Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reizen/vakanties 2022

<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 10:49

Bericht 17 Jan 2022 13:08

Re: Reizen/vakanties 2022

Misschien ben ik ook niet de juiste persoon om het over veel te hebben. Normaal nam ik echt nooit iets mee. Had zelfs bijna nooit een tas bij me. Alleen een telefoonhouder, eventueel met pasjes er in en gaan haha. Sleutels altijd in m'n jaszak..

Dus ik vind een luiertas met wat spullen, wagen+bak (onding) en eventueel draagzak al veel whaha :D Ohja en een maxi-cosi in de auto. Merk dat ik ook best wel vaak de adapter gebruik en haar dan in de maxi-cosi laat op de wagen (puur en alleen omdat ik die wagenbak zo onhandig vind). Maar nadeel is dat je dan weer aan die maximale maxi-cosi tijd moet denken. Hier is de draagzak (en dus maxi-cosi) dus wel favoriet. Volgens mij ligt ze gewoon graag geborgen haha.
11.21
10.23
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 17 Jan 2022 14:36

Re: Reizen/vakanties 2022

Haha ja oke dan is het wel veel. Die wagen is echt een onding ja, meteen je halve auto vol. We namen hem vaak niet mee toen onze zoon zo oud was als jouw dochter. De zak vond hij heerlijk dus was prima, ook voor langere wandelingen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jan 2022 14:47

Re: Reizen/vakanties 2022

Haha ja toen wij met een 5 weken oude baby ging moest zelfs nog 't voedingskussen mee enzo. En de kolftas en de golftas. 😂
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jan 2022 15:51

Re: Reizen/vakanties 2022

Bliss schreef:Zo ik ben nogal in een vakantieboekstemming de laatste dagen. We hadden nog niks staan, maar nu gaan we volgend weekend een nachtje naar een B&B (in Uithoorn of all places 🤣, maar we komen toch gewoon voor de rust en een lekker ontbijtje haha), in mei zeer waarschijnlijk een week naar Sardinië en in de zomer een lang weekend naar een Safari Resort in Beekse Bergen. Dat wil ik al zo lang, lekker vanuit het huisje naar giraffen kijken! 😍😍😍 We hebben geprobeerd strategisch een goed huisje te kiezen qua dieren en qua zon, hoop dat het een beetje goed uitkomt. Zin in! Hopelijk kan alles doorgaan.


Nachtje Uithoorn toch maar geannuleerd. Ik wacht toch liever met een weekend weg tot we weer lekker uit eten kunnen, dat vind ik er wel bij horen dan. Dus nu gaan we thuis maar gewoon lekker chillen en eten bestellen zaterdag. 😆
❤ 7 juni 2018
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 17 Jan 2022 18:34

Re: Reizen/vakanties 2022

Je hebt gelijk bliss, wilde net reageren met wat afhaalmogelijkheden maar is toch anders. Gelukkig kon je nog annuleren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jan 2022 18:51

Re: Reizen/vakanties 2022

Ja daar had ik wel op gelet gelukkig! Zag best leuke restaurantjes aan de Amstel volgens mij, dus misschien gaan we er ooit toch nog wel een keer heen.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Jan 2022 09:14

Re: Reizen/vakanties 2022

We hebben een lang weekend weg in maart, in een toffe tent met buitendouche, hottub, diertjes. Zin in! Daarnaast hebben we nog niet geboekt maar gaan we waarschijnlijk weer naar dezelfde glamping in Frankrijk als waar we afgelopen zomer waren. Denk dan 2 weken daar en nog een week ergens anders. We zouden ook wel wat verder willen maar dat durven we sowieso nog niet te boeken ivm Covid.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 18 Jan 2022 18:25

Re: Reizen/vakanties 2022

Man en ik gaan in juni 10 dagen met een daktent naar Noorwegen. We gaan op de bonnefooi en willen vooraf wildkamperen.
Als dit dan bevalt willen we in de zomervakantie weer met de daktent en de kinderen, alleen dan naar het zuiden. Frankrijk,Italië, of Kroatië.. of een combinatie hiervan. Dan willen we wel campings aandoen en wat langer overal staan.
En de kinderen gaan de eerste week van de zomervakantie nog een weekje weg met mijn schoonouders. Dan hebben wij even de hele week rust.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Jan 2022 19:45

Re: Reizen/vakanties 2022

Harrison schreef:We hebben een lang weekend weg in maart, in een toffe tent met buitendouche, hottub, diertjes. Zin in! Daarnaast hebben we nog niet geboekt maar gaan we waarschijnlijk weer naar dezelfde glamping in Frankrijk als waar we afgelopen zomer waren. Denk dan 2 weken daar en nog een week ergens anders. We zouden ook wel wat verder willen maar dat durven we sowieso nog niet te boeken ivm Covid.

Waar gaan jullie in maart heen? Klinkt heel leuk!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Jan 2022 12:49

Re: Reizen/vakanties 2022

Supertof Boerenkool! Dat wordt vast heel tof en heerlijk even zonder kinderen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 19 Jan 2022 13:14

Re: Reizen/vakanties 2022

Leuk Boerenkool! Heb je al een idee waar in Noorwegen je heen wilt? Let wel op dat sommige wegen zeker in begin juni nog dicht kunnen zijn door sneeuw.

Ik heb net een weekje Hongarije geboekt in maart. We hebben 4 dagen in Boedapest en 3-4 dagen aan het Balatonmeer. Ik vind Boedapest een ontzettend leuke stad, dus daar heb ik heel veel zin in! Als iemand tips heeft voor bezienswaardigheden buiten de gebaande paden of leuke restaurantjes, dan hoor ik het graag!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 19 Jan 2022 13:41

Re: Reizen/vakanties 2022

Bliss, leuk de Beekse Bergen. Ik ga daar komende voorjaarsvakantie naartoe.

Dat klinkt heerlijk, Harrison! Waar gaan jullie heen?

Mooi, Boerenkool, Noorwegen.

Jente, Boedapest vind ik zo leuk! Was er eind vorig jaar en wil zeker nog een keer terug.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 19 Jan 2022 17:43

Re: Reizen/vakanties 2022

Laten jullie de voorjaarsvakantie wel gewoon doorgaan als het dierenpark dicht is Chava?

Wij gaan volgende maand ook, maar ben nog wel in twijfel of ik om zal boeken. Hopelijk komt er voor die tijd een einde de lockdown zodat het dierenpark en de horeca ook gewoon open is.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 19 Jan 2022 19:14

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik denk dat er een verschil is tussen op het resort verblijven en vakantiepark. Wij waren op het vakantiepark vorige maand toen het plotseling dicht ging. Ik had echt geen zin om toen nog te blijven. Maar het resort is wel leuker omdat je dan vanuit je huisje de dieren kan zien. Maar een weekend als alles dicht is lijkt me wel echt zat dan.

Aan de andere kant; voor het resort betaal je zoveel geld dat ik het wel echt super zonde zou vinden als je verder niet op Safari en het park in kan enz. Ook voor een weekend.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Jan 2022 19:17

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik heb een weekje Friesland geboekt. Voor de oplettende forummer, in woon ook in Friesland 😆

Weekje aan het IJsselmeer. En wil nog een midweek ook in Friesland boeken, ook aan het water.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 19 Jan 2022 19:35

Re: Reizen/vakanties 2022

Ysa schreef:Laten jullie de voorjaarsvakantie wel gewoon doorgaan als het dierenpark dicht is Chava?

Wij gaan volgende maand ook, maar ben nog wel in twijfel of ik om zal boeken. Hopelijk komt er voor die tijd een einde de lockdown zodat het dierenpark en de horeca ook gewoon open is.


Dat moet ik dan overleggen met mijn vader, broertje en schoonzusje.

We zitten wel op het resort met de dieren in onze achtertuin.
Weet ook niet of je mag omboeken met als reden dat de dierentuin niet open is.
Dat zou ik moeten nazoeken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 19 Jan 2022 20:31

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik heb het laatst al even nagezocht en je mag omboeken wanneer je hebt geboekt in een periode toen de faciliteiten zoals het dierenpark wel gewoon geopend waren. In ons geval was dat in oktober.

Voor nu heb je geen toegang tot het safaripark, zwembad, binnenspeeltuin, horeca en kun je de attractiepas niet gebruiken. Wij hadden juist de intentie om dagelijks het safaripark in te gaan, aangezien je op het resort wel een keer 'klaar' bent (ondanks de dieren in de achtertuin;))

Ik heb goede hoop dat dierenparken en andere buitenactiviteiten in de cultuursector gauw weer open mogen. Wie weet hebben we geluk!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 19 Jan 2022 20:41

Re: Reizen/vakanties 2022

Mooi dat je het al hebt opgezocht! Scheelt mij weer zoeken, dus bedankt! 🙂

Wij hebben ook in oktober geboekt.
Hopelijk is omboeken niet nodig. Wij zouden eigenlijk al in de voorjaarsvakantie 2021 gaan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jan 2022 21:07

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik denk ook dat het tegen die tijd wel weer open is hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 19 Jan 2022 21:43

Re: Reizen/vakanties 2022

Hopelijk kan het dan nu wel doorgang vinden Chava. Duimen maar!

Hier kunnen de kinderen ook niet wachten😃
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 20 Jan 2022 09:27

Re: Reizen/vakanties 2022

Wij hebben voor het 3e jaar op een rij geboekt in hetzelfde roompot vakantiepark aan zee :laughcry: het voelt ZO ontzettend burgerlijk, we hebben nu zelfs ook exact hetzelfde huisje als vorig jaar. Maar de kinderen hebben vorig jaar zo genoten daar, elke dag naar zee, ook met minder weer, dan namen we de vlieger mee. 's Avonds kinderdisco met Koos Konijn, dat vond de oudste echt geweldig. En ja het cliché is helemaal waar: als de kinderen het naar hun zin hebben, geniet je als papa en mama ook het meeste. Dus dat doen we dit jaar weer :thumbup:
december 2016
juli 2019
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 21 Jan 2022 19:33

Re: Reizen/vakanties 2022

Wij zouden oud&nieuw met z'n vieren in Dubai vieren en dan 9jan weer naar huis vliegen, als eerste vakantie van dit jaar.
Vanwege een positieve test van de oudste en quarantaine is dit nu ineens in totaal bijna een maand Dubai geworden en mogen we als het goed is zondag naar huis.
Verder hebben we nog wat weekendjes weg gepland staan en Bulgarije voor de zomer. Ik zou ook graag in de zomer weer naar de USA gaan maar we kijken even hoe het zich daar allemaal ontwikkelt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2022 19:46

Re: Reizen/vakanties 2022

Wat een heerlijke plannen Bibi. Waar in de US en Bulgarije zou je heen gaan?

Wij zijn naar Oostenrijk aan het kijken voor van de zomer. Lijkt me zo leuk met de eigen auto een keer gaan als gezin.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Jan 2022 15:56

Re: Reizen/vakanties 2022

We hebben nu het volgende staan:

- Voorseizoensplek op camping in de buurt.
- In het Paasweekend komen m'n broer en z'n gezin, m'n zusje en vriend en m'n ouders ook kamperen op die camping.
- De zomervakantie gaan we naar De Molenhof in Reutum.

En ik wil nog 1 of 2 weekendjes weg met m'n man. Zonder kids, haha!

En er komt waarschijnlijk nog een weekend weg met de schoonfamilie bij.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 24 Jan 2022 18:26

Re: Reizen/vakanties 2022

Niet meer naar de pampel @burn?
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers