Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 14 Jan 2022 19:30

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Fantine schreef:
Marin schreef:Kan je sinaspril vloeibaar ook mengen in het gewone drinken? Melk? Limonade?


Er zit toch al een smaakje aan? Waarom mengen? 😊


Omdat het anders niet wordt ingenomen gok ik ;). Hier werkt het in ieder geval niet om het op een lepeltje of in een spuitje ofzo aan te bieden dus ik heb het eerder ook in drinken gedaan.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 14 Jan 2022 19:31

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Een zetpil gaat zeker ook niet meer Marin?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 20:00

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Nee dat wil hij echt niet meer helaas. Voorheen forceerde ik dat nog wel beetje maar vindhet toch ook wel zielig.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Jan 2022 20:09

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Sinaspril mag je wel ergens doordoen hoor.
Al denk ik dat je het beter puur kan geven.
Dan is het volume minder en zo weg.
Ik doe altijd medicijn en dan slok drinken er achteraan wat hij echt lekker vindt.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Jan 2022 20:11

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Marin schreef:Nee dat wil hij echt niet meer helaas. Voorheen forceerde ik dat nog wel beetje maar vindhet toch ook wel zielig.


Ik forceer het niet maar bij hoge koorts zeg ik gewoon dat het moet. Als hij zich echt ziek voelt gaat dit wel makkelijker moet ik zeggen.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 20:20

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ja tot op vandaag lukte dat idd ook wel en vond ik 't niet zo erg. Maar met al die geforceerde corona testen en dan ook nog dit vond ik 't wel wat heftig voelen voor 'm. Hij riep direct dat hij niks wilde aan medicijbb. Nou ja hij slaapt iig nu.

Fijn om te weten dat aanlengen bij zo'n vloeibare pijnstiller iig kan. Mocht ie het later willen dan weet ik't maar.
Let's discover the world together.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 14 Jan 2022 20:33

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Salome schreef:
Marin schreef:Nee dat wil hij echt niet meer helaas. Voorheen forceerde ik dat nog wel beetje maar vindhet toch ook wel zielig.


Ik forceer het niet maar bij hoge koorts zeg ik gewoon dat het moet. Als hij zich echt ziek voelt gaat dit wel makkelijker moet ik zeggen.

Dat is natuurlijk wel makkelijk gezegd wanneer je een kind hebt wat daar naar luistert. Bij mijn oudste was dit ook nooit een probleem, die luistert daar heel braaf naar, maar bij mijn jongste krijg ik het er ook echt niet in.

Beterschap Marin, hopelijk slaapt je kacheltje vannacht lekker door. Misschien zou je het morgen nog stiekem kunnen mengen in een heel zoet drankje wat hij lekker vindt?
2011 2012 2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Jan 2022 21:07

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

En een kauwtablet? Je hebt ze ook met banaan of pepermunt smaak, misschien is dat wat?
Onze jongste vindt die kauwtabletten lekker. De oudste vindt ze zo erg dat die tegenwoordig weer over is naar de zetpil 😅
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 21:18

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Nee helaas weigerde hij dat ook. Denk ook dat hij het prima lekker zou vinden maar ja. Moet 't eerst z'n mond in (story of his life natuurlijk met alles).
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Jan 2022 21:27

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Indigo schreef:
Salome schreef:
Ik forceer het niet maar bij hoge koorts zeg ik gewoon dat het moet. Als hij zich echt ziek voelt gaat dit wel makkelijker moet ik zeggen.

Dat is natuurlijk wel makkelijk gezegd wanneer je een kind hebt wat daar naar luistert. Bij mijn oudste was dit ook nooit een probleem, die luistert daar heel braaf naar, maar bij mijn jongste krijg ik het er ook echt niet in.

Beterschap Marin, hopelijk slaapt je kacheltje vannacht lekker door. Misschien zou je het morgen nog stiekem kunnen mengen in een heel zoet drankje wat hij lekker vindt?


Tsja luisteren, het is soms ook wel strijd hoor.
Laatst had hij een gevaarlijke infectie. En de antibiotica moest er in. Uiteraard lukte dat eerst niet maar gelukkig met veel geduld en uitleg begreep hij dat het echt noodzakelijk was.
Dat was wel een gelukje anders werd het een opname.
Hij had werkelijk het vieste drankje van de apotheek, heel sneu.
En dan direct erna een slok sinas 🙈
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 21:33

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ah fijn dat T dat dan toch wel wilde nemen uiteindelijk. Knap dat hij dat toch wel in zag.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Jan 2022 21:46

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Marin schreef:Ah fijn dat T dat dan toch wel wilde nemen uiteindelijk. Knap dat hij dat toch wel in zag.

Ja pfff
Scheelde dat mama het drankje voor hem ging maken 😉
Niet dat de smaak daar beter van werd haha
Maar ik kon mijn trucendoos wel opengooien ja..

Hij lust trouwens ook geen vloeibare paracetamol maar wel sinaspril kauwtabletten. Niet met veel gemak maar dan ook met een slok sinas ofzo er achteraan 🙈
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 21:55

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ja als dat helpt en hij lust het zou ik t zeker geven hoor. (de sinas bedoel ik).
Gisteren kreeg O na z'n pcr test om 8 uur 's ochtends ook een Happy Meal. 😂 🎉
Laatst gewijzigd door Marin op 14 Jan 2022 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 14 Jan 2022 21:55

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Marin schreef:Nee helaas weigerde hij dat ook. Denk ook dat hij het prima lekker zou vinden maar ja. Moet 't eerst z'n mond in (story of his life natuurlijk met alles).


Misschien in een knijpfruit spuiten? Als hij dat wel lekker vindt. Wat lastig hè, medicijnen in een kind krijgen. 😥
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Jan 2022 22:02

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

En nu in zijn slaap in zijn mond druppelen Marin?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 22:10

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Daar heb ik serieus wel aan gedacht maar lig nu net naast 'm en hij slaapt onrustiger dan normaal vind ik. Trok net z'n sokken uit onder nee nee nee protest in z'n slaap. Dus ik laat het maar zo en ga zelf ook proberen te slapen. Lief dat jullie zo mee denken!
Misschien morgen in yoghurt ofzo idd.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 15 Jan 2022 09:09

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Hopelijk beetje geslapen en wat fitter weer wakker Marin.

Waar kopen jullie leuke schoenen? Mijn zoon zit nu tussen 22 en 23 in. Voorheen liep hij voornamelijk op Vans maar die gaan van 22 naar 23.5 en dat is net een beetje te groot. Ik vind heel veel kinderschoenen lelijk of te serieus/saai. Dus wie heeft een dikke tip voor gezellige kinderschoenen?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Jan 2022 09:27

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Bunnies, keq, shoesme, develab... Bij zoiets zou ik kijken als m'n zoon schoenen nodig heeft. Als ik niet online bestel ga ik naar Schuurman schoenen of Ziengs.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 15 Jan 2022 09:30

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ik vind ook niet veel kinderschoenen mooi, maar Shoesme zat/zit wel het beste bij mijn dochter dus kom toch vaak daarop uit. Comfort en dat het goed zit gaat dan toch voor op de looks.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Jan 2022 09:31

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

In die kleine maatjes kocht ik de schoentjes bij Schuurman schoenen of Ziengs. Als ze net lopen zijn goede schoentjes wel belangrijk.
Daarna overgegaan naar de sneakertjes. Die koop ik alsnog wel bij Schuurman, maar bv ook wel bij Van Haren.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jan 2022 09:39

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ja goed nachtje doet wonderen.

Lastig hè die kinderschoenen. Ik vind veel ook echt niet mooi. Ik weet het na al die tijd nog steeds niet. Mijn kinderen hebben nu allebei Vans maar daar heb je dus niks aan voor nu. 😝
Zoon draagt vaak sneakers. Devellab en dat soort merken heeft hij ook vaker gehad maar ik krijg die krengen allemaal nooit aan.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Jan 2022 09:41

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Zo herkenbaar van de schoenen. Zoon heeft al 2 jaar dezelfde sandalen en winterschoenen (ik koop steeds dezelfde maar dan goede maat). En goedkope schoolschoenen die klittenband hebben en makkelijk uit en aan gaan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jan 2022 13:03

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ik vind ook bijna alle jongens kinderschoenen stom. Ze dragen hier veel sneakers (Vans, Adidas, Zara). Wel heel timberland soms leuke veterboots. Ik heb voor M hele leuke mosgroene.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 15 Jan 2022 13:11

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Mijn zoontje is ook al aan zijn vierde paar vans bezig. Hij is nu net naar de 23.5 en hij komt van de 22.5, die is er ook in de Vans webwinkel, iig de classics.
Smile, it's free!
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 15 Jan 2022 14:16

Re: Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen #2

Ik vind tussen de eigen lijn van Nelson altijd wel iets leuks. Zoon heeft nu fijne winterschoenen van Puma, maar weet niet of die er ook in kleine maatjes zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers