redelijk uitdagend (en daar bedoel ik niet mee dat ze het uitgelokt heeft, maar niet passend voor dit onderwerp op tv in mijn ogen)
<<

Anoniem331

Bericht 19 Jan 2022 20:18

Re: Showbizz nieuws en foto's!

En daar vind ik dus dat het fout gaan, want dan geef je alsnog aan dat het een soort van eigen schuld is. Dat is toch raar.
Eigenlijk als je het zo bekijkt.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2518

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Jan 2022 20:21

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Nee dat geef ik niet. Als mij dit overkomen was zou ik gewoon wat meer bedekt op tv gaan.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 19 Jan 2022 20:23

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Viva schreef:Nee dat geef ik niet. Als mij dit overkomen was zou ik gewoon wat meer bedekt op tv gaan.


Zodat mensen niet denken dat je het zelf hebt uitgelokt met uitdagende kleding?
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 19 Jan 2022 20:24

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Dit vind ik wel echt een schoolvoorbeeld van victim blaming.

Iemand had ook zoiets getweet en die tweet werd gister in Beau laten zien.
Laatst gewijzigd door Gympie op 19 Jan 2022 20:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2518

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Jan 2022 20:26

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik denk niet dat ze het zelf uitgelokt heeft door hoe ze zich kleed, dat gaf ik al eerder aan. Ik zou wat meer bedekt gekleed gaan omdat dat naar mijn inziens beter past bij dit onderwerp.
Maar zo te horen delen jullie die mening niet, dat is ook prima.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jan 2022 20:33

Re: Showbizz nieuws en foto's!

Ik snap Viva op zich wel: je gaat ook niet in bikini naar een restaurant.

Maar verder vond ik niets mis mee haar outfit.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers