Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sardinië

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2022 13:44

Sardinië

Even een nieuw topic, want ik wil toch wel erg graag naar Sardinië. Wie is daar al eens geweest en heeft tips wat betreft een verblijfplaats? Welke delen zijn mooi of juist niet?

Ik zit nu vooral te zoeken in het noordoosten, bij al die havens en strandjes. Lijkt me bijvoorbeeld leuk om een dag een boottocht naar zo'n eilandengroepje te maken. Maar het zuiden is volgens mij ook mooi, al moet je denk ik gewoon keuzes maken, want het is even groot als NL en dat zie je ook niet helemaal in een week.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem324

Bericht 15 Jan 2022 19:01

Re: Sardinië

Ik!
Speciaal weer even aangemeld.
Ik ben gek op Sardinie, ik zou er wel willen wonen :-). Wij zijn nu 2 jaar niet geweest en hopelijk gaan we aankomende zomer weer!

Wat zou je graag willen op vakantie? Noord/noord-oost en oost kust zijn voornamelijk de witte stranden te vinden. Noord oost is vrij toeristisch, maar midden oost (rondom Olbia) al een stuk minder. Het zuiden is heel ongerept en rustig. Ook heel mooi, maar dan heb je vaak rots stranden. Dat is misschien iets minder handig met je dochter.
Als je een dagje wilt winkelen dan zou ik je zeker een bezoekje aan Alghero adviseren. Dat is goed te combineren als je in het noord oosten verblijft.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2022 22:06

Re: Sardinië

Hé dank voor je reactie! Jullie gaan er dus vaak heen? Ben jij ook Italiaans, of heb je toevallig een Italiaanse forumnaam?

Ik heb nu twee dagen eindeloos zitten speuren naar vakantieverblijven. Het ging van campings tot agriturismi tot airbnb's en uiteindelijk heb ik nu een voorlopige reservering gemaakt voor een appartement via Booking.com, in Cannigione. Het noordoosten lijkt me toch het leukst voor ons, beetje toeristisch vind ik niet erg en we gaan toch buiten het hoogseizoen. Strandjes en boottochtjes lijken me leuk, maar ook een beetje roadtrippen langs de kust. Misschien inderdaad naar Alghero. Ik had ook al vluchten naar Olbia gezien, maar ik moet dit eerst nog even voorleggen op m'n werk. Kan het appartement nog tot eind april annuleren, maar ik hoop dat het allemaal door kan gaan! Heb er echt al zin in gekregen en Sardinië stond al heel lang op mijn lijstje!

Het zuiden lijkt me ook erg mooi, maar dat moeten we ooit in een andere vakantie dan nog maar eens doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem324

Bericht 15 Jan 2022 22:44

Re: Sardinië

Wij zijn er nu een paar keer geweest!
Ik ben getrouwd met een Italiaan, maar mijn man komt van het vaste land! Giorgia is een zangeres waar ik heel graag naar luister :-)

Goed idee om naar het noord oosten te gaan. Inderdaad is het in april nog echt voorseizoen. Wij zijn een paar jaar in mei/juni geweest en zelfs toen was het nog rustig. Ik hoop dat je lekker weer hebt in april. En vergeet onderweg tijdens een van je roadtrips vooral niet om te gaan eten bij een agriturismo!

Wij zijn zelf ook weer aan het kijken voor aankomende zomer en zoeken in omgeving Olbia.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2022 23:01

Re: Sardinië

We gaan toch in mei, april leek me toch wel heel vroeg en nog net te fris. Heb nu 10-17 mei gereserveerd, dan moet het al wel een lekkere temperatuur zijn volgens mij. Niet om in zee te zwemmen misschien, maar dat zien we dan wel weer.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem324

Bericht 15 Jan 2022 23:39

Re: Sardinië

Fijn als dat zou kunnen! Mijn ervaring is dat het in die tijd nog een beetje wisselvallig is, maar dat je ook echt wel hele lekkere dagen kunt hebben. Zwemmen kan denk ik ook wel al op een mooie dag. En dan is het nog niet te heet om ook wat te gaan bezoeken.

Heerlijk vooruitzicht 🤩

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers